Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Jeg synes vi startede godt, men VAR og diverse frispark har ødelagt vores momentum.
Vi tackler igennem, men kombinationsspillet på bolden er væk.
Vi tackler igennem, men kombinationsspillet på bolden er væk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Klitgaard89
- Drenge

- Favoritspiller: Søren Andersen
Læg lige mærke til hvor meget SE har haft bolden på vores banehalvdel... Ildevarslende! Godt der snart er pause.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Efter en ok start er kampen godt nok ved at udvikle sig skidt.
Vi har ikke held med at skabe noget offensivt, og så bliver det bare et slagsmål på midtbanen, og det må sige at være Sønderjyske's force.
Så den bliver spillet fuldstændig på deres præmisser lige i øjeblikket.
Vi har ikke held med at skabe noget offensivt, og så bliver det bare et slagsmål på midtbanen, og det må sige at være Sønderjyske's force.
Så den bliver spillet fuldstændig på deres præmisser lige i øjeblikket.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
I er rimeligt krænkelsesparate.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Jeg tør godt at garantere at hverken Thygesen, eller andre kommentatorer, har en skjult agenda omkring at miskreditere AaB.
Det tror jeg da heller ikke. Jeg kommenterer bare på det, jeg hører,Patmand skrev: ↑8. mar 2021, 19:42I er rimeligt krænkelsesparate.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Jeg tør godt at garantere at hverken Thygesen, eller andre kommentatorer, har en skjult agenda omkring at miskreditere AaB.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
nej vi er sgu nødt til at tage kritikken til os Vi har ikke haft en eneste chance - ikke en. der er ikke optræk til mål. VI holder ikke i bolden.Hanga skrev: ↑8. mar 2021, 19:38Enig i at det er for meget... men nu har vi spillet 35 minutter og har 0 afslutninger på mål. Kritikken er ikke helt malplaceret.Forza skrev: ↑8. mar 2021, 19:38Han har i hvert fald meget travlt med dem.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Og sønderjyske overtager mere og mere. Kritikken er fair. Hård ja - men fair. Vi må ikke lade os narre af følelser for trøjen. Men nøgternt forholde os til virkeligheden. Vi skaber INTET og det hænger ikke sammen. Sorry
Der er ret stor forskel på at være krænket, og føle at et par kommentatorer har et enormt stort fokus på en negativ indgangsvinkel til et emne.Patmand skrev: ↑8. mar 2021, 19:42I er rimeligt krænkelsesparate.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
------------------------------------------------
-
Ibiza Polar
Jeg tænker uden tvivl, at Thomasberg havde skaffet flere point, men IAO eller ej, så spiller Thomasberg slet ikke den fodbold, som AaB identificerer sig med.Fromthecradle skrev: ↑8. mar 2021, 19:41Nargh hva, sådan lidt tøsefornærmet?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:39De er sammen med Bruun sure over vi ikke ansatte Thomasberg i stedet.Forza skrev: ↑8. mar 2021, 19:38Han har i hvert fald meget travlt med dem.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Og i øvrigt havde Thomasberg nok ikke lavet en stime Cifuentes.
Men ja, især Bruun virkede direkte fornærmet.
Nå, men jeg mener jo, at det her er begyndelsen på enden for Cifuentes. Hvis han begynder at gå på kompromis med sin stil, og resultaterne stadig udebliver, så er det svært at se en vej frem.
Og hvis de var så pisse kloge hade de nok et træner jobFunky skrev: ↑8. mar 2021, 19:43Det tror jeg da heller ikke. Jeg kommenterer bare på det, jeg hører,Patmand skrev: ↑8. mar 2021, 19:42I er rimeligt krænkelsesparate.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
AaB AaB AaB AaB
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Ikke offside på Tom. Fedt, at de fløjter alligevel. Det skulle jo nødigt blive en omstilling.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Vi formår ikke og samle boldene op og holde den i egne rækker..det bliver svært det her.
Sønderjyske sidder på det nu, den her formation gør altså ikke noget godt for vores hold, det frygter jeg Cifuentes bliver for længe om at indse, jeg er alvorligt bekymret for nedrykning..
- KongGulerod
- Landshold

Hold kæft hvor er vi ringe. Spillerne løber rundt som
en flok hovedløse kyllinger. Der er absolut ingen gameplan. Det kan kun gå galt det her.
en flok hovedløse kyllinger. Der er absolut ingen gameplan. Det kan kun gå galt det her.
-
Hohenhaus Tenne
- 1. div

Hold nu kæft det er ringe underholdning.
-
Ibiza Polar
Den fejltolker du altså. Jeg mener bare, at han bruger aaaaalt for lidt tid på kampen. Og at han derudover ikke har sat sig nok ind i det han taler om.Patmand skrev: ↑8. mar 2021, 19:42I er rimeligt krænkelsesparate.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Endnu 45 jammerlige minutter fra AaB med 0 skud på mål til følge. Det absolut eneste vi kan være tilfreds med er viljen der lægges i det, men intet af det vi vil med bolden lykkes, og presset sidder absolut heller ikke i skabet længere 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ibiza Polar
Denne kamp er på samme lave niveau som mod Horsens. Vi tackler bare hårdere.
Nej, og der havde heller aldrig været en chance for at det blev rigtig godt.Fromthecradle skrev: ↑8. mar 2021, 19:41Nargh hva, sådan lidt tøsefornærmet?Pastorius skrev: ↑8. mar 2021, 19:39De er sammen med Bruun sure over vi ikke ansatte Thomasberg i stedet.Forza skrev: ↑8. mar 2021, 19:38Han har i hvert fald meget travlt med dem.Funky skrev: ↑8. mar 2021, 19:37Han virker nærmest forbitret på Inge og Cifuentes, lidt mærkeligt, alligevel.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 19:36Jeg synes godt nok, at Thygesen har sig en ualmindelig dårlig dag i boksen.
Og i øvrigt havde Thomasberg nok ikke lavet en stime Cifuentes.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
En hel halvleg uden en afslutning på mål. Endnu et lavpunkt til samlingen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
huzaza
- 2. div

- Favoritspiller: Erik Bo´naldo
- Geografisk sted: 9000
Lange bolde op mod Van Veert Kusk Og Samuelsen hvad går der gennem hovedet på træner teamet ?