AaB'ere på diverse landshold
Re: AaB'ere på diverse landshold
Enig. Der er virkelig en agent der har været sin hyre værd der.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Spilleren er i hvert fald ikke!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Wind er til gengæld en fremragende spiller.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jokkelicious
-
RufusTheDog
Granli på vej ind for Norge.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det må vi være ærlige og sige. Ingen vellykkede aktioner overhovedet.Buzz Killington skrev:Fårk Lucas er dårlig i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
R Rosenberg
- Allstar

Er det egentlig ikke også, nu du siger det, lidt historien om hans klubkarriere?Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

Jo. Det var egentlig også ment som en generel betragtning, og ikke kun møntet på kampen.R Rosenberg skrev: ↑19. nov 2020, 00:01Er det egentlig ikke også, nu du siger det, lidt historien om hans klubkarriere?Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
Der er vel ikke noget nyt i at Lucas er bedst med bolden på fødderne, og masser af løb omkring ham. Ingen af delene sker rigtig på landsholdet.Gnu skrev: ↑19. nov 2020, 06:55Jo. Det var egentlig også ment som en generel betragtning, og ikke kun møntet på kampen.R Rosenberg skrev: ↑19. nov 2020, 00:01Er det egentlig ikke også, nu du siger det, lidt historien om hans klubkarriere?Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Fart med og uden bold er så vigtigt i moderne fodbold. Her har han en stor udfordring, og det samme mener jeg i øvrigt gør sig gældende for Wind, som jeg ellers synes er en fremragende spiller.
Hvis vi dog blot kunne slippe for at se hans far, eller få et interview med ham, hver gang han spiller...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han kunne ikke tæmme en bold i går, eller lave en simpel aflevering. Han virkede slet ikke til stede mentalt.Pastorius skrev: ↑19. nov 2020, 08:12Der er vel ikke noget nyt i at Lucas er bedst med bolden på fødderne, og masser af løb omkring ham. Ingen af delene sker rigtig på landsholdet.Gnu skrev: ↑19. nov 2020, 06:55Jo. Det var egentlig også ment som en generel betragtning, og ikke kun møntet på kampen.R Rosenberg skrev: ↑19. nov 2020, 00:01Er det egentlig ikke også, nu du siger det, lidt historien om hans klubkarriere?Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ved ikke om du er gammel nok til at huske Laudrups tid i Bayern München? Der var han blandt stjerner. Og han var vanvittig god.Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Gnu
- Allstar

Dét var han. Men bortset fra Bayern München-tiden er det mit generelle indtryk er, at han havde det bedst som stjernen på mindre hold. Dårlig i Fiorentina og Milan. Kongen i Rangers og på landsholdet blandt orker som Henrik Larsen og John Faxe.Køllen I Møllen skrev: ↑19. nov 2020, 09:17Ved ikke om du er gammel nok til at huske Laudrups tid i Bayern München? Der var han blandt stjerner. Og han var vanvittig god.Gnu skrev: ↑18. nov 2020, 23:05Vi kan ikke komme uden om, at det var et elendigt indhop af Lucas. Måske lider han lidt af Brian Laudrup-syndromet. Han er god, når han er den bedste på holdet, men skidt, når han blot er en del af flokken. Han har det måske bedst, når han er a big fish in a little pond, som man siger.