Ahh det var jeg ikke klar over.FlæskeFrank skrev:Nr. 5 og nr. 7 skal spillr om den sidste europacup plads, hvis AGF eller fcm vinder pokalen. Så foretrækker kampen om 5 pladsen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ahh det var jeg ikke klar over.FlæskeFrank skrev:Nr. 5 og nr. 7 skal spillr om den sidste europacup plads, hvis AGF eller fcm vinder pokalen. Så foretrækker kampen om 5 pladsen.

som FCK spillede her til aften BØR de i hvert fald slå Randers. Jeg er lige ved at tro, det også er et sammenbrud for Randers, vi skal håbe mest på.

Uafgjort så ender vi på 29.

Er der ikke kun én pulje i nedrykningsslutspillet?

Jeg har aldrig set en spiller der kunne brænde så fælt som Pohl. Vi snakker altså minimum en 100% chance hvér kamp. Det var seriøst hver eneste kamp!!Hovedet skrev: ↑14. mar 2021, 16:48Eftersom han stort set ikke scorede og sågar tog straffespark, er det meget vanskeligt at genkende følelsen "nogle fede mål". Fjerner du straffespark, scorede både Blåbjerg og Kasper P. ligeså mange mål som den gode Pohl...Funky skrev: ↑14. mar 2021, 16:44Ligesom uhre er kritikken af Pohl meget ensidig. Han scorede da også nogle fede mål for os.Ibiza Polar skrev: ↑14. mar 2021, 16:43Det er sjovt med Uhre. For et par år siden blev han sammenlignet med Pohl. Samme typer. Masser af løb og ingen effektivitet.
I år er han så vildt effektiv. Imponerende. Han slår mig som en meget ordinær spiller, men shit han er effektiv.
Og så sejler VAR igen.
Han var ikke noget ferm afslutter nej; men vores største problem i den tid var vel snarere end at brænde chancer, at vi næsten ikke kom til nogen.Johnnygogo skrev: ↑14. mar 2021, 23:12Jeg har aldrig set en spiller der kunne brænde så fælt som Pohl. Vi snakker altså minimum en 100% chance hvér kamp. Det var seriøst hver eneste kamp!!Hovedet skrev: ↑14. mar 2021, 16:48Eftersom han stort set ikke scorede og sågar tog straffespark, er det meget vanskeligt at genkende følelsen "nogle fede mål". Fjerner du straffespark, scorede både Blåbjerg og Kasper P. ligeså mange mål som den gode Pohl...Funky skrev: ↑14. mar 2021, 16:44Ligesom uhre er kritikken af Pohl meget ensidig. Han scorede da også nogle fede mål for os.Ibiza Polar skrev: ↑14. mar 2021, 16:43Det er sjovt med Uhre. For et par år siden blev han sammenlignet med Pohl. Samme typer. Masser af løb og ingen effektivitet.
I år er han så vildt effektiv. Imponerende. Han slår mig som en meget ordinær spiller, men shit han er effektiv.
Og så sejler VAR igen.

Arh, der må sidde en Mephisto og Klaskmyggen et sted og bævre lidt. Tænk sig hvis Cifuentes nupper sejr nummer tre i træk.FlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 07:28Det er vel første gang I foråret, at man ser frem til næste kamp med positive forventninger?
Det ville da være uforsvarligt at bringe Hiljemark i kamp mod OB på en dårlig ba-.. Nårh nejJulgranen skrev: ↑15. mar 2021, 09:39Arh, der må sidde en Mephisto og Klaskmyggen et sted og bævre lidt. Tænk sig hvis Cifuentes nupper sejr nummer tre i træk.FlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 07:28Det er vel første gang I foråret, at man ser frem til næste kamp med positive forventninger?
Hiljemark får spilletid igen.
Hvad skal man så køre på?
Hemmingsen laver en CV og tager selv cheftrænerposten indtil sommer, tror virkelig ikke det vil hjælpe dem særlig meget.
Det er et vildt tidspunkt at vælge et trænerskifte på. Tænker dog ikke det gør den store forskel til deres kamp mod os. Tror under alle omstændigheder at de ville have været motiverede for at vaske pletten af.
Intet ville glæde mig mere.Julgranen skrev: ↑15. mar 2021, 09:39Arh, der må sidde en Mephisto og Klaskmyggen et sted og bævre lidt. Tænk sig hvis Cifuentes nupper sejr nummer tre i træk.FlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 07:28Det er vel første gang I foråret, at man ser frem til næste kamp med positive forventninger?

Jeg gentager da gerne mig selv en gang til, jeg håber Inge/Cifuentes/Hiljemark og hvem jeg ellers har været kritisk overfor, bliver en kæmpe succes i AaB, jeg bævrer kun ved tanken om hvor vi var på vej hen for et par kampe siden.Julgranen skrev: ↑15. mar 2021, 09:39Arh, der må sidde en Mephisto og Klaskmyggen et sted og bævre lidt. Tænk sig hvis Cifuentes nupper sejr nummer tre i træk.FlæskeFrank skrev: ↑15. mar 2021, 07:28Det er vel første gang I foråret, at man ser frem til næste kamp med positive forventninger?