Ja, helt enig. Jeg synes ikke det klædte Ståle at sidde og bogstaveligt talt flæbe for åben skærm. Jeg kan virkelig ikke se at Københavns bestyrelse har talt så grimt om Ståle eller løjet om væsentlige forhold og det klæder ham ikke at sidde og bortforklare de dårlige resultater.Gnu skrev: ↑23. nov 2020, 07:43Tilbage står bare, at FCK under Ståles ledelse i 2020 har præsteret grotesk dårligt med den vel nok dyreste trup en dansk klub nogensinde har haft. Under Ståle har FCK et pointgennemsnit i superligaen på 1,3 i år. De har vundet syv ud af 20 kampe. Det er en ansvarlig ledelse selvfølgelig nødt til at reagere på uanset hvor længe og hvor meget Ståle har været i klubben.
Dog har Ståle helt klart en pointe ift. Københavns bestyrelse og den manglende overordnede strategi for klubben. Der er ikke for alvor blevet investeret i klubbens infrastruktur siden nummer 10 blev bygget for 15 år siden og den nye D-tribune for 10 år siden. Og hvad værre er - det virker ikke til at nogen fra bestyrelsen har et klart greb om hvad der skal til for at være en Champions League-klub i fremtiden. Det vil jeg give Ståle ret i og det var suverænt det mest interessante i det interview.