Jeg skyder ikke på Hiljemark, men på at man henter en spiller, en rigtig dyr spiller. som åbenbart er så skadesplaget. Det kan være en tendens eller en tilfældighed, men godt ser det ikke ud.Kristian skrev: ↑19. feb 2021, 20:54Hvorfor har Hiljemark ikke bidraget nok?doukas skrev: ↑19. feb 2021, 20:51Pedro fraregnet. Enig.
Men altså, Nkada, Prica og Hiljemark. Profilerede indkøb, som slet ikke har bidraget nok.
At han er skader kan du simpelhen ikke tage ned i den ligning.
Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: AaB - FC Midtjylland 19/02/21 klokken 19:00
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Og Prica er 18 og kostede 500.000. Måske man skulle overveje sine ord en ekstra gang inden man sender sådan en gang vrøvl ud. Vi er alle frustreret ovenpå endnu et nederlag, men det der er det rene vrøvl.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hamren havde en dårlig start, David NIELSEN havde en dårlig start, Niels Frederiksen havde en dårlig start, lad nu Cifuentes få en chance..
doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Jeg skyder ikke på Hiljemark, men på at man henter en spiller, en rigtig dyr spiller. som åbenbart er så skadesplaget. Det kan være en tendens eller en tilfældighed, men godt ser det ikke ud.Kristian skrev: ↑19. feb 2021, 20:54Hvorfor har Hiljemark ikke bidraget nok?doukas skrev: ↑19. feb 2021, 20:51Pedro fraregnet. Enig.
Men altså, Nkada, Prica og Hiljemark. Profilerede indkøb, som slet ikke har bidraget nok.
Manden fik en skade der ikke er relateret til tidligere skader. Så er det vel ret ligegyldigt hvordan det ser ud i dine øjne. Pisse ærgeligt han ikke har spillet mere. Han virkede som en stor profil i det vi indtil videre har set.
- doukas
- Allstar

Prica blev beskrevet som Skandinaviens største angrebstalent. Hvis det ikke profileret, så ved jeg ikke hvad.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Og Prica er 18 og kostede 500.000. Måske man skulle overveje sine ord en ekstra gang inden man sender sådan en gang vrøvl ud. Vi er alle frustreret ovenpå endnu et nederlag, men det der er det rene vrøvl.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- doukas
- Allstar

Ja, selvfølgelig gjorde han det. Pokkers ærgerligt.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 21:02doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Jeg skyder ikke på Hiljemark, men på at man henter en spiller, en rigtig dyr spiller. som åbenbart er så skadesplaget. Det kan være en tendens eller en tilfældighed, men godt ser det ikke ud.Kristian skrev: ↑19. feb 2021, 20:54Hvorfor har Hiljemark ikke bidraget nok?doukas skrev: ↑19. feb 2021, 20:51Pedro fraregnet. Enig.
Manden fik en skade der ikke er relateret til tidligere skader. Så er det vel ret ligegyldigt hvordan det ser ud i dine øjne. Pisse ærgeligt han ikke har spillet mere. Han virkede som en stor profil i det vi indtil videre har set.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Helt enig i at det er for langt ude. Der burde ikke være mange chancer tilbage. Fire kampe, to point og dårligt spil.Pastorius skrev: ↑19. feb 2021, 20:58Det er for langt ude.Fromthecradle skrev: ↑19. feb 2021, 20:53Pedro gør sgu ingen forskel.
Hiljemark gør måske gennem hans gode vibes fra tribunen.
You pay for this?
Det ville selvfølgelig have lunet gevaldigt med en sejr, men vi bliver også nødt til at erkende at FCM er bedre på samtlige positioner.
Jeg tror stadig på projekt Inge og Cifuentes, men sejre giver tro på tingene og det skal starte på næste søndag, som er en must-win kamp.
Jeg tror stadig på projekt Inge og Cifuentes, men sejre giver tro på tingene og det skal starte på næste søndag, som er en must-win kamp.
Ja. TALENT. Ikke profil. Kæmpe forskel. Det var aldrig forventningen han skulle dominere ligaen det første år.doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:03Prica blev beskrevet som Skandinaviens største angrebstalent. Hvis det ikke profileret, så ved jeg ikke hvad.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Og Prica er 18 og kostede 500.000. Måske man skulle overveje sine ord en ekstra gang inden man sender sådan en gang vrøvl ud. Vi er alle frustreret ovenpå endnu et nederlag, men det der er det rene vrøvl.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Simpelthen større end Haaland? Ja, så er han en skuffelse.doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:03Prica blev beskrevet som Skandinaviens største angrebstalent. Hvis det ikke profileret, så ved jeg ikke hvad.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Og Prica er 18 og kostede 500.000. Måske man skulle overveje sine ord en ekstra gang inden man sender sådan en gang vrøvl ud. Vi er alle frustreret ovenpå endnu et nederlag, men det der er det rene vrøvl.
Da ikke endnu!
Men alene prisen, og den benhårde konkurrence om hans signatur, gør at det var et superkøb.
Han kan stadig nå at udvikle sig til noget godt, og passer perfekt ind i vores strategi.
Fatter overhovedet ikke negativiteten. Har du glemt alt om, hvad bestyrelsen har udstukket af strategi?
Enig. Den kan man altså ikke snakke sig ud af. Han er ikke købt ind til at spille u19 vel. Jeg synes ikke Inge skal kritiseres for det indkøb, tværtimod, for på papiret er det meget stærkt hentet. At Prica så har skuffet er en helt anden sag, men han kan nå at udvikle sig meget endnu.doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:03Prica blev beskrevet som Skandinaviens største angrebstalent. Hvis det ikke profileret, så ved jeg ikke hvad.Forza skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Og Prica er 18 og kostede 500.000. Måske man skulle overveje sine ord en ekstra gang inden man sender sådan en gang vrøvl ud. Vi er alle frustreret ovenpå endnu et nederlag, men det der er det rene vrøvl.
Til gengæld har Inge nu haft to transfervinduer til at få gjort noget ved vores store mangel på en rigtig målscorer. Vi er ikke kommet et skridt nærmere. Samuelsen ser fin ud teknisk og er god til at deltage i spillet rundt på banen... men i feltet er han altså ikke farlig.
Igen, jeg er meget lykkelig over at Lyngby og Horsens er så ringe som de er, ellers ville jeg være alvorligt bekymret efterhånden, for hold op det er længe siden vi har lignet et hold der hænger sammen i en hel kamp ad gangen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

Det virker bare underligt, at Inge har været vild efter ham siden Stabæk-tiden, så Inge må have set et stort lys i ham i et godt stykke tid. Så større lotto-kupon kan han hellere ikke være.
Sæt dig nu ud og nyd et godt glas vin, Allan. Du er så håbløst forudsigelig.Fromthecradle skrev: ↑19. feb 2021, 21:04Helt enig i at det er for langt ude. Der burde ikke være mange chancer tilbage. Fire kampe, to point og dårligt spil.
Denne sæson er tabt - og vi kan bare sukke opgivende som i alle sæsonerne siden 2014.Mikki89 skrev: ↑19. feb 2021, 21:04Det ville selvfølgelig have lunet gevaldigt med en sejr, men vi bliver også nødt til at erkende at FCM er bedre på samtlige positioner.
Jeg tror stadig på projekt Inge og Cifuentes, men sejre giver tro på tingene og det skal starte på næste søndag, som er en must-win kamp.![]()
Inge Andre Olsen og den nye træner har til dette tidspunkt i 2022. På det tidspunkt skal AaB have rykket sig i voldsom retning. Vi kan ikke bare blive ved med at starte forfra i én uendelighed; vi bliver bare ringere og ringere fra et stadig dårligere udgangspunkt.
- doukas
- Allstar

Det kan godtvære jeg er naiv, men med det skudsmål, så er min forventning, at man kan vise gode ting i glimt.Julgranen skrev: ↑19. feb 2021, 21:06Da ikke endnu!
Men alene prisen, og den benhårde konkurrence om hans signatur, gør at det var et superkøb.
Han kan stadig nå at udvikle sig til noget godt, og passer perfekt ind i vores strategi.
Fatter overhovedet ikke negativiteten. Har du glemt alt om, hvad bestyrelsen har udstukket af strategi?
Jeg er tæt på en depression. Vi må regne med ofte at tabe til Midtjylland. Men er vi virkeligt så langt væk rent spillemæssigt?? Nu har vi mødt nogle af de andre top-6 hold, og fået 2 point, vi har ikke noget at gøre i slutspillet. Vi har spillemæssigt været pivringe siden straffesparket i Brøndby. Og den opbygning jeg synes var startet med højt presspil og 3 mand i centerforsvaret, er vi gået væk fra.
Og siger Palle lige, at vi har haft fine præstationer
Og siger Palle lige, at vi har haft fine præstationer
Jeg tænker egentlig at folk er nogenlunde med på hvad du (og Fromthecraddle og Julgranen) mener - uden det behøver at blive gentaget igen og igen og igen.doukas skrev: ↑19. feb 2021, 21:01Jeg skyder ikke på Hiljemark, men på at man henter en spiller, en rigtig dyr spiller. som åbenbart er så skadesplaget. Det kan være en tendens eller en tilfældighed, men godt ser det ikke ud.Kristian skrev: ↑19. feb 2021, 20:54Hvorfor har Hiljemark ikke bidraget nok?doukas skrev: ↑19. feb 2021, 20:51Pedro fraregnet. Enig.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert