Øh.... Jo!KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..
Status på 20/21-sæsonen
Re: Status på 20/21-sæsonen
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Ibiza Polar
Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: 9610
Jeg har intet problem med modstand, ellers er jeg vist det helt forkerte stedIbiza Polar skrev: ↑29. mar 2021, 13:23Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..![]()
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.
-
Ibiza Polar
Jeg låner ikke min profil ud til andre, så stik piben ind.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 09:23Jeg har intet problem med modstand, ellers er jeg vist det helt forkerte stedIbiza Polar skrev: ↑29. mar 2021, 13:23Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..![]()
...Men fik et problem med du kaldte mig for martyr, og begrundede det med at jeg løb med usandheder, lad nu være med at låne din profil ud til andre debattører der konstant løber i karantæne
![]()
Jeg har ikke kaldt dig en martyr. Jeg har ikke engang nævnt dig i mine indlæg. Du snakker om dig, og jeg snakker om generelle tendenser. Læs dog de indlæg, du reagerer på.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Så lad være med at quote mig hvis du ikke taler om og til mig....selv tak!Ibiza Polar skrev: ↑30. mar 2021, 11:03Jeg låner ikke min profil ud til andre, så stik piben ind.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 09:23Jeg har intet problem med modstand, ellers er jeg vist det helt forkerte stedIbiza Polar skrev: ↑29. mar 2021, 13:23Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..![]()
...Men fik et problem med du kaldte mig for martyr, og begrundede det med at jeg løb med usandheder, lad nu være med at låne din profil ud til andre debattører der konstant løber i karantæne
![]()
Jeg har ikke kaldt dig en martyr. Jeg har ikke engang nævnt dig i mine indlæg. Du snakker om dig, og jeg snakker om generelle tendenser. Læs dog de indlæg, du reagerer på.
-
Ibiza Polar
Du er simpelthen ikke værd at bruge yderligere tid på i den her forbindelse. Jeg svarer på DIT indlæg, hvor du skriver noget generelt volapyk. Det handler på intet tidspunkt om konkrete personer, før du pludselig ikke kan læse.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 11:33Så lad være med at quote mig hvis du ikke taler om og til mig....selv tak!Ibiza Polar skrev: ↑30. mar 2021, 11:03Jeg låner ikke min profil ud til andre, så stik piben ind.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 09:23Jeg har intet problem med modstand, ellers er jeg vist det helt forkerte stedIbiza Polar skrev: ↑29. mar 2021, 13:23Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..![]()
![]()
Nå, den dropper jeg her.
-
KlaskmyggenNoah
- Superliga

Enig- blot med omvendt fortegnIbiza Polar skrev: ↑30. mar 2021, 12:32Du er simpelthen ikke værd at bruge yderligere tid på i den her forbindelse. Jeg svarer på DIT indlæg, hvor du skriver noget generelt volapyk. Det handler på intet tidspunkt om konkrete personer, før du pludselig ikke kan læse.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 11:33Så lad være med at quote mig hvis du ikke taler om og til mig....selv tak!Ibiza Polar skrev: ↑30. mar 2021, 11:03Jeg låner ikke min profil ud til andre, så stik piben ind.KlaskmyggenNoah skrev: ↑30. mar 2021, 09:23Jeg har intet problem med modstand, ellers er jeg vist det helt forkerte stedIbiza Polar skrev: ↑29. mar 2021, 13:23Det er der vist heller ingen, der har sagt. Og det i øvrigt slet heller ikke det, vi diskuterede her.KlaskmyggenNoah skrev: Næee men at man har samme holdning som en kommentator giver udtryk for under en kamp, betyder jo heller ikke at man ikke tænker selv, og at man så desuden automatisk tager fejl..![]()
![]()
Nå, den dropper jeg her.