Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
jeg troede den kom på viaplay :-)
hvis der nævnes noget om hvorfor kusk er fravalgt er jeg da interesseret i at høre det. Forstår det ikke helt.
Men ja. ny træner nye ideer.
og hvis cifuentes eller inge siger noget spændende så del det da gerne :-)
hvis der nævnes noget om hvorfor kusk er fravalgt er jeg da interesseret i at høre det. Forstår det ikke helt.
Men ja. ny træner nye ideer.
og hvis cifuentes eller inge siger noget spændende så del det da gerne :-)
Cifuentes forklarede det med den sædvanlige “det er fordi jeg har mange gode spillere at vælge imellem”.
Mon ikke det handler om hans mangler i presspillet og det defensive arbejde imod en klasse modstander?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
De spurgte Martí på Canal 9, men han gav ikke rigtig noget svar. Lød som om han havde fravalgt Jores fordi vi spillede med 4 nede bagi.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Det interesserede ingen. Der var heller ingen spørgsmål til hvad det var for nogle nye ideer Cifuentes havde. Jeg plejer at være glad for Cornelius, men Flemming Poulsen tog rampelyset denne gang, og så røg ethvert håb om fodboldfaglighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
RufusTheDog
Prøv ar overveje, hvordan de havde reageret på et ikke-svar, hvis det havde været Jonas Wind der var sat af.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
hahaha okay. nej det er ikke let at få taletid ift. AaB. slet ikke når fck er på tavlen. Så fylder det nok mere om kvist har fået byttet sine julegaver i tide
Ja, kom så AaB!
Som altid virker optakten til at være produceret af FCKs fanklub
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Fik han da en To-Go kop?baresi skrev: ↑3. feb 2021, 19:46hahaha okay. nej det er ikke let at få taletid ift. AaB. slet ikke når fck er på tavlen. Så fylder det nok mere om kvist har fået byttet sine julegaver i tide
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Vi fik da en 7-8 min hvor det handlede om AaB!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
Vi blir kørt ud på røv og albuer... Shit et skidt hold vi har... Klitten, Kakeeto, Hannesbo, Prica... Shit!!!! Men dog har vi den mest velklædte træner i ligaen #gostil 
Wauw for en opstilling. Jeg tager hellere end gerne mine ord i mig, men det her kan næsten kun gå grueligt galt
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Det mest interessante ved det interview var Flemming Poulsens engelskkundskaber.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Der er lidt Hamrén-vibe over ham.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Gad vide hvordan man siger Vinderskalle med spansk accent.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og alt ved det er jo godt - men shit en opstilling... Jeg tænker vi taber med 3-4 stykker..
Jonas Wind med igen. Så får vi nok et pause-interview med far Per, når han lige har været en tur i baren...
Vores nye bane ser fandme god ud! Noget helt andet end i Odense