Som jeg tolker historierne lyder det til at Cifuentes var på listen over interessante navne, mens Gustafsson dialogen er konkret, med et Skype møde samt et møde i Sverige. Dertil har Inge eftersigende spurgt på en del referencer på ham.BoT skrev: ↑30. nov 2020, 19:59Synes bare, at nogle medier var næsten lige så sikre på Cifuentes. Jeg tror godt, der kan gå noget tid, inden den permanente træner falder på plads.Julgranen skrev: ↑30. nov 2020, 15:26Ingen af de andre 3 kan leve op til Jens Gustafsson på de væsentlige parametre. Jeg tror nu den gæve nordmand har truffet sit valg. Og rygterne om at Norling kan blive præsenteret i Norrköping inden nytår smider brænde på det bål.BoT skrev: ↑30. nov 2020, 10:23Altså er vi ikke stadig der, at Inge har afsøgt markedet og fundet 3-4 kandidater, som han nu går grundigere i dialog med.
Bare fordi aviserne skriver, at en kandidat er "brandvarm", tror jeg altså stadig, at Inge har flere kandidater på listen:
Den ser vel sådan ud:
Peter Feher
Mari Cifuentes
Kjetil Knutsen
Jens Gustafsson
Jeg er mere i tvivl om Hamrén.
Så lige nu handler det om grundigere samtaler + overvejelser omkring omkostninger ved hver især.
Jeg tolker det som at han må være helt forrest i feltet.