Vi kommer i hvert fald ikke til at mangle centerbacks...jonas386 skrev: ↑10. nov 2020, 14:52AaBs side er ikke samarbejdsvillig, hvis man scroller for langt ned i en nyhedPrica22 skrev: ↑10. nov 2020, 14:40Feher er uenig. Ikke engang i truppen.
https://aabsport.dk/nyheder/2020/novemb ... ndsholdet/
Til onsdagens pokalkamp har AaB's fungerende cheftræner Peter Feher, der må se bort fra seks spillere på landsholdsopgaver, udtaget følgende 19 spillere:
2 Kristoffer Pallesen, 4 Mathias Ross, 5 Jores Okore, 6 Pedro Ferreira, 9 Tom van Weert, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 17 Kasper Kusk, 19 Timothé Nkada, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 24 Vladimir Prijovic, 25 Frederik Børsting, 26 Rasmus Thelander, 28 Jeppe Pedersen, 31 Daniel Granli, 32 Kasper Pedersen, 33 Thomas Christiansen og U/19 Ligamålmand Nicolai Christensen.
Lucas Andersen, Jakob Ahlmann, Jacob Rinne, Oscar Hiljemark, Iver Fossum og Lukas Klitten er optaget af landsholdsopgaver, mens Magnus Christensen er ukampdygtig.
Kampen i morgen kan følges på Viaplay med kickoff kl. 17.00.
Kamptråd AB - AaB 11.11.2020 kl. 17 (Sydbank Pokalen)
- KongGulerod
- Landshold

Re: Kamptråd AB - AaB 11.11.2020 kl. 17 (Sydbank Pokalen)
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Hvis du ser noget, som på nogen måde nogen sinde kunne komme i nærheden af landsholdet i Børsting, så er du vist mere end blind. Hans indsats kunne mange lære noget af, men det kræver altså bare lidt teknik at spille på det niveau.BoT skrev: ↑10. nov 2020, 13:22Det begynder at blive svært at stille hold.
Børsting kan heldigvis spille alle pladser på holdet, og bliver næppe indkaldt (fordi Kasper Hjulmand er BLIND!).
Så det kunne hedde (3-4-3):
Hansen
Granli, Thelander, Ross
Pallesen, Ferreira, Højholdt, Børsting
Kusk, Prica, VW
En mulighed mere kunne være at starte med Prijovic, som er venstrebens spiller. På et eller andet tidspunt skal vi vel også se ham spille, så nu er muligheden der. Men ellers er Børsting det kedelige alternativ.
Hansen
Okore-Granli-Ross
Pallesen-Pedro-Højholt-Prijovic
Kusk-Prica-Tom
Du tager fejl. Børsting kommer helt klart før på det danske landshold, end Prijovic gør.depor skrev: ↑10. nov 2020, 16:15Hvis du ser noget, som på nogen måde nogen sinde kunne komme i nærheden af landsholdet i Børsting, så er du vist mere end blind. Hans indsats kunne mange lære noget af, men det kræver altså bare lidt teknik at spille på det niveau.BoT skrev: ↑10. nov 2020, 13:22Det begynder at blive svært at stille hold.
Børsting kan heldigvis spille alle pladser på holdet, og bliver næppe indkaldt (fordi Kasper Hjulmand er BLIND!).
Hansen
Granli, Thelander, Ross
Kusk, Prica, VW
En mulighed mere kunne være at starte med Prijovic, som er venstrebens spiller. På et eller andet tidspunt skal vi vel også se ham spille, så nu er muligheden der. Men ellers er Børsting det kedelige alternativ.
Hansen
Okore-Granli-Ross
Kusk-Prica-Tom
-
depor
- 2. div

Ja men jeg tror næsten de har lige stor chanceBoT skrev: ↑10. nov 2020, 19:07Du tager fejl. Børsting kommer helt klart før på det danske landshold, end Prijovic gør.depor skrev: ↑10. nov 2020, 16:15Hvis du ser noget, som på nogen måde nogen sinde kunne komme i nærheden af landsholdet i Børsting, så er du vist mere end blind. Hans indsats kunne mange lære noget af, men det kræver altså bare lidt teknik at spille på det niveau.BoT skrev: ↑10. nov 2020, 13:22Det begynder at blive svært at stille hold.
Hansen
Granli, Thelander, Ross
Kusk, Prica, VW
Hansen
Okore-Granli-Ross
Kusk-Prica-Tom
Hva har du imod SuperPøleren?depor skrev: ↑10. nov 2020, 19:39Ja men jeg tror næsten de har lige stor chanceBoT skrev: ↑10. nov 2020, 19:07Du tager fejl. Børsting kommer helt klart før på det danske landshold, end Prijovic gør.depor skrev: ↑10. nov 2020, 16:15Hvis du ser noget, som på nogen måde nogen sinde kunne komme i nærheden af landsholdet i Børsting, så er du vist mere end blind. Hans indsats kunne mange lære noget af, men det kræver altså bare lidt teknik at spille på det niveau.BoT skrev: ↑10. nov 2020, 13:22Det begynder at blive svært at stille hold.
Hansen
Granli, Thelander, Ross
Kusk, Prica, VW
Hansen
Okore-Granli-Ross
Kusk-Prica-Tom![]()
![]()
Uden Synd Ingen Frelse
Med den udtagende trup taget i mente så foretrækker jeg det her hold.
Andreas Hansen
Daniel Granli, Rasmus Thelander, Mathias Ross
Kristoffer Pallesen, Pedro Ferreira, Robert Kakeeto, Frederik Børsting
Kasper Kusk
Tom van Weert, Tim Prica
Fordi:
- Granli kan være vores fremtidige stopper så giv ham flere kamp på holdet til at spille sig ind.
- Thelander har brug for kampe ovenpå hans skade og med landsholdspausen er der lang tid til næste kamp og der er næsten gået en uge siden sidste kamp så han burde ikke være overbelastet.
- Vi skal have bygget Ross op igen
- Wingbacksene giver sig selv. Har vi hurtigt styr på det kan vi smide Prijovic ind enten på back eller som stopper så vi kan få givet ham spilletid.
- Kakeeto bør belønnes for hans loyale stærke arbejde for holdet i sådan en kamp her. Samtidig skal den lukkes hurtigt så derfor Pedro starte så vi har noget fra den høje hylde på midten.
- Mod en så meget dårligere modstander må vi kunne give Kusk en fri rolle til gak og løjer og vi har set hvor nådesløs han var mod divisionshold sisdste år.
- Det er en god lejlighed til at Tom kan træne skarpheden den første time og Tim kan passende score hans første pind i morgen. Når vi har lukket det efter en time kan Nkada smides ind.
Vi har otte mand på bænken så der sorteres vel en fra inden i morgen. Mon ikke det bliver en stopper medmindre vi mister flere spillere til landsholdet.
Jores Okore
Malthe Højholt
Timothé Nkada
Vladimir Prijovic
Jeppe Pedersen
Kasper Pedersen
Thomas Christiansen
Nicolai Christensen.
Andreas Hansen
Daniel Granli, Rasmus Thelander, Mathias Ross
Kristoffer Pallesen, Pedro Ferreira, Robert Kakeeto, Frederik Børsting
Kasper Kusk
Tom van Weert, Tim Prica
Fordi:
- Granli kan være vores fremtidige stopper så giv ham flere kamp på holdet til at spille sig ind.
- Thelander har brug for kampe ovenpå hans skade og med landsholdspausen er der lang tid til næste kamp og der er næsten gået en uge siden sidste kamp så han burde ikke være overbelastet.
- Vi skal have bygget Ross op igen
- Wingbacksene giver sig selv. Har vi hurtigt styr på det kan vi smide Prijovic ind enten på back eller som stopper så vi kan få givet ham spilletid.
- Kakeeto bør belønnes for hans loyale stærke arbejde for holdet i sådan en kamp her. Samtidig skal den lukkes hurtigt så derfor Pedro starte så vi har noget fra den høje hylde på midten.
- Mod en så meget dårligere modstander må vi kunne give Kusk en fri rolle til gak og løjer og vi har set hvor nådesløs han var mod divisionshold sisdste år.
- Det er en god lejlighed til at Tom kan træne skarpheden den første time og Tim kan passende score hans første pind i morgen. Når vi har lukket det efter en time kan Nkada smides ind.
Vi har otte mand på bænken så der sorteres vel en fra inden i morgen. Mon ikke det bliver en stopper medmindre vi mister flere spillere til landsholdet.
Jores Okore
Malthe Højholt
Timothé Nkada
Vladimir Prijovic
Jeppe Pedersen
Kasper Pedersen
Thomas Christiansen
Nicolai Christensen.
RAUS RAUS SSE!
-
depor
- 2. div

Jeg har intet imod manden, men ser ikke hans tekniske niveau nogensinde bliver godt nok til landsholds fodbold. Men han er en fantastisk klubmand der altid leverer en helhjertet indsats. Han spiller bare mere end det tekniske niveau berettiger ham til desværre - også derfor jeg gerne så ham få en pause i denne kamp, når nu han absolut skal spille alle superliga kampene.Halil skrev: ↑10. nov 2020, 20:46Hva har du imod SuperPøleren?depor skrev: ↑10. nov 2020, 19:39Ja men jeg tror næsten de har lige stor chanceBoT skrev: ↑10. nov 2020, 19:07Du tager fejl. Børsting kommer helt klart før på det danske landshold, end Prijovic gør.depor skrev: ↑10. nov 2020, 16:15Hvis du ser noget, som på nogen måde nogen sinde kunne komme i nærheden af landsholdet i Børsting, så er du vist mere end blind. Hans indsats kunne mange lære noget af, men det kræver altså bare lidt teknik at spille på det niveau.BoT skrev: ↑10. nov 2020, 13:22Det begynder at blive svært at stille hold.
Hansen
Granli, Thelander, Ross
Kusk, Prica, VW
Hansen
Okore-Granli-Ross
Kusk-Prica-Tom![]()
![]()
Nordjyskes bud:
(3-4-3): Andreas Hansen - Jores Okore, Daniel Granli, Mathias Ross - Kristoffer Pallesen, Pedro Ferreira, Malthe Højholt, Frederik Børsting - Tim Prica, Kasper Kusk, Tom van Weert
(3-4-3): Andreas Hansen - Jores Okore, Daniel Granli, Mathias Ross - Kristoffer Pallesen, Pedro Ferreira, Malthe Højholt, Frederik Børsting - Tim Prica, Kasper Kusk, Tom van Weert
Det er altså også en rimelig heftig starter, nu hvor vi har hvad, ,8?! Spillere ude.
Skal vi nu til at have angriberne på kanterne igen ?AaB1978 skrev:Nordjyskes bud:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
På nær Okore præcis mit bud. Spændende. Glæder mig især til at se Malthe Højholt igen. Han var altså god i Herning.
Det er jeg med på, dog klassificerer han sig selv som angriber, og han er i hvert fald mere angriber end Kasper Kusk.
Men det er jo Tom jeg vil have ind som rigtig 9'er, og det troede jeg også Feher havde slået fast, at vi skulle til at spille med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nogen der har kendskab til hvor kampen kan følges ud over livescore? Kommer dr til at opdatere, når de sender en anden pokalkamp? Liga på p3 sender først kl. 19, så tænker ikke de repportere derfra. Og nej, jeg har ikke viasat. Vil bare gerne høre kampen i radioen.
Det har du så helt ret i - min anke går mod systemet hvor 9'eren ikke er rigtig 9'er. Et system der får os til at spille vores offensive spillere væk fra deres naturlige position. Det var også mit indtryk, at Feher ville gå væk fra det. Det udtalte Tom at Feher havde fortalt ham.
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/holl ... 729140c668
- Det er en forløsning for mig. Jeg har ikke haft mange startpladser på det seneste, og Peter har sagt, at han gerne vil spille med rigtige angribere. Rigtige niere. Det er en fordel for mig, og der kan jeg komme til den bedste position. Jeg kan komme i feltet og komme til mange chancer, siger Tom van Weert.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det behøver der heller ikke været noget forkert i.Hanga skrev: ↑11. nov 2020, 12:35Det har du så helt ret i - min anke går mod systemet hvor 9'eren ikke er rigtig 9'er. Et system der får os til at spille vores offensive spillere væk fra deres naturlige position. Det var også mit indtryk, at Feher ville gå væk fra det. Det udtalte Tom at Feher havde fortalt ham.
- Det er en forløsning for mig. Jeg har ikke haft mange startpladser på det seneste, og Peter har sagt, at han gerne vil spille med rigtige angribere. Rigtige niere. Det er en fordel for mig, og der kan jeg komme til den bedste position. Jeg kan komme i feltet og komme til mange chancer, siger Tom van Weert.
Det kan jo være forklaringen på at Børsting ikke spillede seneste kamp. Med en 9'er der søger ned, så vil de to kanter som oftest være de første til at komme i feltet ved indlæg fra wingbacks. Og udover det, så har samarbejdet mellem Kusk centralt og Van Weert jo også alligevel givet en lang række chancer til Van Weert. Han burde retteligt have scoret en 7-8 mål hidtil i sæsonen med mere skarphed (og held)
Er der mulighed for at købe kampen på viaplay, eller skal man købe en hel måned?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Det kan vel også være det bliver mere 3-5-2 med Kusk som 10’er og så to angribere som er angribere og ikke kanter, men hvor Tim måske trækker mere ud end Tom. Der dr jo muligheder nok. Mit issue er ikke så meget formationen, men spiller vi f..eks med Tom som pseudokant er det en fejl.Hanga skrev:Det har du så helt ret i - min anke går mod systemet hvor 9'eren ikke er rigtig 9'er. Et system der får os til at spille vores offensive spillere væk fra deres naturlige position. Det var også mit indtryk, at Feher ville gå væk fra det. Det udtalte Tom at Feher havde fortalt ham.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div