Så er det jo netop ikke rygter, men bare namedropping.Lyngehoevdingen skrev: ↑29. okt 2020, 18:34Alle rygter der er ude nu, er naturligvis ikke bygget på noget som helst. AaB er jo først gået igang med at kigge på ny træner i dag.
Ny cheftræner: Ståle Solbakken?
Re: Ny cheftræner: Ståle Solbakken?
forstår ikke hvorfor folk hidser sig op over at Bo Henriksen bliver nævnt Friis er blandt andet kritiseret for ikke kunne ændre kampe fra bænken der er Bo ikke bange for at tage chancer. han er for altid det bedste ud af det materiale han der ser overhovedet ikke skræmmescenarierne i at vi skulle komme til at spille som Horsens hvis Bo var træner fordi vores trup har andre kompetencer og selvfølgelig kan Bo også forløse det er jeg overbevist om
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Nemlig. Vandrørene er helt tætte i AaB der slipper aldrig noget ud før tid.FIDEL skrev: ↑29. okt 2020, 19:39Så er det jo netop ikke rygter, men bare namedropping.Lyngehoevdingen skrev: ↑29. okt 2020, 18:34Alle rygter der er ude nu, er naturligvis ikke bygget på noget som helst. AaB er jo først gået igang med at kigge på ny træner i dag.
Kæmpe nej tak til Ståle. Han blev for stor til FCK, og hans ego vil slet ikke kunne klare de krav vi stiller til en ny træner.
En ny træner skal forsætte den udvikling der er sat igang af Krogh og Inge, den gives der ikke køb på. Men kan ikke forstille mig at der ikke allerede nu er nogle navne på blokken, det skal der være i en profesonel klub. Nøjagtig ligsom der er med spillerene i et transfer vindue, der skal være nogle bud på afløsere.
Ser ikke Bo Henriksen som den profil der kan bringe AaB et step videre nu. Gennem 4 år i Horsens har det været som nat og dag med ham og Horsens.donjuul84 skrev: ↑29. okt 2020, 20:03forstår ikke hvorfor folk hidser sig op over at Bo Henriksen bliver nævnt Friis er blandt andet kritiseret for ikke kunne ændre kampe fra bænken der er Bo ikke bange for at tage chancer. han er for altid det bedste ud af det materiale han der ser overhovedet ikke skræmmescenarierne i at vi skulle komme til at spille som Horsens hvis Bo var træner fordi vores trup har andre kompetencer og selvfølgelig kan Bo også forløse det er jeg overbevist om
Det viser hans snit også med alt tydelighed og så har Horsens jo hver sæson lukket et hav af mål ind. Kan virkelig ikke se at han skulle være ret meget bedre taktisk end Friis.
Han siger hvad han mener og virker som en total modsætning til Friis. Vi skal have noget imellem det.
Jeg mener vi skal finde en LANGT mere professionel type, der mestre noget topledelse og som kan føre AaB skridtet videre nu.
Hverken Kuhn eller Bo Henriksen har det der skal til og Ståle Solbakken er urealistisk.
-
Altid-for-Aalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)
En mener Ståle er set på hotel hvide hus?
Men mon ikke det en and?
Men mon ikke det en and?
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
En Ståland.Altid-for-Aalborg skrev: ↑29. okt 2020, 20:48En mener Ståle er set på hotel hvide hus?
Men mon ikke det en and?
You pay for this?
-
Stegosaurus
- Allstar

Lad mig gætte: En bruger på twitter?Altid-for-Aalborg skrev: ↑29. okt 2020, 20:48En mener Ståle er set på hotel hvide hus?
Men mon ikke det en and?
-
Altid-for-Aalborg
- 2. div

- Favoritspiller: Røde romario (Erik Bo)
Ja en som hedder robertnordmarkStegosaurus skrev: ↑29. okt 2020, 20:50Lad mig gætte: En bruger på twitter?Altid-for-Aalborg skrev: ↑29. okt 2020, 20:48En mener Ståle er set på hotel hvide hus?
Men mon ikke det en and?
Nej de er da ikke først gået i gang nu.. Inge har da helt sikkert tænkt tanken, især efter den her hostende start, så har han da selvfølgelig været i gang med at kigge igennem efter emner..Lyngehoevdingen skrev: ↑29. okt 2020, 18:34Alle rygter der er ude nu, er naturligvis ikke bygget på noget som helst. AaB er jo først gået igang med at kigge på ny træner i dag.
Men ja rygter kommer der ikke ud af AaB i disse år.
Jeg har virkelig svært ved at se en Ståle ansættelse give mening overhovedet. Det kunne måske være et godt spark bagi til kulturen, men jeg synes meget taler imod.
- Vi har lagt os fast på noget FCN/presfodbold som vores nye spillestil. Ståle er en 4-4-2 mand og spørgsmålet er om han rent taktisk ikke er fulgt med fordi han har så godt materiale det var lige meget.
- Han er temmelig sikkert for dyr
- Ståle har vundet Superligaen så mange gange. Hvorfor skulle han være frisk på det en gang til?
- Der er garangeret rigere klubbere, som vil have ham
- Han er på en dyr hyre fra FCK. Vi har nok slet ikke råd.
- Vi har lagt os fast på noget FCN/presfodbold som vores nye spillestil. Ståle er en 4-4-2 mand og spørgsmålet er om han rent taktisk ikke er fulgt med fordi han har så godt materiale det var lige meget.
- Han er temmelig sikkert for dyr
- Ståle har vundet Superligaen så mange gange. Hvorfor skulle han være frisk på det en gang til?
- Der er garangeret rigere klubbere, som vil have ham
- Han er på en dyr hyre fra FCK. Vi har nok slet ikke råd.
RAUS RAUS SSE!
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Ja, min første tanke var også at det var et underligt rygte med Ståle, derfor blev jeg nød til at spørge herinde!FIDEL skrev: ↑29. okt 2020, 14:15Fuldstændigt latterligt, at Indkast.dk skriver, at Ståle er et rygte.
Det mest sandsynlige er imo, at Inge finder en ukendt udlænding med stort potentiale, eller en rutineret træner fra norsk fodbold.
I Danmark er Feher, Kuhn og Bo Henriksen vel emner.
Og så bliver det meget interessant at se hvordan Peter Feher vil stille op imod Brøndby.
Det er godt nok ikke min kop te, men selvfølgelig også en helt urealistisk tanke.Klitgaard89 skrev: ↑29. okt 2020, 22:34Ja, min første tanke var også at det var et underligt rygte med Ståle, derfor blev jeg nød til at spørge herinde!FIDEL skrev: ↑29. okt 2020, 14:15Fuldstændigt latterligt, at Indkast.dk skriver, at Ståle er et rygte.
Det mest sandsynlige er imo, at Inge finder en ukendt udlænding med stort potentiale, eller en rutineret træner fra norsk fodbold.
I Danmark er Feher, Kuhn og Bo Henriksen vel emner.
Og så bliver det meget interessant at se hvordan Peter Feher vil stille op imod Brøndby.![]()
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
EB artikel: Derfor kommer Ståle IKKE til AaB, så nu kan vi slappe af igen 

Er det ikke bare ren spekulation og egne holdninger fra EB?svenderikpoulsen skrev: ↑30. okt 2020, 07:37EB artikel: Derfor kommer Ståle IKKE til AaB, så nu kan vi slappe af igen![]()
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Det håber jeg da ikke, ser nødig Ståle som AaB træner 
Enig. Det virker sgu ikke som et godt match.
Det bliver ikke Ståle af åbenlyse årsager.
Iøvrigt er jeg ikke specielt imponeret over hans egenskaber som træner, fck har i mange år spillet utroligt uinspirerende taget deres økonomiske muligheder i betragtning
Iøvrigt er jeg ikke specielt imponeret over hans egenskaber som træner, fck har i mange år spillet utroligt uinspirerende taget deres økonomiske muligheder i betragtning
Det er da lykkes Ståle, at hive al livskraft ud af de kreative offensivkræfter han har hivet ind, når man fraregner Rasmus Falk.
Pep Biel, Viktor Fischer, Nicolaj Thomsen og Kusk har ikke været billige. Til gengæld har Ståle været fremragende til at skyde forsvarsspillere af til uhørte summer.
In verbis simus faciles