Tænkte det samme. Nu har vi haft fat i Pedros fejl. Men hvis vi tager den første, forsøger han en tackling næsten på midten af banen. Kitten og Thelander er backup og har altså også deres del af skylden. Ved mål 2 er det igen rigtigt, at han taber en duel og ikke får banket bolden væk, men hvem pokker skal dække Stage, inde midt for mål. Det kan sgu da ikke passe, at Pedro skal have både Wind og Stage? Ved det sidste mål går hverken Granli eller Kaketo ind i en tackling for at forhindre forsøget. Det jeg mener er, at I hvert fald de sidste 2 mål kunne være forhindret med mere kvalitet i centerforsvaret.
Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
Re: Kamptråd: AaB - FC København, 03.02.2021
-
Stegosaurus
- Allstar

Der var vel spillet tre minutter og så havde både Børsting og Pallesen misset tæmninger som ville være kontrolleret af serie 2-spillereJulgranen skrev: ↑3. feb 2021, 22:23Ja, Kakeeto har desværre store mangler der. Ellers fin kamp.Stegosaurus skrev: ↑3. feb 2021, 22:21Men tydeligt at Pallesen og Kakeeto ikke magter den slags spil.
Pallesen... ja, hans niveau er nærmest bundløst. Hold op, hvor er han dårlig på bolden.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hannesbo bliver nok ikke alle fem år i AaB, som kontrakten i efteråret ellers lød på...
- FlæskeFrank
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Synes I øvrigt det var dårlig stil at der ikke blev afholdt stilhed for L. Shelton/S. Olsson inden kampen.
Ikke godt nok, AaB..
Ikke godt nok, AaB..
Hey AaB!
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Samme her, det gik meget bedre end jeg turde håbe på. Kan sagtens være trænins tunge ben vi ser i anden halvleg. Det har været nogle intensive trænings uger i den korte tid Cefuntes har haft med dem.nikilo skrev: ↑3. feb 2021, 22:16Vi stillede ikke i en 4-3-3 i dag?? Det var den 4-2-3-1, som vi (læs: jeg) i flere år har gået og ventet på. Det blev dog tydeligt, at spillerne ikke havde luft til så intensivt et pres-spil over 90 min.. Det skal nok komme - jeg er i hvert fald mere end fortrøstningsfuld!
Det virker lovende med den type pres spil.
-
Stegosaurus
- Allstar

I første forsøg klarede han det, som Wessam, Bruhn, Oliver Klitten og Thellufsen aldrig klarede: At spillede en enormt god superligakamp.FlæskeFrank skrev: ↑3. feb 2021, 22:27Hannesbo bliver nok ikke alle fem år i AaB, som kontrakten i efteråret ellers lød på...
Juventus kan købe vores Sander-Hannebo-kombo for 75 mio.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Nej han bliver vores næste store talent salg. Håber vi får gavn af ham sportsligt inden han bliver solgt.FlæskeFrank skrev: ↑3. feb 2021, 22:27Hannesbo bliver nok ikke alle fem år i AaB, som kontrakten i efteråret ellers lød på...
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Sørgebind havde endda været passende!
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Bruhn havde da nogle kampe, hvor han spillede enormt godt.Stegosaurus skrev: ↑3. feb 2021, 22:30I første forsøg klarede han det, som Wessam, Bruhn, Oliver Klitten og Thellufsen aldrig klarede: At spillede en enormt god superligakamp.FlæskeFrank skrev: ↑3. feb 2021, 22:27Hannesbo bliver nok ikke alle fem år i AaB, som kontrakten i efteråret ellers lød på...
Juventus kan købe vores Sander-Hannebo-kombo for 75 mio.
Men ja, Hannesbo har nogle gode spidskompetencer, ser det ud til - fedt med noget fart!
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Ja begge hold i træningskampe benytter sig af massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.
og man skal ikke underkende at begge hold gerne vil vinde.
min pointe er bare at jeg ikke tror den her stil fører noget godt med sig.
i kampen i aften var vi endda begunstiget af en ret fin og plan bane. Med den vinter vi har kommer vi til at spille på nogle rene pløjemarker
Ahva'? Absolut ingen grund til at romantisere spillet under Friis, som til tider var ekstremt naivt. Nu arbejder vi med helt anderledes mønstre. Mere direkte spil, og så ser Cifuentes ud til at løfte enkelt-spillere. Det er meget, meget positivt.
Du ved godt, han har tabt alle 4 kampe, ikke?
Herunder har hans hold smidt en 2-0 føring væk for 3 timer siden.
Ikke den slags, jeg holder af, sker med AaB - men det er jo smag og behag, om man er tilfreds med “proces”, “vilje” og “udvikling” eller rent faktisk mener, fodbold handler om at vinde kampe.
Med et halvt B-hold spiller AaB en flot kamp mod et FCK-hold, som er uhyggeligt stærke under Jess Thorup. En kamp der giver løfter om langt mere end du og dine ligesindede havde forventet.Mephisto2 skrev: ↑3. feb 2021, 22:58Du ved godt, han har tabt alle 4 kampe, ikke?
Ikke den slags, jeg holder af, sker med AaB - men det er jo smag og behag, om man er tilfreds med “proces”, “vilje” og “udvikling” eller rent faktisk mener, fodbold handler om at vinde kampe.
Hvad så, vil du foreslå en fyring allerede? Dine indlæg er simpelthen så håbløse. Manden har ikke engang stået i spidsen for AaB i 1 måned.
Ja, du virker næsten til at bære nag til først Inge med dine uklædelige svinere mod Hiljemark og vores lægestab, og nu mod vores nye træner. Det er kvalmende.
Det er godt nok tidligt at male fanden på væggen.Kempes skrev: ↑3. feb 2021, 22:37Ja begge hold i træningskampe benytter sig af massiv spillerudskiftning og eksperimenter i spillet.
og man skal ikke underkende at begge hold gerne vil vinde.
min pointe er bare at jeg ikke tror den her stil fører noget godt med sig.
i kampen i aften var vi endda begunstiget af en ret fin og plan bane. Med den vinter vi har kommer vi til at spille på nogle rene pløjemarker
Du er sjov. Og sød, når du bliver sur.Julgranen skrev: ↑3. feb 2021, 23:02Med et halvt B-hold spiller AaB en flot kamp mod et FCK-hold, som er uhyggeligt stærke under Jess Thorup. En kamp der giver løfter om langt mere end du og dine ligesindede havde forventet.Mephisto2 skrev: ↑3. feb 2021, 22:58Du ved godt, han har tabt alle 4 kampe, ikke?
Hvad så, vil du foreslå en fyring allerede? Dine indlæg er simpelthen så håbløse. Manden har ikke engang stået i spidsen for AaB i 1 måned.
Ja, du virker næsten til at bære nag til først Inge med dine uklædelige svinere mod Hiljemark og vores lægestab, og nu mod vores nye træner. Det er kvalmende.
Men fint, du er tilfreds med nederlag. Jeg forlanger noget mere.
Enig.Julgranen skrev: ↑3. feb 2021, 23:02Med et halvt B-hold spiller AaB en flot kamp mod et FCK-hold, som er uhyggeligt stærke under Jess Thorup. En kamp der giver løfter om langt mere end du og dine ligesindede havde forventet.Mephisto2 skrev: ↑3. feb 2021, 22:58Du ved godt, han har tabt alle 4 kampe, ikke?
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jävla mammaknullamatch, altså...
Lindmark / Vendelbokartellet
Og det tænker du ikke vi alle gør?
Fra moradset under Feher, og med 4 stamspillere ude, så var i dag et kæmpe fremskridt. En række af de spillere som har set meget spagfærdige ud under først Friis og senere Feher viste i dag både vilje, mod og kvalitet i 1. halvleg. Børsting, Fossum, Prica - garneret med unge Hannesbo. Kan de spillere løfte sig, så ligger der også flere point og venter end Friis og Feher skaffede os. For så betyder det at vi har langt mere at byde ind med end vi havde før nytår.
Dit negative ævl har fyldt mere end rigeligt de senere uger. Jeg vil håbe Cifuentes, Hiljemark og andre du har været ude med riven efter lukker munden på dig noget så effektivt.