Du kan se den på Youtube.
Træningskampe, opstart 2021
Re: Træningskampe, opstart 2021
jonas386 skrev: ↑24. jan 2021, 14:00Det er en investering. Der er et skridt til de 10.000 tilskuereMephisto2 skrev: ↑24. jan 2021, 14:00En præstationskontrakt, som han meget klogt sagde nej til.
Vi betaler lige nu millioner om året for en spiller (mere) på tribunen.
-
Stegosaurus
- Allstar

-
Stegosaurus
- Allstar

Fuck Pedro er god. 6m euro.....
Jeg synes det værste i den her kamp, det er at se at vi nu er lige så dårlige på venstre back som vi hele tiden har været på højre.Stegosaurus skrev: ↑24. jan 2021, 14:06Og ham Ravn, der spillede sidst, er slet ikke udtaget?! Det sejler lidt...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er vel også en mulighed for at se lidt forskellige U19 spillere an. Hannesbo ses nok ikke som back, som jeg ellers troede, når han stadig er på bænken.Stegosaurus skrev: ↑24. jan 2021, 14:06Og ham Ravn, der spillede sidst, er slet ikke udtaget?! Det sejler lidt...
Nu er der pause igen. Jeg forstår ikke formatet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Nu spiller:
Andreas Hansen, Casper Gedsted Hansen, Mathias Ross, Vladimir Priovic, Lukas Klitten, Malthe Højholt, Robert Kakeeto, Oliver Klitten, Timothé Nkada, Tom Van Weert, Marcus Hannesbo
Ifølge Twitter. Begge hold har skiftet det meste af opstillingen.
Andreas Hansen, Casper Gedsted Hansen, Mathias Ross, Vladimir Priovic, Lukas Klitten, Malthe Højholt, Robert Kakeeto, Oliver Klitten, Timothé Nkada, Tom Van Weert, Marcus Hannesbo
Ifølge Twitter. Begge hold har skiftet det meste af opstillingen.
Pedro var utroligt god, og Kusk med i alt offensivt. Derudover er det godt nok pauvre præstationer over det meste af linjen.
Der er meget at arbejde med for stab og sportschef frem mod vinduets lukning og premiere.
Der er meget at arbejde med for stab og sportschef frem mod vinduets lukning og premiere.
Det viser også hvorfor vi ikke bør overveje Granli som seriøst alternativ på højre backen. Offensivt mangler han for meget til at det giver mening.
For mig handler det også lidt om signaler og optimisme.Forza skrev: ↑24. jan 2021, 14:03Det kan jeg sagtens følge dig i. Men at bruge den hvert transfervindue er lidt en letkøbt undskyldning, for selvfølgelig bliver vi ikke fast tophold når de andre har et højere budget.Gaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 13:59Ja det siger jeg tit (Og har desværre også tit haft ret)Forza skrev: ↑24. jan 2021, 13:46Jeg mindes du altid har sagt det i alle transfervinduer, men at du i sommers sagde noget andet? Eller husker jeg forkert?Gaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 13:43Enig i at vi ikke lige kan bruge KUN den her træningskamp.
Men vi kan også kigge på RFC træningskampen. Eller de sidste kampe i sidste sæson.
Tendensen er den samme. Vi har ikke holdet til top 4 endnu.
Jeg synes vi har holdet til top 6. Resultatmæssigt er vi lige faldet ud efter en elendig slutspurt. Inden da så meget positivt ud med flest skabte chancer og en stærk defensiv.
Vi skal have en afslutter ind og håbe på vi ikke får alt for mange skader. Det er nøglen imo.
I sommers så det bedre ud og det duftede af top 6. Og det gør det da også lidt endnu.
Men uden Hiljemark og Lukas er vi blevet et hold, som kan tabe til alle.
Og det er skræmmende at der kun skal sidde 2 profiler ude, før læsset vælter.
Min Pointe er egentlig bare at jeg er træt af at høre fra folk i og omkring AaB, at det her "projekt" skal gøre os til tophold, HVIS man så ikke gør mere ved det, end at købe en angriber.
Jeg HÅBER Inge kan se, at der mangler mere end en angriber for at gøre os til fast tophold.
Og jeg tror på han laver 2-3 gode handler i næste uge, så man kan se der er alvor bag udtalelserne.
Lige nu er jeg vel ikke den eneste, som ikke er specielt optimistisk eller overbevist om vi er på vej i den rigtige retning?
Inge har meldt ud at han planlægger flere vinduer frem. Man skal ha’ afskippet en del dødvægt for for alvor at kunne hente nye ind. Så om han henter 2-3 stk i næste uge betyder ikke det store for mig. Derimod er det bare vigtigt vi rykker os i den rigtige retning i hvert vindue.
Hånden på hjertet (Og det her er sørgeligt at skrive) Så ser jeg kun AaB lige nu, fordi jeg er og bliver rød, helt ind i knoglerne.
Jeg glæder mig sgu ikke engang til at se AaB i øjeblikket :-(
Og det er satme trist at gå sådan... Men er jeg den eneste?
Der må også sidde andre fans eller endnu værre, sponsorere som heller ikke synes det er så fedt.
Og her bør man jo nok sende nogle signaler ud til folk. Vise: "Hallo! Vi mener det faktisk, når vi siger vi vil være top hold og spille underholdende"
Personligt tænker jeg ihvertfald. At skal vi igennem foråret med stort set samme trup som nu. Så kan det blive en LANG sæson!
Men nu vil jeg tage de optimistiske briller på og så bede alle de højere magter, om en fantastisk sidste uge af transfervinduet, så vi kan få noget optimisme tilbage :-)
-
Stegosaurus
- Allstar

Enig, Pedro ville kunne klare sig på et hvilket som helst niveau. Alt for tidligt hvis han ryger nu.
Så scorer vi fandeme første gang man forlader skærmen. Hvem scorede? Og hvordan var målet?
Edit: kan se det var Hannesbo.
Edit: kan se det var Hannesbo.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Bare rolig, vi lægger ud med at sælge Pedro - sæsonens hidtil bedste AaB'er - lige om lidt. Det bliver kanon-optur på omtimismebarometeretGaarde6 skrev: ↑24. jan 2021, 14:14For mig handler det også lidt om signaler og optimisme.
Hånden på hjertet (Og det her er sørgeligt at skrive) Så ser jeg kun AaB lige nu, fordi jeg er og bliver rød, helt ind i knoglerne.
Jeg glæder mig sgu ikke engang til at se AaB i øjeblikket :-(
Og det er satme trist at gå sådan... Men er jeg den eneste?
Der må også sidde andre fans eller endnu værre, sponsorere som heller ikke synes det er så fedt.
Og her bør man jo nok sende nogle signaler ud til folk. Vise: "Hallo! Vi mener det faktisk, når vi siger vi vil være top hold og spille underholdende"
Personligt tænker jeg ihvertfald. At skal vi igennem foråret med stort set samme trup som nu. Så kan det blive en LANG sæson!
Men nu vil jeg tage de optimistiske briller på og så bede alle de højere magter, om en fantastisk sidste uge af transfervinduet, så vi kan få noget optimisme tilbage :-)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Du kan spole tilbage, jeg måtte lige gøre det samme. Det ligner Hannesbo der erobrer fra en FCM'er, og trækker forbi den næste før han er alene med keeperen, sparker den udenom og i mål. Flot mål!
-
Stegosaurus
- Allstar

Hannesbo tackler bolden fra FCM, tager fint træk uden om en glidende tackling. Sætter den meget fint rundt om målmanden med venstreben.
God individuel aktion.
// gwailo
Uden at det har været prangende, ser Nkada da lidt mindre håbløs ud i dag, end han plejer.
Tak for tippet!
Flot kasse. Dog desværre ikke et sammenspillet mål som holdet virkelig trænger til.
------------------------------------------------
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
fcm nu:
Oliver Ottesen, Victor Lind, Daniel Høegh, Kristian Riis, Kristoffer Lund, Jens-Lys Cajuste, Nicolas Madsen, Oliver Sørensen, Frederik Heiselberg, Andreas Nibe, Lasse Vibe.
Oliver Ottesen, Victor Lind, Daniel Høegh, Kristian Riis, Kristoffer Lund, Jens-Lys Cajuste, Nicolas Madsen, Oliver Sørensen, Frederik Heiselberg, Andreas Nibe, Lasse Vibe.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Nå, 3-1 til FCM på hovedstød. Lignede ellers der var tid nok for AaB'erne til at komme op til den bold, men hvem end det var derinde, så blev vedkommende vist bare overmatchet.
Shit det må være rart at kunne score den slags nemme mål.
Shit det må være rart at kunne score den slags nemme mål.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: