Han har altså være okay go'.
Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Sikke da en fantastisk start. Det ser sgu godt ud 
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Taget i betragtning af hvad jeg havde forestillet mig, så har den først fjerdedel af kampen været fremragende fra holdet. Vi virker simpelthen bare mere klar end FCK. Spørgsmålet er om vi kan håndtere dem, når de vågner op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ja, helt fantastisk start. Håber Mephisto og andre ser med. Det ligner jo rent faktisk spillere med selvtillid.
Kæft hvor er det fedt at se, vi vil spille bold i dag. Kakeeto imponerer, og så har vi vel ikke set så velklædt en cheftræner i AaB siden smukke-Erik 
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Jeg har sgu været imponeret af Hannesbo indtil videre - gal han virker sgu spændende!
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
P.S. Læg mærke til at Fossum, som jeg skrev i gennemgangen af Cifuentes, mandsopdækker Zeca.
Det var en stærk afslutning. Han kommer til at score nogle mål, hvis han får spilletid.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Godt fanget! Han får slet ingen plads
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
-
DenGamleMand
- 1. div

Hold kæft, hvor er Pedro god! Det er jo sindssygt!
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Han har været super god! Spiller som om han er fuld af selvtillid og ved han er god nok til at være med...
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Minder om Friis udtryk. Dog med mindre kaos og tjubang.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Meget mere organiseret. Ikke så hovedløst pres heller.
Vi presser højt men ellers spiller vi helt anderledes. Utroligt hvor stort aftryk Marti har lavet på så kort tid hvis det her er det nye normale.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Vi virker sindssygt hurtige uden bold og meget klare.
Kan man forestille sig at grunden til vores miserable opstartskampe skyldes at træningen har været årsagen og vi har haft tunge ben
Vi skal holde fat i bolden nu
Kan man forestille sig at grunden til vores miserable opstartskampe skyldes at træningen har været årsagen og vi har haft tunge ben
Vi skal holde fat i bolden nu
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
FEDT - dejligt hvis de både tør og kan. og så må jeg indrømme at jeg synes 4-2-3-1 er mega spændende specielt når alle er klar og hilje og pedro ligger i midten. samt vi kan tænke lucas, fossum, kusk, prica, samuelsen, og den ny mand ind i det. Rufo. Nå ja og børsting naturligvis
mon magnus kan være på vej væk eller om han er helt smidt af holdet?
Du forventer da ikke kommentarer fra Mephisto og Co., når spillerne folder sig ud? De skal nok komme frem, når der bliver noget at brokke sig over...
Hannesbo, Prica, Kakeeto og Fossum ligner jo helt nye spillere.. Klitten gør det også flot indtil videre!
Som ventet klæder det også Granli at ligge i højre side, hvor han rigtigt kan være playmaker.