Træningskampe, opstart 2021
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: Træningskampe, opstart 2021
Hvorfor spiller Pallesen? Giver ingen mening at han overhovedet er i betragtning til at have en rolle i foråret.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Stegosaurus
- Allstar

Paulinho må konkludere, at Pallesen er klubpræsidentens nevø.
vi kan ikke dømme cifuentes på noget indtil videre. Og vi møder fcm der klart er bedst i DK pt .
Og vi har bare mange dyrebare skader og ÅBENLYSE mangler. Når start 11eren ikke er til stede så duer vi bare ikke.
jeg er spændt på hvad cifuentes kan. den rette trup og skadesfri spillere. Han virker enormt dedikeret.
OG så må spillerne satme hanke op i sig selv. BLØD FOR TRØJEN. det mangler jeg generelt.
1 ting der aldrig ændrer sig uagtet træner. Det er vinder instikt og viljen til sejr: at gå efter guldet og aldrig give op. Og der er der sgu en eller anden gennemgående nordjysk mentalitet der hele tiden skal arbejdes med.
Og vi har bare mange dyrebare skader og ÅBENLYSE mangler. Når start 11eren ikke er til stede så duer vi bare ikke.
jeg er spændt på hvad cifuentes kan. den rette trup og skadesfri spillere. Han virker enormt dedikeret.
OG så må spillerne satme hanke op i sig selv. BLØD FOR TRØJEN. det mangler jeg generelt.
1 ting der aldrig ændrer sig uagtet træner. Det er vinder instikt og viljen til sejr: at gå efter guldet og aldrig give op. Og der er der sgu en eller anden gennemgående nordjysk mentalitet der hele tiden skal arbejdes med.
Altså når man ser en kamp som den her (Og mod RFC, AGF og OB) De seneste 3 kampe.
Så kan det undre mig, hvis Inge kun henter en angriber.
Vi er jo aldrig i modstandernes felt.
Så kan det undre mig, hvis Inge kun henter en angriber.
Vi er jo aldrig i modstandernes felt.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Sikke noget pis at fyre af - der er sgu ikke en nordjysk taber mentalitet, det er noget fordrukken sludder. Problemet er åbenlyst, vi har INGEN angriber og vi har pisse dårlige spillere på kontrakt. Der skal ryddes op i den møg trup.baresi skrev: ↑24. jan 2021, 13:34vi kan ikke dømme cifuentes på noget indtil videre. Og vi møder fcm der klart er bedst i DK pt .
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Er der nogen der kan gennemskue hvad det er de har trænet på af nye ting med Cifuentes?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Vi mangler rigtig meget..Lucas og Hiljemark er ikke i 100 % før næste sæson. Hvis Lucas overhovedet kommer det.
Jamen Børsting står simpelhen offside, når han kan se HELE linjen.
Tvivler på vi kan bruge den her træningskamp til noget som helst.
-
Stegosaurus
- Allstar

Pedro koster 5m euro, klart bedste spiler for 117. gang. Fuck Bordeaux og Putin hvis de byder 2m.
Nu spiller vi samlet 120 minutter i dag, så mon ikke det mest af alt (for Cifuentes) er en mulighed for at se alle spillere i aktion i en kamp mod en stærk modstander. Jeg tror ikke at man skal lægge alverden i dagens opstilling ift hvem der sidder på hvilke pladser.
Jeg har ikke set nogen startopstilling dog, så er heller ikke helt obs på hvem præcis der er inde.
Synes i øvrigt at streamet er fint nok. Det er meget bedre end det gratis stream som Randers tilbød, og AaB tilbyder venskabskampe igennem røvdyre nordjyske abonnementer. Prøv se hvor simpelt det er. Et lille scoreboard, en reklame og et enkelt kamera. Ingen kommentatorer eller andet. Det er da en fremragende gratis service, som jeg håber AaB tager med hjem.
Jeg har ikke set nogen startopstilling dog, så er heller ikke helt obs på hvem præcis der er inde.
Synes i øvrigt at streamet er fint nok. Det er meget bedre end det gratis stream som Randers tilbød, og AaB tilbyder venskabskampe igennem røvdyre nordjyske abonnementer. Prøv se hvor simpelt det er. Et lille scoreboard, en reklame og et enkelt kamera. Ingen kommentatorer eller andet. Det er da en fremragende gratis service, som jeg håber AaB tager med hjem.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Enig i at vi ikke lige kan bruge KUN den her træningskamp.
Men vi kan også kigge på RFC træningskampen. Eller de sidste kampe i sidste sæson.
Tendensen er den samme. Vi har ikke holdet til top 4 endnu.
Overhovedet ikke. Vil sige at det bliver en kamp med Randers om at komme i top 6 igen igen.Gaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 13:43Enig i at vi ikke lige kan bruge KUN den her træningskamp.
Men vi kan også kigge på RFC træningskampen. Eller de sidste kampe i sidste sæson.
Meget enig.jonas386 skrev: ↑24. jan 2021, 13:40Nu spiller vi samlet 120 minutter i dag, så mon ikke det mest af alt (for Cifuentes) er en mulighed for at se alle spillere i aktion i en kamp mod en stærk modstander. Jeg tror ikke at man skal lægge alverden i dagens opstilling ift hvem der sidder på hvilke pladser.
Kigger vi på opstillingen er flere spillere ude af position. Det er altså svært at hamle op mod FCM der har 22x klasse spillere at vælge ud fra.
I dag må det vigtigste være spilletiden i benene. Det er værre med kampen imod Randers imo.
Og ja, jeg fatter ikke AaB ikke allerede har fået styr på livestreamingen af træningskampe, som andre klubber. De er altid håbløst bagud på den slags.
-
Stegosaurus
- Allstar

Fcm på overliggeren. Det er elendigt i dag.
Jeg mindes du altid har sagt det i alle transfervinduer, men at du i sommers sagde noget andet? Eller husker jeg forkert?Gaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 13:43Enig i at vi ikke lige kan bruge KUN den her træningskamp.
Jeg synes vi har holdet til top 6. Resultatmæssigt er vi lige faldet ud efter en elendig slutspurt. Inden da så meget positivt ud med flest skabte chancer og en stærk defensiv.
Vi skal have en afslutter ind og håbe på vi ikke får alt for mange skader. Det er nøglen imo.
Det er som at se drenge mod mænd det her. FCM er fuldstændig i kontrol og vi løber - med få undtagelser - hovedløst rundt i deres kombinationer. Kusk, Pedro og Okore kan vel være deres præstationer bekendt. ALT offensivt går gennem Kusk, han er den eneste sammen med Pedro, som magter at modtage bolden og holde i den.
Mirakler kan selvfølgelig ske, men jeg har mere end svært ved at se det her hold bide skeer med FCK og Brøndby, som venter lige om lidt.
Lucas og Hiljemark bliver ikke klar til de kampe, dvs at alt offensivt afhænger af Kusk.
Inge skal virkelig trylle noget helt fantastisk frem for at rykke kvaliteten i den her trup
Mirakler kan selvfølgelig ske, men jeg har mere end svært ved at se det her hold bide skeer med FCK og Brøndby, som venter lige om lidt.
Lucas og Hiljemark bliver ikke klar til de kampe, dvs at alt offensivt afhænger af Kusk.
Inge skal virkelig trylle noget helt fantastisk frem for at rykke kvaliteten i den her trup
Når man har vores bedste skadet og køber en profil, andre klubbers læger har sagt nej til, vil det vist være som at vinde i lotto.Forza skrev: ↑24. jan 2021, 13:46Jeg mindes du altid har sagt det i alle transfervinduer, men at du i sommers sagde noget andet? Eller husker jeg forkert?Gaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 13:43Enig i at vi ikke lige kan bruge KUN den her træningskamp.
Jeg synes vi har holdet til top 6. Resultatmæssigt er vi lige faldet ud efter en elendig slutspurt. Inden da så meget positivt ud med flest skabte chancer og en stærk defensiv.
Vi skal have en afslutter ind og håbe på vi ikke får alt for mange skader. Det er nøglen imo.
hvorfor er der pause efter 45 min når de skal spille 2x60 min????
Spilles der 2x45 og så 1x30? Hvis det skal gå op med de 120 og der er pause nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
hold da op, du er da et festfyrværkeri mht. kommunikation.Kasper skrev: ↑24. jan 2021, 13:37Sikke noget pis at fyre af - der er sgu ikke en nordjysk taber mentalitet, det er noget fordrukken sludder. Problemet er åbenlyst, vi har INGEN angriber og vi har pisse dårlige spillere på kontrakt. Der skal ryddes op i den møg trup.baresi skrev: ↑24. jan 2021, 13:34vi kan ikke dømme cifuentes på noget indtil videre. Og vi møder fcm der klart er bedst i DK pt .