Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
-
Ibiza Polar
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
MEN VI VANDT JO IKKE VM I TRÆNINGSKAMPE?!!
Haha, ja de har lidt svært ved at lægge skjul på, det ikke var planen for udsendelsenFromthecradle skrev: ↑3. feb 2021, 20:13Og kommentatorerne er ved st græde.![]()
![]()
Super start, også ud over målet.
hvis jeg læser rigtigt så ser offensiven sådan her ud.
Prica
Hannesbo - fossum - Børsting
Altså børsting må have en eller anden "ting" med alle trænerne. han får mere spilletid end nogensinde uagtet træner. og så som offensiv spiller. MEN måske det er fordi han defensivt passer bedre mod fck. Men offensivt der ser jeg simpelthen intet i ham, men kunne man omskole ham til højre back eller defensiv midt, så kan han have sin berettigelse i truppen. IKKE start 11eren. Men godt kæmpet af ham, det skal han have.
MEn dejligt de er foran.
BONUSINFO som jeg har brug for at dele med Jer ALLE.
min kone synes det var så "synd" for mig at jeg ikke kunne se kampen, at hun tog den bærbare og begyndte at læse hele BOLD live opdateringen op med en utrolig liderlig stemme. HVem har så brug for at se kampen. hahahaha når man er godt gift.
beklager I lige fik den med men kunne ikke lade være. Hun er for sjov.
Prica
Hannesbo - fossum - Børsting
Altså børsting må have en eller anden "ting" med alle trænerne. han får mere spilletid end nogensinde uagtet træner. og så som offensiv spiller. MEN måske det er fordi han defensivt passer bedre mod fck. Men offensivt der ser jeg simpelthen intet i ham, men kunne man omskole ham til højre back eller defensiv midt, så kan han have sin berettigelse i truppen. IKKE start 11eren. Men godt kæmpet af ham, det skal han have.
MEn dejligt de er foran.
min kone synes det var så "synd" for mig at jeg ikke kunne se kampen, at hun tog den bærbare og begyndte at læse hele BOLD live opdateringen op med en utrolig liderlig stemme. HVem har så brug for at se kampen. hahahaha når man er godt gift.
Haha ja de græder godt nok og er ret så stille lige nuFromthecradle skrev: ↑3. feb 2021, 20:13Og kommentatorerne er ved st græde.![]()
![]()
Super start, også ud over målet.
Så kan det være vi kan slippe for det åndssvage fokus på højt presspil som Guds gave til fodbolden. Indtil videre spiller vi en sublim kamp med vores pres i små stød.
Det ser langt bedre ud end forventet! Vi spiller ligefrem godt... Tydeligt vi ligner et hold der er kommet for at spille bold idag... 71% bold besiddelse havde ingen forudset med den holdopstilling
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Der var da ikke offside?
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Who needs Homelander when we have Thelander!!!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Derfor Debatsiden.baresi skrev: ↑3. feb 2021, 20:15
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Elsker når Fischer bliver sur 
Hahaha. Endnu en gang mange tak for at dele herindebaresi skrev: ↑3. feb 2021, 20:15
Falk med små frække træk, indtil Børsting tager bolden fra ham 
Fantastisk at se vores presspil lige nu!!
Utroligt at vi ikke kan finde en mere kvalificeret højre back.
Hahahahabaresi skrev: ↑3. feb 2021, 20:15min kone synes det var så "synd" for mig at jeg ikke kunne se kampen, at hun tog den bærbare og begyndte at læse hele BOLD live opdateringen op med en utrolig liderlig stemme. HVem har så brug for at se kampen. hahahaha når man er godt gift.
Pallesen helt håbløs.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi ser overraskende ok ud. Fint spil. Pallesen gør ikke meget for at overbevise mig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
JA, sådan Børsting. Pøleri på internationalt topniveau!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Pallesen vinder et hjørne!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"