Spot onKristian skrev: ↑7. feb 2021, 22:02Tror ikke han overlever det Cifuentes vil have ud af sine spillere..Han bliver højst indskiftningsspiller fremadrettet.
Noget skal der ske i hans tilgang, hvis det skal ændre sig er jeg bange for.
Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Re: Kamptråd: Brøndby IF - AaB, 07.02.2021
Vi kom forhåbentlig efter en sejr, så nej.
Glimrende første time af holdet, hvor vi havde fuldstændig styr på Brøndby. Jeg ved ikke hvorfor Prica skulle ud til fordel for Højholdt, men det var herfra at vi begyndte at komme ned at stå. Og til sidst lignede vi igen et hold der var fuldstændig drænet for kræfter, så man hverken kunne komme i pres eller holde i bolden når man endelig fik fat i den. Kakeeto skulle have været ud som en af de første, han var helt færdig.
Nå, der er meget at tage med videre igen. Men vi skal gerne derhen, hvor vi kan levere samme energi og intensitet i 90 minutter. Lige nu brænder vi det af lidt for hurtigt.
Og fanden tage VAR og de latterlige regler for hands.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Pivhamrende elendige udskiftninger, hvor vi mistede hele vores momentum. Prica var en håndfuld for Brøndbys forsvar, forstår simpelthen ikke den udskiftning. Vores højre side faldt jo helt sammen.... Tænker det samlede trænerteam har været pivringe til at skifte ud i de sidste 2 kampe. Og at sætte Kusk ind i sådan en kamp som den her på det tidspunkt er jo helt gak. Han aner jo ikke hvad presspil er og enhver idiot kunne jo se, der skulle kriges.
Han skal bare lære, at han ikke skal spille smart på vores egen banehalvdel. Men måske er det noget Kusk har vist ham.Erasmus Montanus skrev: ↑7. feb 2021, 22:00Rædderlige sidste tyve minutter.
Nå, men jeg tror rigtig meget på Marti og Inges visioner for klubben.
Jeg glæder mig stadig meget til at få Hiljemark, Lucas, Ahlmann og endda Børsting tilbage. Og Rufo bliver også spændende at få ind som en ekstra streng, der kan flytte Fossum lidt rundt.
Samuelsen er en fed type, der har et godt blik for de to kantspillere, der flankerer ham, og han besidder BÅDE kreativitet og et fint hovedspil. Og så kan man bare ikke pille bolden fra ham. Mere af ham, tak.
PS! Kusk ser ud som Kusk gør, uanset hvordan det går, men han har godtnok ikke været god de første par indhop han har fået - men det er altså heller ikke nemt at komme ind på et hold, der er gået i stå. Det har aldrig været hans force.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
11 kampe - 1 sejr.
Vi er stadig i kæmpe krise. 1 point i Brøndby er mere end godkendt. (Så kun de sidste 25 min).
Vi er stadig i kæmpe krise. 1 point i Brøndby er mere end godkendt. (Så kun de sidste 25 min).
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Den dom kan vi se på når vi holder organisationen en hel kamp. Jeg mindes ikke mange kampe hvor vi kom så meget under pres hos Friis, som vi har været i de sidste to anden halvlege.Julgranen skrev: ↑7. feb 2021, 22:02Ja, kæmpe step op fra Friis. Vi er langt bedre organiseret.
Vi skal selvfølgelig have noget bedre ind end Kakeeto, så Hiljemark skal snart være klar.
Og så tegner det til en offensiv der kan hedde: Prica, Rufo, Fossum og Samuelsen i front. Eller der kan byttes rundt.
Masser af teknik og spilleglæde.
Og så Hannesbo som førstereserve.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg mindes ikke mange kampe under Friis, hvor vi manglede så mange centrale spillere.Buzz Killington skrev: ↑7. feb 2021, 22:07Den dom kan vi se på når vi holder organisationen en hel kamp. Jeg mindes ikke mange kampe hvor vi kom så meget under pres hos Friis, som vi har været i de sidste to.
Vi spiller desuden med unge spillere, der aldrig fandt selvtillid under Friis.
-
Ibiza Polar
EnigJulgranen skrev: ↑7. feb 2021, 22:09Jeg mindes ikke mange kampe under Friis, hvor vi manglede så mange centrale spillere.Buzz Killington skrev: ↑7. feb 2021, 22:07Den dom kan vi se på når vi holder organisationen en hel kamp. Jeg mindes ikke mange kampe hvor vi kom så meget under pres hos Friis, som vi har været i de sidste to.
Vi lider virkelig virkelig meget under, at Hiljemark ikke er klar.
Det er mere eller mindre gået ned ad bakke siden han blev skadet. Han fyldte utrolig meget, selvom folk herinde bandede ham væk i mange situationer.
Er ret sikker på, at holdet skal have lederskikkelse tilbage, før vi ser et hold er kan styre og kontrollere en kamp og ikke mindst tage temperaturen ud af kampen.
Så du mener at hele træner temaet har skuffet i de første to kampe??Klaus skrev: ↑7. feb 2021, 22:03Pivhamrende elendige udskiftninger, hvor vi mistede hele vores momentum. Prica var en håndfuld for Brøndbys forsvar, forstår simpelthen ikke den udskiftning. Vores højre side faldt jo helt sammen.... Tænker det samlede trænerteam har været pivringe til at skifte ud i de sidste 2 kampe. Og at sætte Kusk ind i sådan en kamp som den her på det tidspunkt er jo helt gak. Han aner jo ikke hvad presspil er og enhver idiot kunne jo se, der skulle kriges.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Prøver du at se hvor meget du kan trolle eller du oprigtigt bare ikke den skarpeste kniv i skuffen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg synes sgu den VAR dom er komplet latterlig! Skal Kakeeto save armen af? Den bold var aldrig nogensinde kommet i nærheden af målet, selv hvis der ikke havde været arm på. Det er jo tæt ved, at det bedre kan betale sig at sparke efter modstanderens arm end sparke på kassen.
Det skal ikke vurderes om bolden har retning mod mål eller?
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Muligt, men at Friis har haft gunstige forhold understøtter ikke at organisationen hos Cifuentes kan holde en hel kamp. Misforstå mig ikke. Jeg syntes om hvad jeg så. Men taktikken er pt. uholdbar over en hel kamp.Julgranen skrev: ↑7. feb 2021, 22:09Jeg mindes ikke mange kampe under Friis, hvor vi manglede så mange centrale spillere.Buzz Killington skrev: ↑7. feb 2021, 22:07Den dom kan vi se på når vi holder organisationen en hel kamp. Jeg mindes ikke mange kampe hvor vi kom så meget under pres hos Friis, som vi har været i de sidste to.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvornår har vi sidst set en 18 årig score 2 mål i sine 2 første kamp fra start i AaB . Fuck Hannesbo bliver god.
- Bong
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo Matovac
- Geografisk sted: 9000
Kan vi ikke hælde ham Mephisto ud? Aldrig har jeg da set større troll...
A slightly more sophisticated hooligan...
Den blev kun dømt fordi det var Brøndby...Mini-p skrev: ↑7. feb 2021, 22:12Jeg synes sgu den VAR dom er komplet latterlig! Skal Kakeeto save armen af? Den bold var aldrig nogensinde kommet i nærheden af målet, selv hvis der ikke havde været arm på. Det er jo tæt ved, at det bedre kan betale sig at sparke efter modstanderens arm end sparke på kassen.
Sådan er det er sku altid med de tlorte hold
Den er korrekt ifølge de nuværende regler.Mini-p skrev: ↑7. feb 2021, 22:12Jeg synes sgu den VAR dom er komplet latterlig! Skal Kakeeto save armen af? Den bold var aldrig nogensinde kommet i nærheden af målet, selv hvis der ikke havde været arm på. Det er jo tæt ved, at det bedre kan betale sig at sparke efter modstanderens arm end sparke på kassen.
Men reglerne på området er jo så hamrende latterlige. Forstår simpelthen ikke man har valgt at køre det lort på den måde.
------------------------------------------------
Med de spillere vi har at spille med nu, så er han nødt til at opdyrke en mentalitet der gør at spillerne tror på hans mentalitet og strategi hele vejen.Buzz Killington skrev: ↑7. feb 2021, 22:12Muligt, men at Friis har haft gunstige forhold understøtter ikke at organisationen hos Cifuentes kan holde en hel kamp. Misforstå mig ikke. Jeg syntes om hvad jeg så. Men taktikken er pt. uholdbar over en hel kamp.
Hvis han giver køb på den hver gang vi står i modvind, så lærer spillerne ikke noget.
Han insisterer netop på mod, mod, mod gennem 90 min.
Og så skifter momentum med det VAR-straffe.
Vi havde totalt Brøndby i en skruetvinge indtil da.