Det var Højholt der brændte den store chance.
Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB 28/02/21 klokken 14:00
En aktion skal aldrig nogensinde afgøre hverken for eller imod.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:12Nu kan vi vel godt blive enige om, at Granli ikke hører til på et top-6 hold.
Vi skal bruge mindst to nye til vores forsvar til sommer.
Granli er okay uden at være prangende, som jeg ser det. Hans evner i spillet er klart det der gør han starter for os.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Ibiza Polar
Fehrer smed en række dumme point, på han lige skulle vise sit talent som træner af, frem for bare at køre vidre. Gu fanden er der da hans ansvar også.Hanga skrev: ↑28. feb 2021, 14:11Lad nu Feher være et lukket kapitel.
Det bliver til 2 point i 5 kampe for Cifuentes når der er fløjtet af efter i dag, og der ligger ikke mange point og venter i de næste kampe, sådan som vi præsterer... og det er altså ikke Fehers skyld længere.
Mod tophold og FCN ude, som vi ikke har slået i 4 år...
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Nu er det ikke kun baseret på én aktion. Han har endnu ikke spillet en god kamp for os.Forza skrev: ↑28. feb 2021, 14:13En aktion skal aldrig nogensinde afgøre hverken for eller imod.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:12Nu kan vi vel godt blive enige om, at Granli ikke hører til på et top-6 hold.
Granli er okay uden at være prangende, som jeg ser det. Hans evner i spillet er klart det der gør han starter for os.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Med tanke på kampbilledet lige nu mangler vi Kusk..Rufo giver absolut intet i min bog.
Selvfølgelig er han da medskyldig... jeg siger bare, at selv hvis Feher ikke havde gjort det, så ville vi stadig ikke ende i top6, for vi er piv ringe under Cifuentes.gravballe skrev: ↑28. feb 2021, 14:14Fehrer smed en række dumme point, på han lige skulle vise sit talent som træner af, frem for bare at køre vidre. Gu fanden er der da hans ansvar også.Hanga skrev: ↑28. feb 2021, 14:11Lad nu Feher være et lukket kapitel.
Det bliver til 2 point i 5 kampe for Cifuentes når der er fløjtet af efter i dag, og der ligger ikke mange point og venter i de næste kampe, sådan som vi præsterer... og det er altså ikke Fehers skyld længere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
100% enig. Jeg er så meget for at Cifuentes lykkedes, men de skribenter der mener at vi stadig kan komme i top 6 efter vores pointhøst i de sidste, lad os bare sige 8 kampe, de har ikke megen realisme med.Julgranen skrev:Måske Peter Feher skulle have ladet være med at pisse det hele væk inden vinterpausen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Det her kunne godt være en kamp for Kusk. 
AaB fan since 1991 
Du skrev at “nu kan vi vel godt blive enige om...” efter den ene aktion.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:15Nu er det ikke kun baseret på én aktion. Han har endnu ikke spillet en god kamp for os.Forza skrev: ↑28. feb 2021, 14:13En aktion skal aldrig nogensinde afgøre hverken for eller imod.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:12Nu kan vi vel godt blive enige om, at Granli ikke hører til på et top-6 hold.
Jeg synes bestemt han har spillet gode kampe for os. Han er dog klart bedst i 3-mands forsvar hvor der er to bedre defensive stoppere til at dække ham ind.
Cifuentes kan få til sommerpausen. Ellers er det yt. Taktisk er det her med hovedet under armen.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Kæmpe selvmål af træneren at starte med Rufo og ikke kusk. Han vil være perfekt bag den 16 årige nordmand
Tror ikke på Rufo
Tror ikke på Rufo
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Det kan du selvfølgelig ikke vide, men jeg har før skrevet, at jeg synes Granli max skal være reserve for os. Og første transfer til sommer skal være en makker til Thelander.Forza skrev: ↑28. feb 2021, 14:20Du skrev at “nu kan vi vel godt blive enige om...” efter den ene aktion.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:15Nu er det ikke kun baseret på én aktion. Han har endnu ikke spillet en god kamp for os.Forza skrev: ↑28. feb 2021, 14:13En aktion skal aldrig nogensinde afgøre hverken for eller imod.Brodernumsi skrev: ↑28. feb 2021, 14:12Nu kan vi vel godt blive enige om, at Granli ikke hører til på et top-6 hold.
Jeg synes bestemt han har spillet gode kampe for os. Han er dog klart bedst i 3-mands forsvar hvor der er to bedre defensive stoppere til at dække ham ind.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Med 13 point ned til Horsens, skal vi vist bare være glad for, at denne sæson ikke bliver mere spændende.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Cifuentes er lige tiltrådt, han har skulle samle Fehers rod op fra jorden, han har startet mod de bedste hold med skader på de bedste pladser. Det betyder jo ikke at vi fremadrettet bare skal acceptere nederlag til de 5 hold, men der er trods alt noget logik bag den dårlige start.