Det er bestyrelsens målsætning. Jeg tænker ikke, at de har sagt at de skal bruge ét (!) transfervindue på at nå top 4.Mikki89 skrev: ↑24. jan 2021, 15:53Skidt anden testkamp for AaB! Vi skal være langt bedre til at lukke af nede i forsvaret og så skal vi altså blive farligere foran kassen og afslutte vores angreb!
Jeg er oprigtig bekymret for, om vi overhovedet kommer i top 6 og så begynder både Cifuentes, men ikke mindst også Inges mål om top fire til at klinge noget hult! Inge må knokle alle døgnets 24 timer i resten af den kommende uge for at bringe kvalitet til holdet for med den nuværende trup har vi intet at gøre i top 6!
Træningskampe, opstart 2021
Re: Træningskampe, opstart 2021
Det er vel en fælles målsætning! Men, når man hører Inge, både i nytårshilsnen samt i den seneste ripodsten udsendelse, så er det med forventning om at være med i toppen! Der synes jeg måske bare, at han lover mere end han kan holde! Han overvurdere ihvertfald truppen, hvis han mener, at der kun skal en ny angriber ind!Julgranen skrev: ↑24. jan 2021, 16:05Det er bestyrelsens målsætning. Jeg tænker ikke, at de har sagt at de skal bruge ét (!) transfervindue på at nå top 4.Mikki89 skrev: ↑24. jan 2021, 15:53Skidt anden testkamp for AaB! Vi skal være langt bedre til at lukke af nede i forsvaret og så skal vi altså blive farligere foran kassen og afslutte vores angreb!
Jeg er oprigtig bekymret for, om vi overhovedet kommer i top 6 og så begynder både Cifuentes, men ikke mindst også Inges mål om top fire til at klinge noget hult! Inge må knokle alle døgnets 24 timer i resten af den kommende uge for at bringe kvalitet til holdet for med den nuværende trup har vi intet at gøre i top 6!
Der er en længere artikel i Nordjyske idag, hvor fokus er på Lucas. Han nærmer sig en klarmelding - de bygger ham langsomt op og han har deltaget i spilsituationer. Tilbringer dog også stadig tid udenfor banen. Det går fremad, men der blev ikke sat tidshorisont på et comeback. Kunne de dog bare få gjort ham ordentlig klar den her gang, så må vi leve med at vi må undvære ham i de første kampe.
Hiljemark deltog derimod for fuld kraft i dagens træning! Måske han kan få lidt spilletid mod Lyngby på onsdag. Vigtigt at han er klar igen
Hiljemark deltog derimod for fuld kraft i dagens træning! Måske han kan få lidt spilletid mod Lyngby på onsdag. Vigtigt at han er klar igen
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/pro ... ralproeve/
Ahlmann, Lucas og Hiljemark fortsat ude. Jeg vil gerne se os starte med følgende
Rinne/Hansen
Pallesen-Thelander-Ross-Klitten
Fossum-Pedro-Højholt
Kusk-Prica-Hannesboe
Hannesboe har været et lille lyspunkt i de to kampe, med en flot aktion ved det enlige mål imod FCM, og en assist til Van Weert imod Randers. Det kalder for at han skal have chancen, og bør være en kandidat til starteren, hvis Lucas ikke er klar til FCK.
Ahlmann, Lucas og Hiljemark fortsat ude. Jeg vil gerne se os starte med følgende
Rinne/Hansen
Pallesen-Thelander-Ross-Klitten
Fossum-Pedro-Højholt
Kusk-Prica-Hannesboe
Hannesboe har været et lille lyspunkt i de to kampe, med en flot aktion ved det enlige mål imod FCM, og en assist til Van Weert imod Randers. Det kalder for at han skal have chancen, og bør være en kandidat til starteren, hvis Lucas ikke er klar til FCK.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hiljemark er ikke med i Lyngbykampen og skal vel under alle omstændigheder bruge foråret på at spille sig i form, hvis han da bliver klar. I forhold til Lucas Andersen er det nøjagtig den samme sang som under sommerpausen og før det coronapausen. Det projekt er efterhånden umuligt at tro på.FlemmingG skrev: ↑25. jan 2021, 20:56Der er en længere artikel i Nordjyske idag, hvor fokus er på Lucas. Han nærmer sig en klarmelding - de bygger ham langsomt op og han har deltaget i spilsituationer. Tilbringer dog også stadig tid udenfor banen. Det går fremad, men der blev ikke sat tidshorisont på et comeback. Kunne de dog bare få gjort ham ordentlig klar den her gang, så må vi leve med at vi må undvære ham i de første kampe.
Lad os give pokker i denne sæson, hvor vi alligevel realistisk ikke har noget at spille for. I stedet skal vi forsøge at spille et system og en spillemåde ind, der tager udgangspunkt i, at vi ikke har spillere som Hiljemark og Lucas Andersen til rådighed og se, hvor vi står.
Det er min holdning, at vi med de placeringer, vi alligevel har opnået gennem de senere år, slet ikke har behov for så dyr en trup som den, vi har. Så lad os enten gå en vej, hvor vi skærer ned på spillerbudgettet og har det omtrent det samme niveau som det, vi har haft på den anden side af 2014. Alternativt skal vi skille os ad med de ekstremt dyre spillere, vi alligevel ikke har glæde ad, og derpå forsøge at bygge et realistisk bud på et tophold op gennem de næste 2-3 transfervinduer, hvor der i hvert fald ikke skal foretages yderligere eksperimenter med skadesplagede spillere.
Fuldstændig enig! Vi bliver nødt til at skrue ned for de øjeblikkelige forventninger I denne sæson og satse på at nå en topplacering indenfor de næste 2-3 sæsoner!Hovedet skrev: ↑26. jan 2021, 17:24Hiljemark er ikke med i Lyngbykampen og skal vel under alle omstændigheder bruge foråret på at spille sig i form, hvis han da bliver klar. I forhold til Lucas Andersen er det nøjagtig den samme sang som under sommerpausen og før det coronapausen. Det projekt er efterhånden umuligt at tro på.FlemmingG skrev: ↑25. jan 2021, 20:56Der er en længere artikel i Nordjyske idag, hvor fokus er på Lucas. Han nærmer sig en klarmelding - de bygger ham langsomt op og han har deltaget i spilsituationer. Tilbringer dog også stadig tid udenfor banen. Det går fremad, men der blev ikke sat tidshorisont på et comeback. Kunne de dog bare få gjort ham ordentlig klar den her gang, så må vi leve med at vi må undvære ham i de første kampe.
Lad os give pokker i denne sæson, hvor vi alligevel realistisk ikke har noget at spille for. I stedet skal vi forsøge at spille et system og en spillemåde ind, der tager udgangspunkt i, at vi ikke har spillere som Hiljemark og Lucas Andersen til rådighed og se, hvor vi står.
Det er min holdning, at vi med de placeringer, vi alligevel har opnået gennem de senere år, slet ikke har behov for så dyr en trup som den, vi har. Så lad os enten gå en vej, hvor vi skærer ned på spillerbudgettet og har det omtrent det samme niveau som det, vi har haft på den anden side af 2014. Alternativt skal vi skille os ad med de ekstremt dyre spillere, vi alligevel ikke har glæde ad, og derpå forsøge at bygge et realistisk bud på et tophold op gennem de næste 2-3 transfervinduer, hvor der i hvert fald ikke skal foretages yderligere eksperimenter med skadesplagede spillere.
Jeg kan i hvert fald ikke se os nå noget særligt i denne sæson; dels grundet den dårlige afslutning på efteråret, hvor vi både tabte terræn i en ellers lovende og jævnbyrdig Superliga, dels røg ud af den pokal, der ellers kunne have ageret sutteklud. Dertil kommer selvfølgelig den trælse skadessituation og det faktum, at vi må stille alvorligt spørgsmålstegn ved, hvorvidt spillere som Hiljemark og navnlig Lucas Andersen overhovedet skal indregnes i en fremtidig ligning.Mikki89 skrev: ↑26. jan 2021, 18:54Fuldstændig enig! Vi bliver nødt til at skrue ned for de øjeblikkelige forventninger I denne sæson og satse på at nå en topplacering indenfor de næste 2-3 sæsoner!Hovedet skrev: ↑26. jan 2021, 17:24Hiljemark er ikke med i Lyngbykampen og skal vel under alle omstændigheder bruge foråret på at spille sig i form, hvis han da bliver klar. I forhold til Lucas Andersen er det nøjagtig den samme sang som under sommerpausen og før det coronapausen. Det projekt er efterhånden umuligt at tro på.FlemmingG skrev: ↑25. jan 2021, 20:56Der er en længere artikel i Nordjyske idag, hvor fokus er på Lucas. Han nærmer sig en klarmelding - de bygger ham langsomt op og han har deltaget i spilsituationer. Tilbringer dog også stadig tid udenfor banen. Det går fremad, men der blev ikke sat tidshorisont på et comeback. Kunne de dog bare få gjort ham ordentlig klar den her gang, så må vi leve med at vi må undvære ham i de første kampe.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Startopstillingen i generalprøven mod Lyngby Boldklub:
Rinne
Børsting
Thelander
Ross
Granli
MC
Ferreira
Fossum
Prica
Kusk
Hannesbo
Rinne
Børsting
Thelander
Ross
Granli
MC
Ferreira
Fossum
Prica
Kusk
Hannesbo
Nogen der ved om kampen bliver streamet fra AaB´s side eller er det kun nordjydske? Og hvis det kun er Nordjydske, så er det godt nok vildt at vi er bagud med den slags, i forhold til Randers, Fcm og sikkert en masse andre.
Man må ansætte en marketings ansvarlig, som er lidt mere fremme i skoene og sætter disse tiltag igang.
Man må ansætte en marketings ansvarlig, som er lidt mere fremme i skoene og sætter disse tiltag igang.
Mon ikke den samarbejdsaftale der blev indgået mellem Nordjyske og AaB forleden, netop dækker bla AaB's træningskampe livestreames?EINHILL skrev: ↑27. jan 2021, 11:49Nogen der ved om kampen bliver streamet fra AaB´s side eller er det kun nordjydske? Og hvis det kun er Nordjydske, så er det godt nok vildt at vi er bagud med den slags, i forhold til Randers, Fcm og sikkert en masse andre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg overvejer at sende Inge en mail, og høre hvordan landet ligger. Livestream og sådan er ikke nævnt med et ord i præsentationen, så det er lidt svært at vide hvorfor man gør det på den mådePastorius skrev: ↑27. jan 2021, 11:54Mon ikke den samarbejdsaftale der blev indgået mellem Nordjyske og AaB forleden, netop dækker bla AaB's træningskampe livestreames?EINHILL skrev: ↑27. jan 2021, 11:49Nogen der ved om kampen bliver streamet fra AaB´s side eller er det kun nordjydske? Og hvis det kun er Nordjydske, så er det godt nok vildt at vi er bagud med den slags, i forhold til Randers, Fcm og sikkert en masse andre.
-
DonSilicone
- 1. div

- Geografisk sted: Aalborg
Fint nok at sende en mail, men den del tror jeg ikke Inge har noget at gøre med. Det er Thomas Bælum, du skal have fat i.
Ja det er sandt. Ved ikke hvorfor jeg tænkte at det var en sportslig beslutningDonSilicone skrev: ↑27. jan 2021, 12:02Fint nok at sende en mail, men den del tror jeg ikke Inge har noget at gøre med. Det er Thomas Bælum, du skal have fat i.
Eller måske nærmere Brian Andersen, der står for kommunikationen i klubben.jonas386 skrev: ↑27. jan 2021, 12:07Ja det er sandt. Ved ikke hvorfor jeg tænkte at det var en sportslig beslutningDonSilicone skrev: ↑27. jan 2021, 12:02Fint nok at sende en mail, men den del tror jeg ikke Inge har noget at gøre med. Det er Thomas Bælum, du skal have fat i.
Det kan være at de lurer på at lave et AaB abonnement, hvor man får adgang til ekstra godter produceret at Nordjyske. Det synes jeg i hvert fald kunne være en spændende tanke.
// gwailo
Som det er nu er det i hvert fald ikke fordi AaB gør meget for de fans af klubben, der ingen brug har af Nordjyske. Som tidligere skrevet af andre, er det mig ubegribeligt at man ikke har tænkt på at lave stream gratis, og så med reklame for Nordjyske. Ville givet meget mere goodwill også. Der er sgu ingen der tegner et abb. til Nordjyske for at se et par træningskampe, men at se dem gratis - ja tak.gwailo skrev: ↑27. jan 2021, 12:30Eller måske nærmere Brian Andersen, der står for kommunikationen i klubben.jonas386 skrev: ↑27. jan 2021, 12:07Ja det er sandt. Ved ikke hvorfor jeg tænkte at det var en sportslig beslutningDonSilicone skrev: ↑27. jan 2021, 12:02Fint nok at sende en mail, men den del tror jeg ikke Inge har noget at gøre med. Det er Thomas Bælum, du skal have fat i.
Det kan være at de lurer på at lave et AaB abonnement, hvor man får adgang til ekstra godter produceret at Nordjyske. Det synes jeg i hvert fald kunne være en spændende tanke.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Vi spiller simpelthen så godt..
Så er AaB bagud igen, igen. Og desværre fortjent. 
Det bliver op af bakke, hvis Magnus bliver vores go-to løsning når Hiljemark er ude.
jeg synes vi sejler rundt, og optræk til flere halve chancer og NU mål. Defensiven den er helt væk. Håber satme der sker mirakler inden ja inden snart :-)
der mangler sgu meget. Lyngby har overtaget. det er sgu ikke rart at kigge på.
og så savner jeg nok lidt at prica prøves af centralt i angrebet.
der mangler sgu meget. Lyngby har overtaget. det er sgu ikke rart at kigge på.
og så savner jeg nok lidt at prica prøves af centralt i angrebet.
- KongGulerod
- Landshold

Så er vi bagud igen. Det har virkelig set skidt ud so far. Vi er totalt overmatchet af Lyngby.