Og det er min vurdering, at det er hysterisk at påstå, at vi har været pivringe under Cifuentes. Har vi været gode? Slet ikke. Har vi været pivringe? Slet ikke.Hanga skrev: ↑28. feb 2021, 14:46Jeg var ikke overbevist ved valget af Cifuentes, det er rigtigt. Eller, det er ikke kun Cifuentes som person, men også denne her noget idealistiske tilgang til spillestil, med højt pres frem for alt. Og det har jeg har frygtet, har jeg fået bekræftet i det jeg har set indtil videre. Jeg synes det koster os for meget, både i vores eget spil med bolden, og i særdeleshed vores defensive spil, som er glimrende illustreret i dag. Pånær 45 stærke minutter mod FCK og 60 fornuftige minutter mod Brøndby, synes jeg vi har været meget ringe. Det er min vurdering, og jeg synes så afgjort at jeg evner at se på omstændighederne, og i øvrigt fremfører min kritik sagligt.
Vi har ikke været ringere under Cifuentes, end vi var i lange perioder under Friis. Han er lige kommet til, han er ved at indføre sin måde at spille fodbold på, og han har ikke ligefrem været begunstiget med at have alle sine spillere til rådighed.
Vores pres kostede ikke på vores eget spil med bolden mod FCK eller Brøndby. I de to andre kamp har vi netop ikke spillet med samme pres, men i højere grad været passive med fokus på en god defensiv. I dag spiller vi med intensivt pres og vi er gode på bolden. Bedre end længe.
Vi er derimod usikre i vores defensiv, men pt. har vi heller ingen styrmand derinde.
Korrekt. Men det er der jo så heller ingen, der har sagt. Det er hele pointen.
Jeg foretrækker skam også en debatside, hvor der er plads til begge dele. Jeg er bare modstander af det hysteri, som er altoverskyggende herinde pt.