Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020
Re: Kamptråd: AaB - Brøndby IF, 01.11.2020
Lucas mener simpelthen vi bare skal forsætte som i første halvleg?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Man kan godt mærke Gaden har været lukket længe herinde. Tæt kamp mod et godt Brøndby-hold - ham Niels Frederiksen er dygtig.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
MC er ikke på bænken???

Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Nu har jeg på baggrund af den seneste debat om Frederik Børsting versus Kasper Kusk holdt ekstra meget øje med førstnævnte i dag.
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken berettigelse han har på dette hold?
Det er jo grotesk hvor elendig hans teknik er. Førsteberøringer, clearinger, pasninger er jo alle helt I skoven. Kan han andet end at mosle og er det virkelig nok til en sikker startplads? Og hvad bidrager al den moslen til?
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken berettigelse han har på dette hold?
Det er jo grotesk hvor elendig hans teknik er. Førsteberøringer, clearinger, pasninger er jo alle helt I skoven. Kan han andet end at mosle og er det virkelig nok til en sikker startplads? Og hvad bidrager al den moslen til?
Han afleverede da Pallesen fri til hans indlæg.Fromthecradle skrev: ↑1. nov 2020, 18:54Hjilmemark spiller mere baglæns end MC. Må da håbe det er manglende form for shit han har været ringe.
Det er svært at sige hvem der har være gode og dårlige. Det hænger ikke sammen, og så bliver det svært at se god ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Fossum er iskold foran kassen og få nu Thelander ud inden han koster en kasse mere. Håber på at se Nkada i aktion, hvis kampbilledet bliver på samme måde i 2 halvleg. Kom så drenge

Spillemæssig dårlig kamp, men indsatsen er for så vidt i orden. Mind mig lige om Hiljemarks spidskompetencer, jeg har ikke fået øje på dem endnu. Forsvaret står ikke godt, jeg tænker egentlig målet mere er Granlis end Thelanders. Det er Granli, der slipper sin mand. Frygter lidt en ny Vejle, man kan ikke just sige angrebet sidder i skabet. Lucas er langt fra topniveauet og med Kusk på bænken har vi ikke rigtigt noget at byde ind med.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Hvis truppen er stærk, er det vist kun på papiret. På banen kommer den styrke ikke til udtryk. Indstillingen er tilsyneladende håbløs, og den trodsreaktion, som man kunne have forventet efter den pinlige optræden mod Vejle er intet steds at se.Forza skrev: ↑1. nov 2020, 18:46Vi har den bedste trup i årevis. Jeg kan slet ikke følge dig.Legum Magister skrev: ↑1. nov 2020, 18:45IAO's arbejde bliver godt nok ikke gjort lettere. Hvilken træner vil dog gide at få ansvaret for så ringe et hold..
Hvis man ikke kan spille sig til sejr, må man krige sig til sejr. Lige nu formår truppen ingen af delene.
Systemet er et fejlcast af dimensioner. Hvorfor smider man det defensive fundament ud af vinduet? Det har trods alt overordnet set fungeret godt for os med Ross, Okore, Thelander sammen.
Det offensive skulle klart forbedres. Og det er det i den grad ikke blevet.
Det offensive skulle klart forbedres. Og det er det i den grad ikke blevet.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Satme en rodet omgang og AaB har sgu ik fat i meget.
Synes der er meget plads for bif og vores offensiv har ik fat i noget.
Syns man skulle hive Børsting ud og ind med kusk. Smide fossum ned på midten og kører 4-3-3.
Syns vi er ufarlige og har ikke kontrol over ret meget.
Synes der er meget plads for bif og vores offensiv har ik fat i noget.
Syns man skulle hive Børsting ud og ind med kusk. Smide fossum ned på midten og kører 4-3-3.
Syns vi er ufarlige og har ikke kontrol over ret meget.
Hvem tænker du er vores bedste boldspillere?
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Jeg er enig i det ikke kommer til udtryk. Det falder dog tilbage på træneren ift opstilling/taktik og forberedelse.Legum Magister skrev: ↑1. nov 2020, 19:02Hvis truppen er stærk, er det vist kun på papiret. På banen kommer den styrke ikke til udtryk. Indstillingen er tilsyneladende håbløs, og den trodsreaktion, som man kunne have forventet efter den pinlige optræden mod Vejle er intet steds at se.Forza skrev: ↑1. nov 2020, 18:46Vi har den bedste trup i årevis. Jeg kan slet ikke følge dig.Legum Magister skrev: ↑1. nov 2020, 18:45IAO's arbejde bliver godt nok ikke gjort lettere. Hvilken træner vil dog gide at få ansvaret for så ringe et hold..
Hvis man ikke kan spille sig til sejr, må man krige sig til sejr. Lige nu formår truppen ingen af delene.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Kusk erstatter en småskadet Fossum fra 2. halvlegs start
Ser lige der spørges i tråden til, hvordan en BIF-fan har fået adgang. Hun er ikke kun BIF-fan, men også redaktør på det uafhængige Brøndby-medie 3point.dk. Og så er hun i øvrigt skabs-AaB'er ...
Vores trup har simpelthen brug for en god og rutineret træner i et stykke tid. En, som kan få bedre styr på det etablerede forsvars - og angrebsspil!!!
Truppen er god nok nu til top 4.
Truppen er god nok nu til top 4.
Enig, men klubben skal måske også skrue lidt ned for ambitionen om at være det her enormt pressende og højintense hold. Vi må udvikle os hen ad at blive det og give den ekstra gas i de kampe hvor det giver mening. Men det fejler for ofte for os og går alt for meget ud over vores spil med kuglen sådan en dag som i dag synes jeg. Jeg er i hvert fald klar til at ofre lidt flere løbede metre for at få lidt flere gode boldspillere ind. Lad os nu komme over i en 4-3-3 eller 4-2-3-1 med de rigtige spillere oppe foran. Mig en gåde at Kusk og Tom ikke kan starte på det her AaB hold.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt enig. Det giver mig dårlige nerver med den her spillestil.Hanga skrev: ↑1. nov 2020, 19:08Enig, men klubben skal måske også skrue lidt ned for ambitionen om at være det her enormt pressende og højintense hold. Vi må udvikle os hen ad at blive det og give den ekstra gas i de kampe hvor det giver mening. Men det fejler for ofte for os og går alt for meget ud over vores spil med kuglen sådan en dag som i dag synes jeg. Jeg er i hvert fald klar til at ofre lidt flere løbede metre for at få lidt flere gode boldspillere ind. Lad os nu komme over i en 4-3-3 eller 4-2-3-1 med de rigtige spillere oppe foran. Mig en gåde at Kusk og Tom ikke kan starte på det her AaB hold.
Men ret beset har vores hold ikke haft den rette balance siden 14.
Det er simpelthen vildt hvor dominerende Pedro er på den midtbane.
Kan godt ske Kusk kommer til meget..men han skal simpelhen være skarpere.. han har sparket. Men laver konstant et signaturspark som ikke et kraftigt nok til at snyde målmanden.