Selvfølgelig er vi selv skyld i den situationen, vi står i. Ingen påstår andet.KlaskmyggenNoah skrev: ↑25. mar 2021, 15:12Medier handle jo om clicks og vildt skarpe vinklinger af alle historie, og den nedadgående spiral har været her længe og gælder ikke specielt for AaB. Det er da helt fair at være utilfreds med den trend men når jeg hører fra andre fans så er de også utilfreds med pressen, og føler sig overset/hængt ud osv.Ibiza Polar skrev: ↑25. mar 2021, 15:01Og hvad så? Kan man nu ikke være utilfreds med, at medierne lyver, fordi de altid lyver?KlaskmyggenNoah skrev: ↑25. mar 2021, 14:54Der er usagtlig kritik af alle klubber når resultaterne fejler, det hjælper ikke nogen at spille uskyldig forfulgt af medierne.Pastorius skrev: ↑25. mar 2021, 14:45De bliver faktisk ikke beskyldt for at kritisere AaB, de bliver beskyldt for at gøre det usagligt, og det er der da en masse gode eksempler på.KlaskmyggenNoah skrev: ↑25. mar 2021, 14:42Du undgik behændigt at skrive fake news, jeg forstår ikke denne trang til at give medierne skylden for kritikken af AaB, vores spil er elendigt, det matches næsten kun af vores elendige resultater og transfers. Men jeg forstår at alle kritikere af Bælum der ansatte Inge, der ansatte Cifuentes er hovedløse høns der ingen selvstændig mening har men udelukkende lytter til medier...
Når det er sagt så er der sgu nok tågehorn der råber op om fyringer som om det skulle løse nogen problemer, den nuværende ledelse skal selvfølgelig have tid og rum til at skabe resultater, men at kritikken af dem her og nu er rent mediedrevet det er jo netop fake news.
Der er INGEN, der brokker sig over kritik af klubben - det handler om, at kritikken ikke er faktuel. Der er enormt mange ting, man sagtens kunne være efter i denne klub - også omkring Inge og Cifuentes. Der er ingen grund til at opfinde argumenter. Selvfølgelig er medierne med til at påvirke stemningen omkring klubben, Inge og Cifuentes, når Facebook-segmentet får usandheder proppet ned i kæften.
Min pointe er bare at kritikkens kilde er vores spil/resultater ikke noget medierne lige har stampet op...når jeg har kommet med kritik har har jeg jo også fået skudt i skoene at jeg bare lytter på inkompetente kommentatorer(og jeg lægger faktisk sjældent mærke til hvad de siger under kampen), måske vi bare skulle accepterer at den situation vi er i nu er skabt af klubben selv..
Det betyder bare ikke, at det er legitimt at komme med påstande, som ikke har bund i virkeligheden, for derefter fremlægge dem som sandheder.
Problemet er jo netop, at fans også begynder at omtale det som sandheder.
Det er med til at forstærke hele "nedturen". Derfor er man jo netop nødt til at råbe vagt i gevær, så kritikken trods alt forbliver legitim.
Man er ikke en martyr, fordi man møder modstand, når man kommer med kritik, hvis modstanden er på baggrund af, at man løber med usandheder.