De har også Friis som træner, så igen venstrehåndsarbejde.Hajen skrev: ↑1. nov 2020, 17:34selvfølgelig er det kun tal, men alligevel en sjov (alternativ) opstilling Livescore er kommet frem til.....
https://www.flashscore.dk/kamp/A7gkQwXn/#opstilling;1
Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Pallesen som en del af en 3-mandsbagkæde. Det kan jeg ikke se blive en succes.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Han blev spurgt om Staale som lige var blevet fyret i FCK kunne være et emne.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. nov 2020, 17:38Hvad sagde han, kæmper lige med at blive færdig i køkkenet![]()
"De kunne have været sjovt, så kunne jeg lave en William Kvist og sidde på bænken".
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Satantæskeme en særpræget 3-backkæde. Jeg synes, det er vanvittigt, at anti-teknikeren Pallesen skal spille CB og desuden vælges over Ross og Okore, som er fødte på positionen.
Ædruelighedens stemme
Ja, han siger vi gerne vil være gode på bolden, og så har vi Palle og Børsting i højresiden.R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Satantæskeme en særpræget 3-backkæde. Jeg synes, det er vanvittigt, at anti-teknikeren Pallesen skal spille CB og desuden vælges over Ross og Okore, som er fødte på positionen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Stadig en 3-4-3 opstilling.
Spændende. Men kusk og van wert har godt ikke den store stjerne hos trænerteamet.
Jeg bliver mega glad for et point - men for at det skal lykkes kræver en markant bedre indstilling end i mandags.
Personlig havde jeg nok startet med kusk i stedet for Lucas.
Spændende. Men kusk og van wert har godt ikke den store stjerne hos trænerteamet.
Jeg bliver mega glad for et point - men for at det skal lykkes kræver en markant bedre indstilling end i mandags.
Personlig havde jeg nok startet med kusk i stedet for Lucas.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Især med den begrundelse, man vil have nogen i forsvarskæden, der er bedre til at spille fremad ad banen. Pallesen er vel den i hele truppen med den ringeste teknik og de ringeste afleveringer.R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Satantæskeme en særpræget 3-backkæde. Jeg synes, det er vanvittigt, at anti-teknikeren Pallesen skal spille CB og desuden vælges over Ross og Okore, som er fødte på positionen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg havde nu gerne set en 4-3-3 eller 4-2-3-2
Fedt med en angriber ind.
Men synes ikke man topper holdet med 3-4-3.
Og Pallesen i en 3 back forstår jeg fandme ik...
Og savner altså kusk - ved han tit har fået kritik men syns han virker ovenpå i det vi har set ham. Og er ret chanceslabende
Og savner altså kusk - ved han tit har fået kritik men syns han virker ovenpå i det vi har set ham. Og er ret chanceslabende
Pallesen er ikke nogen speciel dårlig spiller med bolden. Især ikke som midterforsvar. Han har mange andre mangler men ikke decideret en dårlig teknikker a la Børsting.Pastorius skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Ja, han siger vi gerne vil være gode på bolden, og så har vi Palle og Børsting i højresiden.R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Satantæskeme en særpræget 3-backkæde. Jeg synes, det er vanvittigt, at anti-teknikeren Pallesen skal spille CB og desuden vælges over Ross og Okore, som er fødte på positionen.
AaB - BIF 13/4 2014
Det hjælper i hvert fald at han ikke kommer til at modtage og tæmme boldene så tit. (Men altså hans afleveringer er ikke ret gode).Maglau skrev: ↑1. nov 2020, 17:49Pallesen er ikke nogen speciel dårlig spiller med bolden. Især ikke som midterforsvar. Han har mange andre mangler men ikke decideret en dårlig teknikker a la Børsting.Pastorius skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Ja, han siger vi gerne vil være gode på bolden, og så har vi Palle og Børsting i højresiden.R Rosenberg skrev: ↑1. nov 2020, 17:44Satantæskeme en særpræget 3-backkæde. Jeg synes, det er vanvittigt, at anti-teknikeren Pallesen skal spille CB og desuden vælges over Ross og Okore, som er fødte på positionen.
EDIT: Han er nummer 15 i truppen på succesfuldeafleveringer på egen banehalvdel
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Kusk er den Superliga spiller som har skabt flest chancer i åbent spil så ja jeg savner også Kuskbaresi skrev: ↑1. nov 2020, 17:47Jeg havde nu gerne set en 4-3-3 eller 4-2-3-2
-
PohlErDenNyeAugo
- 2. div

- Favoritspiller: Augo
- Geografisk sted: Skalborg
Haha ganske genialt!Pastorius skrev: ↑1. nov 2020, 17:42Han blev spurgt om Staale som lige var blevet fyret i FCK kunne være et emne.PohlErDenNyeAugo skrev: ↑1. nov 2020, 17:38Hvad sagde han, kæmper lige med at blive færdig i køkkenet![]()
"De kunne have været sjovt, så kunne jeg lave en William Kvist og sidde på bænken".
- Brodernumsi
- Allstar

Andre der undrede sig over, at de interviewede en BiF-fan på Aalborg stadion? Hvorfor var hun der? Troede ikke udeholdet måtte have fans med.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Måske hun arbejder for enten tv eller klubbenBrodernumsi skrev: ↑1. nov 2020, 18:00Andre der undrede sig over, at de interviewede en BiF-fan på Aalborg stadion? Hvorfor var hun der? Troede ikke udeholdet måtte have fans med.
AaB - BIF 13/4 2014
-
R Rosenberg
- Allstar

- Brodernumsi
- Allstar

Vist kun dig, der gør det.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Er også nervøs for Pallesen i 3 mandsforsvaret. Havde nok foretrukket Ross (el. Okore).
AaB fan since 1991 
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
Hun er streaker. Kommer ind i 2. halvleg.Maglau skrev: ↑1. nov 2020, 18:01Måske hun arbejder for enten tv eller klubbenBrodernumsi skrev: ↑1. nov 2020, 18:00Andre der undrede sig over, at de interviewede en BiF-fan på Aalborg stadion? Hvorfor var hun der? Troede ikke udeholdet måtte have fans med.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Sikke forsvarsspil