Ah hvad? Godt nok skraber vi ind imellem bunden, men de fleste har da en eller anden form for bund i deres argumentation - andet end farven på et halstørklæde fx.Hovedet skrev: ↑2. apr 2021, 23:59Ah, det er da positivt i den forstand, at det i det mindste bemærkes, hvad der foregår i AaB. Værre end spillemæssig elendighed er dog glemsel og ligegyldighed.
I øvrigt kunne det indlæg ligeså godt have været skrevet af en debattør herinde.
Kamptråd aab-sønderjysk
Re: Kamptråd aab-sønderjysk
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nu synes jeg ikke, at Morten Bruuns indlæg er specielt kontroversielt, og hans i overskriften fremførte spørgsmål stilles jo også af mange herinde, om end med andre ord. Bortset fra det vil jeg fastholde, at opmærksomhed - selv negativ i sit udgangspunkt - er bedre end ligegyldighed.Pastorius skrev: ↑3. apr 2021, 00:19Ah hvad? Godt nok skraber vi ind imellem bunden, men de fleste har da en eller anden form for bund i deres argumentation - andet end farven på et halstørklæde fx.Hovedet skrev: ↑2. apr 2021, 23:59Ah, det er da positivt i den forstand, at det i det mindste bemærkes, hvad der foregår i AaB. Værre end spillemæssig elendighed er dog glemsel og ligegyldighed.
I øvrigt kunne det indlæg ligeså godt have været skrevet af en debattør herinde.
Morten Bruun har jo kritiseret AaB’s trænervalg fra dag 1, og været skuffet over at man ikke valgte en fra trænerkarrusellen. Derfor er der intet overraskende i hans skriv, manden skal jo leve af et eller andet.Hovedet skrev: ↑3. apr 2021, 02:06Nu synes jeg ikke, at Morten Bruuns indlæg er specielt kontroversielt, og hans i overskriften fremførte spørgsmål stilles jo også af mange herinde, om end med andre ord. Bortset fra det vil jeg fastholde, at opmærksomhed - selv negativ i sit udgangspunkt - er bedre end ligegyldighed.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Men han kan jo have retJulgranen skrev: ↑3. apr 2021, 07:11Morten Bruun har jo kritiseret AaB’s trænervalg fra dag 1, og været skuffet over at man ikke valgte en fra trænerkarrusellen. Derfor er der intet overraskende i hans skriv, manden skal jo leve af et eller andet.Hovedet skrev: ↑3. apr 2021, 02:06Nu synes jeg ikke, at Morten Bruuns indlæg er specielt kontroversielt, og hans i overskriften fremførte spørgsmål stilles jo også af mange herinde, om end med andre ord. Bortset fra det vil jeg fastholde, at opmærksomhed - selv negativ i sit udgangspunkt - er bedre end ligegyldighed.
I at Thomasberg ville være et bedre valg?
Mig bekendt så er vores fokus på talentudvikling - det er dér vi skal optimere for at få større salg og bedre økonomi.
Thomasberg har ikke skyggen af forstand på det, og der går årtier mellem at Randers skaber og afsætter talenter.
Kommentatorerne var også klar til at klynge David Nielsen op, da han fik en rædselsstart i AGF - det går vist meget godt nu.
Du kan da ikke laste Thomasberg for, at Randers fc ikke har valgt en strategi hvor de satser på talentudvikling. Thomasberg havde været et fremragende match med AaB, han er i den grad også en træner der formår at få meget ud af lidt.Julgranen skrev: ↑3. apr 2021, 08:33I at Thomasberg ville være et bedre valg?
Mig bekendt så er vores fokus på talentudvikling - det er dér vi skal optimere for at få større salg og bedre økonomi.
Thomasberg har ikke skyggen af forstand på det, og der går årtier mellem at Randers skaber og afsætter talenter.
Kommentatorerne var også klar til at klynge David Nielsen op, da han fik en rædselsstart i AGF - det går vist meget godt nu.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Et fremragende match ligefrem?
Randers satser da på talenter, de skaber bare ikke nogen og bortset fra Mistrati, som de ikke selv har skabt, så er deres “talenter” Magnus-typer der er uden spidskompetencer.
Han har et pointsnit der er marginalt bedre end Jacob Friis’ pointsnit.
Middelmådig træner.
Og hvad for en gang fodbold spiller han? Tonserfodbold med masser af fysik. Topsalg på få millioner.
Hvad i alverden skulle han kunne tilbyde AaB? Flere placeringer udenfor top 6?
Det har han ikke argumenterret for, andet end at have opfundet sine egne præmisser, og kritiseret Cifuentes halstørklæde.Nitten skrev: ↑3. apr 2021, 08:08Men han kan jo have retJulgranen skrev: ↑3. apr 2021, 07:11Morten Bruun har jo kritiseret AaB’s trænervalg fra dag 1, og været skuffet over at man ikke valgte en fra trænerkarrusellen. Derfor er der intet overraskende i hans skriv, manden skal jo leve af et eller andet.Hovedet skrev: ↑3. apr 2021, 02:06Nu synes jeg ikke, at Morten Bruuns indlæg er specielt kontroversielt, og hans i overskriften fremførte spørgsmål stilles jo også af mange herinde, om end med andre ord. Bortset fra det vil jeg fastholde, at opmærksomhed - selv negativ i sit udgangspunkt - er bedre end ligegyldighed.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Nitten
- Landshold

Indtil videre virker det da osse mest til at cifuentes er bedst til at se smart ud. Det på banen har da ikke virket overhovedet.Pastorius skrev: ↑3. apr 2021, 09:21Det har han ikke argumenterret for, andet end at have opfundet sine egne præmisser, og kritiseret Cifuentes halstørklæde.Nitten skrev: ↑3. apr 2021, 08:08Men han kan jo have retJulgranen skrev: ↑3. apr 2021, 07:11Morten Bruun har jo kritiseret AaB’s trænervalg fra dag 1, og været skuffet over at man ikke valgte en fra trænerkarrusellen. Derfor er der intet overraskende i hans skriv, manden skal jo leve af et eller andet.Hovedet skrev: ↑3. apr 2021, 02:06Nu synes jeg ikke, at Morten Bruuns indlæg er specielt kontroversielt, og hans i overskriften fremførte spørgsmål stilles jo også af mange herinde, om end med andre ord. Bortset fra det vil jeg fastholde, at opmærksomhed - selv negativ i sit udgangspunkt - er bedre end ligegyldighed.
Omvendt formår Thomasberg at få noget ud af det han har. Det er altså også meget sundt også at have kort sigte fremfor det hele bliver fugle på taget og hvad vi vil i fremtiden som det har været i AaB. Vi skal have en strategisk retning og arbejde af det spor, men vi må heller ikke ofre at tingene skal fungere nu og her med dem vi har til rådighed. Derudover må man give Thomasberg, at han kan få hans spillere til at performe. Det er der ikke noget der tyder på Cifuentes og Feher kan.Julgranen skrev: ↑3. apr 2021, 09:07Et fremragende match ligefrem?
Randers satser da på talenter, de skaber bare ikke nogen og bortset fra Mistrati, som de ikke selv har skabt, så er deres “talenter” Magnus-typer der er uden spidskompetencer.
Han har et pointsnit der er marginalt bedre end Jacob Friis’ pointsnit.
Middelmådig træner.
Og hvad for en gang fodbold spiller han? Tonserfodbold med masser af fysik. Topsalg på få millioner.
Hvad i alverden skulle han kunne tilbyde AaB? Flere placeringer udenfor top 6?
RAUS RAUS SSE!
Jeg synes vi har prøvet Thomasberg typen før med Lars Søndergaards ansættelse og det gik jo som bekendt ikke specielt godt til sidst.
Mht. Bruuns mening om AaB, så er jeg inderligt ligeglad med, hvad den mand mener. Med Bruuns fuldstændig umotiverede personangreb på vores træner efter han knap nok havde sat foden på Hornevej, så er han ikke en person nogen AaB fans burde tage seriøst.
Mht. Bruuns mening om AaB, så er jeg inderligt ligeglad med, hvad den mand mener. Med Bruuns fuldstændig umotiverede personangreb på vores træner efter han knap nok havde sat foden på Hornevej, så er han ikke en person nogen AaB fans burde tage seriøst.
Få noget ud af det? Manden spiller røvsyg, uinteressant fodbold.Jakobsen skrev: ↑3. apr 2021, 12:49Omvendt formår Thomasberg at få noget ud af det han har. Det er altså også meget sundt også at have kort sigte fremfor det hele bliver fugle på taget og hvad vi vil i fremtiden som det har været i AaB. Vi skal have en strategisk retning og arbejde af det spor, men vi må heller ikke ofre at tingene skal fungere nu og her med dem vi har til rådighed. Derudover må man give Thomasberg, at han kan få hans spillere til at performe. Det er der ikke noget der tyder på Cifuentes og Feher kan.
Ingen dokumenteret erfaring med talentarbejde.
Derudover er han hamrende usympatisk.
Det kan da godt være Thomasberg kan komme hertil, og få os en placering op i tabellen - men på bekostning af hvad? Om vi bliver 5,6 eller 7 er pisse ligemeget, så længe vi ikke skal spille europæisk. Der er forhåbentlig ingen i AaB der er tilfredse med BARE at komme i top 6 heller. Hvis man slutter 27 point efter nummer 1, og ikke engang har en europæisk plads at spille for i mesterskabsslutsspillet, medmindre man vinder 7 kampe i træk så er det inderligt ligegyldigt med den top 6.
Thomas Thomasberg bliver aldrig en træner som klubber som FC Midtjylland, FCK eller Brøndby vil være interesseret i. Nu har vi så satset på et trænertalent, som bør have tid. Vi har prøvet den danske trænerkarrusel, ligesom alle andre klubber fra top 4 og nedefter. Vi har rekrutteret internt. Det bliver forudsigeligt og bringer os ikke rigtig nogen vegne.
-
Nitten
- Landshold

Nej det kan man. Kent har aldrig set rigtig smart ud på sidelinjen. Han er jo mest til de korte bukser. Han prøvede dog med slips til pokalfinalen i 14
For øvrigt hvis der skal sammenlignes med tidligere trænere minder ciffuentes da mere om den unævnelige svensker
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Fint du tager initiativ til en kamptråd, men kunne du i det mindste ikke skrive vores klubnavn rigtigt?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
På hvilken måde? Pehrsson var 32, og stort set uden trænererfaring. Hans foretrukne system var 4-4-2. Ingen erfaring med talentudvikling.
De er milevidt fra hinanden.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Pehrsson havde vel også kun 2,5-3 års erfaring på højeste niveau og man håbede også, at han kunne løfte sig fra de midter/bundklubber, som han havde trænet tidligere.
Der er meget sammenfald. Men forhåbentlig bliver AaB tiden anderledes.
Der er meget sammenfald. Men forhåbentlig bliver AaB tiden anderledes.
- FlæskeFrank
Så vores håb om at det bliver godt engang med Cifuentes bunder i, at en helt anden træner startede skidt, men så blev det bedre?Julgranen skrev: ↑3. apr 2021, 08:33I at Thomasberg ville være et bedre valg?
Hvornår må vi evaluere på Cifuentes? Og hvorfor nøjes vi ikke bare med at koncentrere os om den aktuelle AaB træner - ikke tidligere AaB trænere eller andre klubbers trænere.
Der er også en lang liste af trænere der startede dårligt og vedblev med at være dårlige, indtil de blev fyret.
Din argumentation om at talenter ikke skal have for lang snor gælder vel også trænere?
Nå, så landede du i tråden igen.Patmand skrev: ↑3. apr 2021, 17:24Så vores håb om at det bliver godt engang med Cifuentes bunder i, at en helt anden træner startede skidt, men så blev det bedre?
Hvornår må vi evaluere på Cifuentes? Og hvorfor nøjes vi ikke bare med at koncentrere os om den aktuelle AaB træner - ikke tidligere AaB trænere eller andre klubbers trænere.
Der er også en lang liste af trænere der startede dårligt og vedblev med at være dårlige, indtil de blev fyret.
Din argumentation om at talenter ikke skal have for lang snor gælder vel også trænere?
Det bunder i, at det ville være håbløst at konkludere ud fra en tumultarisk sæson. Man bør som minimum lade manden få en hel opstart.
Og der er et hav af eksempler på, også i AaB-regi, at trænerens første 10 kampe ikke siger meget om, hvor godt et job de kan gøre på den lange bane.
Jeg har intet skrevet om at talenter ikke må få lang snor. Hvis de er gode nok, og har klare spidskompetencer.
Vi har de senere år givet spilletid til en række "talenter" som sikkert ville kunne få en lang og glorværdig divisionskarriere, men ikke har haft særligt meget at byde på og da slet ikke noget der på nogen måde kunne gøre dem til salgsobjekter.
Enig!Patmand skrev: ↑3. apr 2021, 17:24Så vores håb om at det bliver godt engang med Cifuentes bunder i, at en helt anden træner startede skidt, men så blev det bedre?Julgranen skrev: ↑3. apr 2021, 08:33I at Thomasberg ville være et bedre valg?