Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Generelt også signalet om, at man kan blive solgt, er stærkt.
Det sidste år har vi solgt for lidt mere end pebernødder:Abildgård, Kaufmann, Patrick Olsen og nu Okore.
Det er også et godt signal.
Det sidste år har vi solgt for lidt mere end pebernødder:Abildgård, Kaufmann, Patrick Olsen og nu Okore.
Det er også et godt signal.
- FlæskeFrank
Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Jeg kender ikke ham du nævner, men så længe Fossum ikke vurderes til at skulle spille central midtbane, så er jeg enig i vi mangler en fuldgod erstatning når Hiljemark/Pedro er ude.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Det afhænger dog nok også af om man kan komme af med MC eller om han for 3. vindue i træk hellere vil tælle lønkroner på tribunen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Jeg husker, da han var ny i Horsens-truppen, der var han et rimeligt 'hot' navn. Men jeg er enig i, at det er blevet Horsens-hverdag for ham.Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Men alligevel langt bedre end Kakeeto..Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Hvis vi skal opgradere, så skal vi da for guds skyld ikke bare opgradere med endnu en spiller der ikke er top 6-materiale. Bjarke J. er pivringe, og overhovedet ikke AaB-materiale. Vi skal have en 6'er med flair for at distribuere bolden.
Jeg er enig, men han ville være en bedre backup. Håber man prøver sig af med et talent, har svært at se det kan være værre end Robert teknisk.
Vel er han da ej - Bjarke Jacobsen er max udfordret af hold, der spiller i bare et vist tempo og er en meget dårlig presspiller. Passer slet ikke ind på vores hold - og så er Kakeeto altså ikke ringere. Han har ikke imponeret mod Randers og FCM, men det er han langt fra ene om.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 17:46Men alligevel langt bedre end Kakeeto..Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Og Bjarke Jacobsen er ikke alene om at spille dårligt for Horsens. Han ER sgu en bedre spiller end Kakeeto, selvom jeg ikke synes nogen af dem skal starte for et hold som AaB.AaB-Jones skrev: ↑25. feb 2021, 18:08Vel er han da ej - Bjarke Jacobsen er max udfordret af hold, der spiller i bare et vist tempo og er en meget dårlig presspiller. Passer slet ikke ind på vores hold - og så er Kakeeto altså ikke ringere. Han har ikke imponeret mod Randers og FCM, men det er han langt fra ene om.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 17:46Men alligevel langt bedre end Kakeeto..Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi skulle altså gerne derhen (igen), hvor vores backups er på samme eller næsten samme niveau som numero uno på pladsen. Kun derved kan vi skabe et miljø, hvor der er konkurrence om hver eneste plads og kamp til stregen til hver eneste træning. Desuden skal backupen gerne være en ung spiller, som er ærgerrig og vil sælge sin mor for pladsen.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 18:01Jeg er enig, men han ville være en bedre backup. Håber man prøver sig af med et talent, har svært at se det kan være værre end Robert teknisk.
Ingen af de to ting opfylder Bjarke Jacobsen. Eller i øvrigt den der SIF-spiller, der tales om.
Ferreira er et perfekt eksempel på dette (selvom han ikke er købt som backup): Ung, relativt ukendt, billig, ærgerrig og med en stor fremtid foran sig.
Ædruelighedens stemme
Jeg syntes godt nok Kakeeto bliver undervurderet her inde. Han er en udemærket backup spiller.. og er klart bedre end Bjarne Jacobsen.. Nivuet bliver sku ikke hævet at få ham ind. Skal vi have en anden spiller end Kakeeto, så skal det være en der kan presse 1 valget.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 18:12Og Bjarke Jacobsen er ikke alene om at spille dårligt for Horsens. Han ER sgu en bedre spiller end Kakeeto, selvom jeg ikke synes nogen af dem skal starte for et hold som AaB.AaB-Jones skrev: ↑25. feb 2021, 18:08Vel er han da ej - Bjarke Jacobsen er max udfordret af hold, der spiller i bare et vist tempo og er en meget dårlig presspiller. Passer slet ikke ind på vores hold - og så er Kakeeto altså ikke ringere. Han har ikke imponeret mod Randers og FCM, men det er han langt fra ene om.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 17:46Men alligevel langt bedre end Kakeeto..Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
Mit bud bliver 3 mil Euro og han ryger inden for et af de næste to vinduer.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
4-6mil EuroLyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
gravballe skrev: ↑25. feb 2021, 20:04Jeg syntes godt nok Kakeeto bliver undervurderet her inde. Han er en udemærket backup spiller.. og er klart bedre end Bjarne Jacobsen.. Nivuet bliver sku ikke hævet at få ham ind. Skal vi have en anden spiller end Kakeeto, så skal det være en der kan presse 1 valget.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 18:12Og Bjarke Jacobsen er ikke alene om at spille dårligt for Horsens. Han ER sgu en bedre spiller end Kakeeto, selvom jeg ikke synes nogen af dem skal starte for et hold som AaB.AaB-Jones skrev: ↑25. feb 2021, 18:08Vel er han da ej - Bjarke Jacobsen er max udfordret af hold, der spiller i bare et vist tempo og er en meget dårlig presspiller. Passer slet ikke ind på vores hold - og så er Kakeeto altså ikke ringere. Han har ikke imponeret mod Randers og FCM, men det er han langt fra ene om.Prica22 skrev: ↑25. feb 2021, 17:46Men alligevel langt bedre end Kakeeto..Julgranen skrev: ↑25. feb 2021, 17:14Bjarke Jacobsen er en høj boldflytter. Har stået uhyggeligt svagt i billedet for Horsens denne sæson. Nej tak, kan overhovedet ikke se hvad vi skal med ham.troelsh skrev: ↑25. feb 2021, 15:55Nu hvor tilsyneladende er i gang med at styrke bredden i truppen, med en mulig tilgang af Anders Hagelskjær, så kunne vi også lige snuppe Bjarke Jacobsen, han har også kontraktudløb til sommer, og i mine øjne væsentlig opgradering ift. Kakeeto på den centrale midt.
Statisk er Bjarke Jacobsen bedre end Kakeeto. Ja, faktisk så er tallene for tacklinger, dueller og hovedstødsdueller mildest talt ringe for Kakeeto.
Dog mener jeg ikke at Bjarke Jacobsen passer særligt godt ind i den måde vi vil spille på. Han er ret langsom, og har ikke særlig god stamina, ud fra det jeg har set med ham i ACH.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Vi fik omkring 3 millioner for Kaufmann, så man må da håbe, at vi kommer op omkring 5 millioner euro for Pedro.Lyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tror nu ikke potentielle købere skænker det mange tanker at FCK gav absurde summer for en anden AaB-spiller når de vil byde på Pedro. Og som Pedro har spillet siden Friis sagde hej hej, syntes jeg nu heller ikke der er meget der taler for en ret højere pris en 25 mio kr.McMark skrev: ↑25. feb 2021, 21:32Vi fik omkring 3 millioner for Kaufmann, så man må da håbe, at vi kommer op omkring 5 millioner euro for Pedro.Lyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jamen håber da vi får 10 mil euro men det her et bud på hvad vi faktisk fårMcMark skrev: ↑25. feb 2021, 21:32Vi fik omkring 3 millioner for Kaufmann, så man må da håbe, at vi kommer op omkring 5 millioner euro for Pedro.Lyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Hele holdet har været i en bølgedal længe, og der er ikke særlig mange, som har imponeret synderligt (måske udover Hannesbo i et par kampe). Han har tre år tilbage af kontrakten til sommer, så vi kan godt forlange mere end 25 millioner i min verden. Derudover kommer det også helt an på klubben og ligaen som er interesseret.Buzz Killington skrev: ↑25. feb 2021, 21:38Jeg tror nu ikke potentielle købere skænker det mange tanker at FCK gav absurde summer for en anden AaB-spiller når de vil byde på Pedro. Og som Pedro har spillet siden Friis sagde hej hej, syntes jeg nu heller ikke der er meget der taler for en ret højere pris en 25 mio kr.McMark skrev: ↑25. feb 2021, 21:32Vi fik omkring 3 millioner for Kaufmann, så man må da håbe, at vi kommer op omkring 5 millioner euro for Pedro.Lyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
Hans stats taler også for sig selv; løbet andenmest af alle i ligaen, haft andenflest bolderobringer af alle i ligaen, haft andenflest tacklinger af alle i ligaen og vundet andenflest dueller langs jorden af alle i ligaen.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Selvfølgelig. Min pointe er blot at hver gang vi sælger en spiller så mener folk at vi solgte PO eller Kaufmann for billigt, så tænkte det var sjovt at gætte lidt på et salg på forhånd så vi kunne se tilbage og se om vi ramte eller ikke.McMark skrev: ↑25. feb 2021, 21:44Hele holdet har været i en bølgedal længe, og der er ikke særlig mange, som har imponeret synderligt (måske udover Hannesbo i et par kampe). Han har tre år tilbage af kontrakten til sommer, så vi kan godt forlange mere end 25 millioner i min verden. Derudover kommer det også helt an på klubben og ligaen som er interesseret.Buzz Killington skrev: ↑25. feb 2021, 21:38Jeg tror nu ikke potentielle købere skænker det mange tanker at FCK gav absurde summer for en anden AaB-spiller når de vil byde på Pedro. Og som Pedro har spillet siden Friis sagde hej hej, syntes jeg nu heller ikke der er meget der taler for en ret højere pris en 25 mio kr.McMark skrev: ↑25. feb 2021, 21:32Vi fik omkring 3 millioner for Kaufmann, så man må da håbe, at vi kommer op omkring 5 millioner euro for Pedro.Lyfe skrev: ↑25. feb 2021, 20:39Realistisk set så får vi bud på Pedro til sommer. Lad os da for sjov skyld prøve at gætte lidt på hvad en transfersum vil være. Så kan vi altid bagefter sidde og ligne idioter eller have håneretten.
Hans stats taler også for sig selv; løbet andenmest af alle i ligaen, haft andenflest bolderobringer af alle i ligaen, haft andenflest tacklinger af alle i ligaen og vundet andenflest dueller langs jorden af alle i ligaen.