Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Om han bør spille. Man sætter ham jo ikke i kamp før han er helt klar, og når han er helt klar, venter man ikke.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 16:05Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Hvornår kan selv de sidste se, Hiljemark var et dyrt fejlsats? De penge til lønnen kunne vi have meget andet godt og skadesfrit for.Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:06Om han bør spille. Man sætter ham jo ikke i kamp før han er helt klar, og når han er helt klar, venter man ikke.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 16:05Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Koster vel dybest set top 6 i år.
Jeg tænker ikke man mener at der er nogen grund til at forcere hans deltagelse i kamp efter et bone bruise. Han er klar, når han er klar.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Lucas ser det desværre nok noget værre ud med.
Tror Lucas meget vel kan have spillet sin sidste kamp for AaB. Vi har ikke råd til at bruge så mange penge på en skadet eller halvskadet spiller.Julgranen skrev: ↑6. feb 2021, 16:08Jeg tænker ikke man mener at der er nogen grund til at forcere hans deltagelse i kamp efter et bone bruise. Han er klar, når han er klar.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Lucas ser det desværre nok noget værre ud med.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
Men derfor var mit første input vel også reelt nok? For mig ser det ud til vi sparer ham. Jeg ser ingen tegn i sol, måne eller stjerner på, at vi når top-6 i år. Der er for mange skader og uklarheder i truppen + Cifuentes skal bruge mere tid.Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:06Om han bør spille. Man sætter ham jo ikke i kamp før han er helt klar, og når han er helt klar, venter man ikke.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 16:05Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Magnus Christensen er igen udtaget, hvis der er nogle som debatter dette emne1 Jacob Rinne, 2 Kristoffer Pallesen, 4 Mathias Ross, 6 Pedro Ferreira, 8 Iver Fossum, 9 Tom van Weert, 11 Tim Prica, 14 Malthe Højholt, 15 Lukas Klitten, 16 Magnus Christensen, 17 Kasper Kusk, 18 Martin Samuelsen, 19 Timothé Nkada, 22 Andreas Hansen, 23 Robert Kakeeto, 26 Rasmus Thelander, 31 Daniel Granli og U/19 Ligaspiller Marcus Hannesbo.
Godt nok øv med Børsting. Kan ikke se, at han kan erstattes 1:1, så spændende hvad Cifuentes vælge ift. balancen defensiv/offensiv/løb/fight.
For han spillede vel højrekanten i 4-2-3-1 og det kunne jo rime med, at Kusk kommer ind. Men så er det jo næsten kun Fossum af de forreste fire, som også ved hvordan man skal løbe baglæns og det er måske lidt optimistisk. Så hvis Kusk kommer ind, så tror jeg også på en anden ændring, men ved ikke hvilken. Måske ikke overrasket, hvis det giver startplads til Magnus istedet for Kakeeto og så give lidt frie rammer til Ferreira og spille bold med Kusk
?
- FlæskeFrank
Kone. Jeg er gift.
Enig vedr de andre. Two wrongs don’t make a right.
Brøndby bliver en anden kamp, hvor der er brug for andre typer. De er et uhyggeligt omstillingshold, så vi skal minimere boldtabene fremme - derfor er det nok ikke så skidt at Børsting ikke spiller. Men det kræver at den centrale midtbane stepper up.FlæskeFrank skrev: ↑6. feb 2021, 16:13Magnus Christensen er igen udtaget, hvis der er nogle som debatter dette emne![]()
Godt nok øv med Børsting. Kan ikke se, at han kan erstattes 1:1, så spændende hvad Cifuentes vælge ift. balancen defensiv/offensiv/løb/fight.
For han spillede vel højrekanten i 4-2-3-1 og det kunne jo rime med, at Kusk kommer ind. Men så er det jo næsten kun Fossum af de forreste fire, som også ved hvordan man skal løbe baglæns og det er måske lidt optimistisk. Så hvis Kusk kommer ind, så tror jeg også på en anden ændring, men ved ikke hvilken. Måske ikke overrasket, hvis det giver startplads til Magnus istedet for Kakeeto og så give lidt frie rammer til Ferreira og spille bold med Kusk
?
Cifuentes arbejder desuden med hurtig igangsætning ved erobringer, hvilket er Magnus' allerstørste svaghed - boldtempo og afleveringssikkerhed. Han tager 3-4 berøringer på bolden inden aflevering og så ryger momentum. Jeg tror ikke han starter.
Vi kan næppe udtale os om hvilke typer Cifuentes generelt foretrækker før vi når 10-15 kampe længere hen, udover at se på hvilken type fodbold han ønsker at spille og hvad det kræver af spillerne.
Spændt på at se hvordan Cifuentes vil sætte offensiven sammen - der er en del mulige konstellationer. Jeg kunne godt tænke mig at se Hannesbo få minutter igen.
Hiljemark har ikke trænet fast med, som vi ellers har snakket en del om
Hvis I keder jer op til i morgen, så har det anerkendte Mais Futebol netop offentliggjort et stort interview med Pedro Ferreira, hvor han gør god reklame for AaB:
Det er i to dele, og den mest AaB-relaterede del kan findes her: https://maisfutebol.iol.pt/entrevista/p ... borg-pagou
God fornøjelse!
Det er i to dele, og den mest AaB-relaterede del kan findes her: https://maisfutebol.iol.pt/entrevista/p ... borg-pagou
God fornøjelse!
Ved du noget om hvor tæt han er på at være klar til kamp?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
En ting kan man være enig med dig i..top 6 bliver presset pga. Hiljemark og Lucas har været ude alt alt for længe. Desværre.Mephisto2 skrev: ↑6. feb 2021, 16:08Hvornår kan selv de sidste se, Hiljemark var et dyrt fejlsats? De penge til lønnen kunne vi have meget andet godt og skadesfrit for.Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:06Om han bør spille. Man sætter ham jo ikke i kamp før han er helt klar, og når han er helt klar, venter man ikke.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 16:05Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
NORDJYSKEs bud på opstillingen:
(4-2-3-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Daniel Granli, Rasmus Thelander, Lukas Klitten - Pedro Ferreira, Robert Kakeeto - Tim Prica, Iver Fossum, Marcus Hannesbo - Martin Samuelsen
(4-2-3-1): Jacob Rinne - Kristoffer Pallesen, Daniel Granli, Rasmus Thelander, Lukas Klitten - Pedro Ferreira, Robert Kakeeto - Tim Prica, Iver Fossum, Marcus Hannesbo - Martin Samuelsen
Den er først og fremmest presset fordi Feher skulle realisere sig selv!Kristian skrev: ↑6. feb 2021, 17:42En ting kan man være enig med dig i..top 6 bliver presset pga. Hiljemark og Lucas har været ude alt alt for længe. Desværre.Mephisto2 skrev: ↑6. feb 2021, 16:08Hvornår kan selv de sidste se, Hiljemark var et dyrt fejlsats? De penge til lønnen kunne vi have meget andet godt og skadesfrit for.Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:06Om han bør spille. Man sætter ham jo ikke i kamp før han er helt klar, og når han er helt klar, venter man ikke.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 16:05Vurdere hvad? Vores ambitioner? Eller om han træner for fuld kraft?Prica22 skrev: ↑6. feb 2021, 16:03Jeg tror trænerteamet har bedre forudsætninger for at vurdere det.Brodernumsi skrev: ↑6. feb 2021, 15:59
Meldingen går på, han har trænet med for fuld kraft i to uger. Vi har et særdeles svært program de næste 4 kampe, så hvis man har ambitioner om top-6 burde han da spille.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det blev Prica til højre som jeg gættede på. Fint valg, han virkede til at være en helt anden spiller sidste kamp.
Samuelsen på top
Minus ved Kakeeto, men når man ser på alternativet... så er det nok fint.
God bænk også - spændt på at se hvad vi kan.
Ja, der var vist ingen der havde bedt om så voldsomme ændringer som han foretog forud for, og under, de afgørende kampe i december.
Mange irrationelle valg, som jo egentlig nok har smadret sæsonen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Dælme en talentfuld trup (målt på alder) hvis den holder. Lækkert at vi holder på fremtiden i front, og spændende at se Samuel. Er dog ret bekymret for hvordan vi skal stå imod Brøndbys hurtige omstillinger. Jeg tænker en god taktik ville være at hamre en masse mål ind og så overlade spillet til dem.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Kontakt:
Plus, det er jo let at postulerer, at Hiljemark er et fejlcast og vi havde fået mere for pengene med en anden spiller.
1. Så, er der jo ingen garantier for, der var en anden og han ville til Aalborg. Havde de kvaliteter vi efterspurgte og ville blive en succes fra dag et.
2. Havde vi hentet en anden, var det så med den klausul i kontrakten, at han ikke ville blive skadet?
3. Hiljemark skade er ikke en gammel skade, så kunne i princippet være sket for enhver på holdet. Ja, selv Ahlmann.