Jeg er enig. Og jeg er heller ikke færdig med dem endnu. Og naturligvis skal Hagelskær have chancen, når han kommer. Det virker bare ikke heller som en vildt ambitiøs signing, når man samtidig fabler om permanent top 4 (mens man endnu engang just har fejlet at komme i top 6).Ibiza Polar skrev: ↑23. mar 2021, 09:31Jeg synes, det er voldsomt hurtigt at skyde Rufo, Samuelsen og især Hagelskær ned. Rufo ankom ude af form, og hverken ham eller Samuelsen har reelt fået muligheden for at spille det fodbold, som de vel er scoutet til. Jeg siger ikke, de bliver en succes, men jeg vil nu gerne lige give dem en måned mere.R Rosenberg skrev: ↑23. mar 2021, 08:43Men den strategi harmonerer jo bare skidt med Rufo, Granli, Samuelsen, Hagelskær og den rygtede Gehrt (lad os nu se, om der er fugls føde på den). Alle fem spillere i laget fra middelmådige til ringe, men hvad der er fælles for dem, er, at de i hvert fald ikke er unge talenter. Og skal det ikke være unge stortalenter (for der skal naturligvis også være rutinerede folk), skal det være noget, der løfter niveauet, og det er ingen af de fem eksponenter for.
Jeg kan sagtens se, hvad Granli kan. Til gengæld mener jeg, at han har været under niveau siden forårets start. Jeg ser ham, som en direkte erstatning for Pedersen, og der er jeg nu fint tilfreds, hvis man vurdererer, at vi ikke har bedre i egne talentrækker. Alt taler for, at han næppe er dyrere end Pedersen var. Jeg mener til gengæld, at Inge har fejlet i ikke at erstatte Okore. Det er det, der skaber et problem, fordi Ross og Granli skal være startere. Og det mener jeg måske ikke, de er. Granli er for ustabil pt., og Ross er endnu for ringe teknisk.
Og jeg er all for rygter. Men pt. er der intet, der taler for at det ikke skulle være en and eller en joke vedr. Gehrt. Det kommer fra en debattør, som aldrig er rendt med rygter før. Henter vi ham, er jeg for første gang virkelig forvirret over Inge.
Rufo og Granli har for mig bare intet vist, der skulle berettige at hente dem. Jeg kan virkelig ikke se, at de trækker niveauet op.
Jeg har nok bare svært ved at forstå en relativt stor influx af middelmådige spillere frem for indhentning af 1-2 reelle forstærkninger. Jeg er ved Gud ingen fan af hverken Børsting eller Magnus. Kakeeto skatter jeg noget højere. Men altså, de er jo ikke ringere end fx Rufo og Nkada. Desuden kan vi jo snart fodre svin med offensive midtbanespillere: Rufo, Kusk, Lucas, Hiljemark, Nkada, Hannesboe, Prica, Børsting (?), Samuelsen, Fossum, O. Klitten.