Fordi du skriver det samme opslag i forskellige indpakninger dagligt uden tilnærmelsesvist at argumentere for noget som helst.Mephisto2 skrev: ↑3. mar 2021, 19:04Hvorfor skal du altid blive personlig?Pastorius skrev: ↑3. mar 2021, 19:01Nej, du er ulidelig at høre på og helt uden substans, og debatsiden ville være et bedre sted hvis der også blev delt karantæner ud for det også.Mephisto2 skrev: ↑3. mar 2021, 18:58Kan du ikke bare indrømme, jeg så rigtigt fra første kamp?Forza skrev: ↑3. mar 2021, 18:57Du har jo frydet dig siden Cifuentes allerførste kamp (allerede i træningskampene havde du jo travlt). Hele pointen har jo været at du ikke har kunne vurdere særlig meget på DAVÆRENDE tidspunkt.
Det tager tid at udvikle et spilkoncept. Det sker ikke fra dag 1. Hverken Hamrén eller Kent Nielsen havde succes fra dag 1.
Dermed ikke sagt at det vi ser nu er acceptabelt. Vi er hamrende dårlige i begge ender af feltet, laver mange fejl og vi er ikke gode til at gøre det svært for modstanderne.
Og jeg fryder mig bestemt ikke - men stortuder.
Kamptråd: AC Horsens - AaB, 03.03.2021
Re: Kamptråd: AC Horsens - AaB, 03.03.2021
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hmm
Hvorfor fanden føler man får at tage hånden til hjælp der..det er virkelig op ad bakke det her
Hvorfor fanden føler man får at tage hånden til hjælp der..det er virkelig op ad bakke det her
Kan ikke finde en eneste AaB’er der har solgt sig selv i dag.
2 nul snart med det forsvar
Til gengæld kan vi pt finde en 8-10 stykker, vi har lyst til at sælge...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Jeps, men ham der den nye Jens Rinne er sgu OK
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Klitten får et billigt frispark. Det blev vi lige reddet fra en Horsens friløber.
Hvis ikke der sker en revolution i næste kampe og holdet viser en vej for fremtiden.
Jeg ved jeg bliver hængt af Inges fanklub, men jeg simpelthen bange for at manden har undervurderet Superligaens niveau.
Prica - 18 årig udviklingspiller
nkada - lejet i en fransk 2 divisionsklub
Granli - reserve i en svensk bundklub
Rufo - norsk bundklub og pinlig ringe
Ciffuentes - norsk bundklub
Jeg synes ikke fremtiden ser lys og ser os lige pludselig alligevel som nedryknigskandidat.
Jeg ved jeg bliver hængt af Inges fanklub, men jeg simpelthen bange for at manden har undervurderet Superligaens niveau.
Jeg synes ikke fremtiden ser lys og ser os lige pludselig alligevel som nedryknigskandidat.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hvorfor HELVEDE reagere Cifuentes ikke? Der er rigeligt og tage af....
Godt listet op.... Jammerligt det her!!!!Maglau skrev: ↑3. mar 2021, 19:11Hvis ikke der sker en revolution i næste kampe og holdet viser en vej for fremtiden.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Synes faktisk det er Pedros bedste kamp af de seneste 3-4 stykker. Kommer virkelig i vejen for meget.
Fossum er slet ikke ligeså dominerende på midtbanen efter han er blevet rykket ned ved siden af Pedro
Fossum er slet ikke ligeså dominerende på midtbanen efter han er blevet rykket ned ved siden af Pedro
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Rødt kort til Horsens. Kom så AaB!
Vi kan i hvert fald ikke blive i suppen uden sejre. Og hvis ikke mod Horsens - hvem så??Maglau skrev: ↑3. mar 2021, 19:11Hvis ikke der sker en revolution i næste kampe og holdet viser en vej for fremtiden.
Der sker jo ikke en sk... når AaB har bolden. Nej hvor er det ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Vi kan da godt tage den igen. Du remser klubberne op de er kommet fra. Kan man vurdere en spillers niveau ud fra klubben de kommer fra? NEJ.Maglau skrev: ↑3. mar 2021, 19:11Hvis ikke der sker en revolution i næste kampe og holdet viser en vej for fremtiden.
Du nævner ikke Samuelsen, Hiljemark eller Pedro. Passer de mon ikke ind i dit narrativ?
Nogle spillere hentes ind som profiler mens andre hentes ind som talenter/supplement til truppen. Kæmpe forskel. Derfor kan du IKKE sammenligne et 18 årig talent med profilindkøb. Det burde være logik for de fleste.
Fordi du forpester tilværelsen på debatsiden, og jeg nyder det meste af resten der kommer her.Mephisto2 skrev: ↑3. mar 2021, 19:04Hvorfor skal du altid blive personlig?Pastorius skrev: ↑3. mar 2021, 19:01Nej, du er ulidelig at høre på og helt uden substans, og debatsiden ville være et bedre sted hvis der også blev delt karantæner ud for det også.Mephisto2 skrev: ↑3. mar 2021, 18:58Kan du ikke bare indrømme, jeg så rigtigt fra første kamp?Forza skrev: ↑3. mar 2021, 18:57Du har jo frydet dig siden Cifuentes allerførste kamp (allerede i træningskampene havde du jo travlt). Hele pointen har jo været at du ikke har kunne vurdere særlig meget på DAVÆRENDE tidspunkt.
Det tager tid at udvikle et spilkoncept. Det sker ikke fra dag 1. Hverken Hamrén eller Kent Nielsen havde succes fra dag 1.
Dermed ikke sagt at det vi ser nu er acceptabelt. Vi er hamrende dårlige i begge ender af feltet, laver mange fejl og vi er ikke gode til at gøre det svært for modstanderne.
Og jeg fryder mig bestemt ikke - men stortuder.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Man laver altså også bare altid det sværeste hver gang man skal frem af.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson