Var det ikke nærmere fra siden? Bolden var vel inden for rækkevidde, af hvad jeg lige så på tv, hvilket den ikke var for Prica.
Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 22/11/20 klokken 14:00
Re: Kamptråd: AaB - FC Nordsjælland 22/11/20 klokken 14:00
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg ved ikke rigtigt. Vi sidder tungt på spillet, men kommer vel kun til to store chancer. Kusk der på en eller anden måde får fumlet bolden forbi fra 3 meters afstand og Hiljemarks, som vel egentlig ikke var sådan en rigtig chance. Ellers har vi haft en masse skud fra distancen, der ikke rigtigt har været i nærheden af noget. Så laver de et godt kontramål hvor Granli og Hiljemarks kan skændes om hvem af dem der skal følge ham. Det er måske også en bold Rinne ville tage på en god dag. Jeg mener, at vi har masser af spil, masser af fine detaljer, men kommer ikke frem til meget.Mr. Larsen skrev: ↑22. nov 2020, 14:46Der er så meget positivt at ta med fra den kamp, forsætter vi med at komme til chancer så kan vi næsten ikke undgå at score mål (7-9-13).
Jeg kan godt forstå at Friis stillede op uden rigtige angribere. Man kan argumentere for at det gør Feher også.
Børsting leverer intet konstruktivt, og Van Weert er også tæt på ligegyldig. Ingen af vores andre spillere kan ramme bolden rent på en afslutning.
Jeg synes vi spiller pænt, men når vi er så ringe til at afslutte, så er vi nødt til at lægge på, hvis vi skal vinde den kamp.
Børsting leverer intet konstruktivt, og Van Weert er også tæt på ligegyldig. Ingen af vores andre spillere kan ramme bolden rent på en afslutning.
Jeg synes vi spiller pænt, men når vi er så ringe til at afslutte, så er vi nødt til at lægge på, hvis vi skal vinde den kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Prica ind i stedet for Tom eller Kusk, det kan kun blive bedre så. Vi skal bare fortsætte og så venter der minimum 1 point til os.

En angriber må stå øverst på Inges blok.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Kan godt være, at det var skråt bagfra. Men den var overhovedet ikke inden for spilleafstand. Langt fra.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Ibiza Polar
Pallesen er bedre end Børsting. Undskyld, Robert, men det er han. Vores højreside er slet ikke i spil.
Prica skal - hvis han skal ind - ind i stedet for Børsting. Så må Okore klare det defensive selv. Fossum skal også på banen, det må gerne være for Van Weert, så må Kusk op på midten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det synes jeg vi skal snakke om, hvis den udskiftning sker, og vi så ser på hvordan Kamaldeen klarer sig i anden halvleg.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Åh Pastorius. Du er så tæt på at skrive du vil have Pallesen på banen!Pastorius skrev: ↑22. nov 2020, 14:58Jeg kan godt forstå at Friis stillede op uden rigtige angribere. Man kan argumentere for at det gør Feher også.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Helt enig. Fossum på banen i halvlegen. Tænk en udskiftning så tidligt...Pastorius skrev: ↑22. nov 2020, 14:58Jeg kan godt forstå at Friis stillede op uden rigtige angribere. Man kan argumentere for at det gør Feher også.
Feher sender et signal til truppen om at han går all in på at ændre kampe..
Var aldrig sket under Friis, at man hev Weert ud til pausen. Han ville vente til 60 min.
Var aldrig sket under Friis, at man hev Weert ud til pausen. Han ville vente til 60 min.
Granli skal stå der også.FIDEL skrev:En angriber må stå øverst på Inges blok.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
60? Lyder optimistisk. Tror han ville vente til mindst 70. Så er spørgsmålet hvem der ryger på toppen.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Jeg deler ikke helt så udtalt begejstringen for Granli. Jeg synes tit hans defensive aktioner halter lidt, hvilket vi også ser ved scoringen. Hiljemark markerer faktisk til ham hvor han skal dække men han gør det ikke og så har Diomande et rum at løbe i.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nu må det simpelthen stoppe
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ahlmann melder sig ind i club-bølgepap.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ej nu stopper det fandme....kæft vi brænder
Nogle der kan forklare mig hvorfor Ahlmann altid sparker direkte på målmanden?
Det er jo absurd. God redning fra Rinne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE