Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Re: Kamptråd: AaB - Sønderjyske, 08.03.2021
Uujj en halv chance ligefrem. Stærkt lavet af Kusk, den eneste der viser lidt offensiv kvalitet i glimt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det var tæt på 
Det lidt vi har, det kommer i alt fald fra Kusk. Jeg er til gengæld ikke benovet over Samuelsen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Ibiza Polar
Samuelsen har en god teknik men der er intet slutprodukt og det går simpelthen for langsomt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Superligaen er en liga, hvor mange hold lever af at spoile modstandernes spil - og er gode til det. Det er sådan set kun FCM, FCK og FCN der kompromisløst spiller deres eget spil.Ibiza Polar skrev: ↑8. mar 2021, 20:09Men det er “sjovt”, at man kan falde så meget i niveau og spillestil ift. det vi viste mod FCK og Brøndby. Det er helt grotesk faktisk.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Der skal nok komme et straffe eller et rødt kort... bare svært at sige i hvilken ende
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Vi fører skudstatistikken i 2. halvleg!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Han spiller den forkerte plads nu. Han er rigtig god til at få bolden under kontrol med pres på, og få den lagt videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Okay Ross skal lade være med det losseri!!!
samuelsen er 100% ikke angriber.
Men AaB har jo ingen spillere med fremme. Hvor er backs i overlap - hvor støtter midtbanen. Som om det er overladt til de 4 offensive at de skal åbne 6-7 sønderjyske spillere op. De smider den væk hele tiden. hele tiden.
der er ingen plan.
MEN der er heller INGEN Leder. der er ingen styring inde på banen.
Men AaB har jo ingen spillere med fremme. Hvor er backs i overlap - hvor støtter midtbanen. Som om det er overladt til de 4 offensive at de skal åbne 6-7 sønderjyske spillere op. De smider den væk hele tiden. hele tiden.
der er ingen plan.
MEN der er heller INGEN Leder. der er ingen styring inde på banen.
For min skyld skal vi ikke beholde Samuelsen
AaB AaB AaB AaB
Når vi for en stund stopper med at høvle bolden frem og får fundet Kusk eller Samuelsen centralt, så er der muligheder. Men det er godt nok ikke ofte at vi vælger at forsøge. Det har været marginalt bedre her efter pausen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Sidder også og tænker, at jeg ville gerne se ham med vores to stjerner på banen..
Gaarde blev ikke fyret for alle sine fejl købMaglau skrev: ↑8. mar 2021, 20:12Hvis det viser sig rigtigt er han simpelthen nødt til at tage Inge med. Ciffuentes efter får mdr samt indkøb af granli og Rufo er fyringsgrundlag.tRicky Martin skrev: ↑8. mar 2021, 19:59Gentager lige: Cifuentes er ikke træner når vi starter nedrykningsspillet.
Men mon ikke vi får hevet en heldig sejr hjem i dag - det sådan en kamp.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Få nu skiftet Prica ind. van Weert laver ikke andet end at rende ind i offside.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jo vi skal, men vi skal ikke spille det her lortespil, som SJE gerne vil spille. Van Weert skal ud, Samuelsen på toppen, og Prica ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Vi er ALT lette at lægge under pres. Lige så snart de lægger presset højt, så bliver vi febrilske.
------------------------------------------------
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg