Optaktstråd. AaB - OB den 21. marts kl. 17.00.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Optaktstråd. AaB - OB den 21. marts kl. 17.00.
Samuelsen er godt nok ringe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Banen er nok for god.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Shit Pedro sejler rundt....
Til gengæld skal Kusk jo sparke den indAalborg frederikshavner skrev: ↑21. mar 2021, 17:22Ikke i nærheden af straffespark hvis du spørger mig. Hvis det er straffespark så skal der virkelig dømmes mange fremover, jeg mener i forvejen at der dømmes alt for mange tynde straffespark
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Grunden til at han misser skuddet er da, at OB'eren træder på hans fod lige inden han skal sparke!
Kan godt være det ikke er med vilje, men hvorfor bliver sådan en situation ikke kigget igennem af VAR?
Jeg mener det bør være straffe. Hvis det at man tilfældigt rammes på hånden i feltet giver straffe, så skal sådan en situation da også give det. AaB bliver jo frataget en stor chance?
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Pedro har simpelthen ikke sat en fod rigtigt
Hvordan kan vi mangle så meget kvalitet hele vejen rundt. Det sejler for det trænerteam.
-
DenGamleMand
- 1. div

Mon ikke snart AaB for en pokal for at dumme sig hver gang der er noget på spil? Det må efterhånden være en form for rekord.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Pedro har haft problemer efter nytår. Tror desværre transfersnakken har været et ret forstyrrende element.
Kan de ikke bare spille en lang violin det er tydeligvis det de kan finde ud af
AaB AaB AaB AaB
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Hvad sker der med Ferreira?
Synes godt nok at han er faldet i niveau og pt. ligner han ikke et storsalg til sommer. Måske er det bare det reelle niveau han viser nu
Synes godt nok at han er faldet i niveau og pt. ligner han ikke et storsalg til sommer. Måske er det bare det reelle niveau han viser nu
Det har været billedet det meste af foråret, vil jeg sige.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Ibiza Polar
Det virker helt skørt, så ringe Ferreira er blevet under Cifuentes. Men okay, det er de fleste af vores teknikere pt.
Der er et eller andet, der sidder helt forkert. Vi får slet ikke flyttet holdet rigtigt med frem, når vi angriber. Det er ren tjubang, og vi står helt forkert og bliver overspillet.
Der er et eller andet, der sidder helt forkert. Vi får slet ikke flyttet holdet rigtigt med frem, når vi angriber. Det er ren tjubang, og vi står helt forkert og bliver overspillet.
Det ligner desværre det kampbillede vi har set i denne her type kampe, siden Cifuentes fik tøjlerne. Vi forsøger at spille meget direkte og i højt tempo men det ender med at blive kaotisk og med fejl på fejl, og når forsvarskæden er skubbet op skal der bare én god bold ned i bagrummet, så sejler vi.
Vi har vundet de sidste to på noget helt andet end det Cifuentes gerne vil. Lige pt. er vores fine hybridbane næsten en ulempe.
Vi har vundet de sidste to på noget helt andet end det Cifuentes gerne vil. Lige pt. er vores fine hybridbane næsten en ulempe.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Har svært ved at se at det er trænerens skyld at der er så mange ringe spillere på holdet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Pallesen og de indlæg...
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nøøøj hvor er det tandløst frem ad banen. Vi skal håbe på en tilfældighed eller VAR-straffe.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Der er ikke mange ringe spillere på holdet, men der er et par stykker der slet ikke har niveauet. Bedst eksemplificeret ved den netop overståede situation, hvor Kusk og Fossum spiller sig frem hvor Pallesen høvler den udover baglinjen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvis man træder en spiller over foden lige før spilleren Skal til at afslutte, ja så er det et frispark.k hver gang..Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. mar 2021, 17:22Ikke i nærheden af straffespark hvis du spørger mig. Hvis det er straffespark så skal der virkelig dømmes mange fremover, jeg mener i forvejen at der dømmes alt for mange tynde straffespark
Hvordan kan det være tyndt?