Maglau skrev: ↑23. mar 2021, 08:17
Jeg tror faktisk ikke der er nogen der har et problem med vores strategi - ideen er lige i skabet til at bevæge os fremad hvis man eksekveres rigtigt. Fremad er selvfølgelig i mine øjne at sælge spillere dyrt for at kunne forstærke os til at vinde fodboldkampe.
MEN jeg har ingen tiltro til Inge som manden der kam løfte os lige så lidt som Gaardes nordjyske strategi kunne.
Vi har kritiseret Gaardes elendige indkøb - med rette - og forlangt ham fyret - det blev han så. Men come on Inges køb er da helt ude skoven. Rufo, granli, Nkada, Samuelsen

ift at forstærke os via rigtigt scouting - her tænkes at finde spillere der ikke er super kendte for alle og som passer i systemet.
Hiljemark han er en god signing på overtalelse/solgt projektet AaB til - men sgu ikke på scouting da samtlige fodboldinteresserede i Skandinavien kendte ham.
Prica - super signing ift strategien, men heller ikke en “scouting” signing.
Pedro - godt set af IAO.
Jeg tror på vi skal af med Inge hurtigt inden fax maskinerne i de norske og svenske bundklubber samt i de danske 1 divisionsklubben brændersammen når Inge er ude at lede efter forstærkninger til hans danske top 4 klub
Lad os få en sportschef der kender og har arbejdet på der niveau vi gerne vil være på og ikke i ligaer og klubber langt under.
Det handler ikke om at have et problem med den, men de har ikke sat sig ind i den. Og så bliver det sådan lidt endeløs circlejerking fra kommentatorer over danske trænere, danske forgængere osv.
Friis ønskede en type som Nkada, der var hurtig og kunne løbe dybt, for at supplere de andre typer vi havde.
Alle andre spillere er hentet for at adressere svagheder i truppen.
Granli - pasningsspil på forsvarssiden.
Samuelsen - holdup-spil og targetman, hvor Van Weert ikke byder ind med noget.
Rufo - kortsigtet supplement til offensiven, mens Lucas er skadet og ingen andre skaber noget der minder om chancer.
Hagelskjær - Venstrebenet forsvarsspiller, hvilket giver andre muligheder i opspillet. Har desuden højde og er en dygtig duelspiller. Desuden muligt salgspotentiale set til tidligere interesse i ham.
Inge stod bl.a. for rekrutteringen af et af de største trænernavne i de nordiske ligaer gennem årene: Bob Bradley.
Han har et netværk der er længder bedre end mange danske sportschefer og har banket et af Norges bedste akademier op for basører.
Det er en af bagsiderne ved den her debatside - man er tvunget til at diskutere med folk der ikke aner en kæft om andet end Superligaen og Premier League.
Dit skriv oser i hvert fald af mangel på respekt for de resultater han har opnået med en klub der var på randen af konkurs, og i dag afsætter lige så mange talentfulde spillere som AaB, til trods for at de er en langt, langt mindre klub.