Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
nu kommer der en VAR og straffe til sønderjyske.
det er simpelthen til grin det her.
det er simpelthen til grin det her.
Og de har efter de første 8 minutter stadig ikke snakket om andet. Fyldt med stikpiller og hentydninger til ting der er drejet eller taget ud af en kontekst, for at være sensationspræget. Det er ulideligt at høre på.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:11Jeg synes også, det er en noget sensationspræget kommentering. Men jaja.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Skal man ikke bare droppe linievogterne og spare deres løn, hvis VAR skal opdage offside alligevel??
Ja se og hør journalisk.Forza skrev: ↑8. mar 2021, 19:13Og de har efter de første 8 minutter stadig ikke snakket om andet. Fyldt med stikpiller og hentydninger til ting der er drejet eller taget ud af en kontekst, for at være sensationspræget. Det er ulideligt at høre på.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:11Jeg synes også, det er en noget sensationspræget kommentering. Men jaja.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Sønderjyskes målmand er da helt væk ude i feltet
dejligt med ahlman tilbage
Hørte ikke optakten, men deres gengivelse IAO's ord, lød ikke som noget jeg ville have tiltænkt ham at udtale.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:08Har Thygesen bevidst valgt at misforstå IAO? Han sagde jo ikke, at vi vil 100% duelspil og droppe opspil fra egen banehalvdel, men blot at vi vil få flere bolde i feltet til duelspil.
Eller hvad?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Det er ikke hånden der tæller, men benet.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Jeg er sikker på at VAR er dyrere end 2 linjevogtere, så jeg syntes vi skal droppe VAR i stedet og spare lidt penge der. Så kunne man jo give lidt ekstra til uddannelse at dommere i stedet, og sikkert stadig spare en god skilling.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Sådan hørte jeg heller ikke Inge. Vi skulle ud at vise fight og vinde vores dueller og så få spille frem i boksen hvor målene scores, men ikke noget om at det skulle ske med lange bolde eller noget.Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:15Hørte ikke optakten, men deres gengivelse IAO's ord, lød ikke som noget jeg ville have tiltænkt ham at udtale.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:08Har Thygesen bevidst valgt at misforstå IAO? Han sagde jo ikke, at vi vil 100% duelspil og droppe opspil fra egen banehalvdel, men blot at vi vil få flere bolde i feltet til duelspil.
Eller hvad?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Hold kæft det VAR piller da alt glæde ud af at se bold.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Det er røv og nøgler med deres “clear and obvious”...der er jo ingen linie i det..Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Hey AaB!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
God start, men gassen er da gået helt af ballonen efter VAR dommen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Du ved hvornår de har fået den rigtige vinkel med streger og vurder ud fra?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Jeg ved hvornår jeg så situationen fra en helt fin vinkel.NIN skrev: ↑8. mar 2021, 19:20Du ved hvornår de har fået den rigtige vinkel med streger og vurder ud fra?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:16Præcis - ikke noget clear and obvious hvis de kan være så længe om at se det.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:09Der er jo offside. Jeg fatter bare ikke, at det skal tage så lang tid, når den kan ses med det blotte øje. Det er mit næststørste problem med VAR. Det tager unødvendigt lang tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Og ventetiden mens en eventuel straffesparksskytte skal stå og vente er helt håbløs. Jeg håber virkelig de fjerner det lort. Lever fint med de mange fejlskøn vi i forvejen var vant til.
------------------------------------------------
Dommeren er jo idiot. Det bliver en fed kamp
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Jeg kunne godt tænke mig at se flere skud fra distancen... Lawrence Thomas ser ret skidt ud.