Ny Træner

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Ny Træner

Indlæg af Pastorius » 23. mar 2021, 21:48

Dennis Nielsen skrev:
23. mar 2021, 21:39
Se tilbage på fck og Brøndby kampene. Forestil vi havde tabt, men leveret den type indsats. Det ville i min optik vise, at der er POTENTIALE - på trods af eventuelle nederlag.

Siden da har spillet generelt været gyseligt - uanset om det er sejr eller nederlag. Alt andet en udvikling og potentiale.

Jeg synes, at det er gået i den forkerte retning og det er det, som jeg reagerer på. Marti skal have chancen resten af det her kalender år, også kan der fældes en rimelig dom over hans resultater.
Medmindre vi rykker ned, så er han også træner i starten af næste sæson.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 23. mar 2021, 22:47

Ibiza Polar skrev:
23. mar 2021, 17:27
Brodernumsi skrev:
23. mar 2021, 12:02
Kusk røg på tribunen, pga uacceptabel opførsel under træning.
Hvor har du set/læst/hørt det henne? Den har jeg misset.
Jeg har ikke set andet end "han har leveret for lidt".
Kan ikke huske, om det var den kamp, hvor han sad på tribunen, eller kampen efter. Der sagde kommentatorerne, at Kusk havde rullet øjne af Cifuentes, og dennes dispositioner, og det var derfor han havde fået en kamp udenfor.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 23. mar 2021, 23:04

Brodernumsi skrev:
23. mar 2021, 22:47
Kan ikke huske, om det var den kamp, hvor han sad på tribunen, eller kampen efter. Der sagde kommentatorerne, at Kusk havde rullet øjne af Cifuentes, og dennes dispositioner, og det var derfor han havde fået en kamp udenfor.
Kommentatorerne ævlede også om tiki-taka.
De påstod, at Cifuentes var igang med den ringeste stime i 10 år, selvom vi ved flere tilfælde har haft gang i værre stimer gennem de sidste 10 år. Bl.a. under Wieghorst.
Jeg er stoppet med at tage Ortved seriøst. Han er en nulbon.

Bech
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Bech » 25. mar 2021, 10:53

De påstod, at Cifuentes var igang med den ringeste stime i 10 år
Det påstår EkstraBladet også i dag. "Historisk dårligt" tror jeg var deres header.
𝖁𝖊𝖏𝖌𝖆𝖆𝖗𝖉 𝕿𝖊𝖗𝖗𝖔𝖗 𝕶𝖔𝖗𝖕𝖘

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 25. mar 2021, 11:03

Bech skrev:
25. mar 2021, 10:53
De påstod, at Cifuentes var igang med den ringeste stime i 10 år
Det påstår EkstraBladet også i dag. "Historisk dårligt" tror jeg var deres header.
De henviser til at kun Rioch havde et dårligere pointsnit over sin AaB-tid, og kalder det så dog et noget snævert sammenligningsgrundlag, hvorefter de følger op med en tabel der viser at både Backe, Rioch og Kent Nielsen klarede sig dårligere i deres første 9 kampe.

Nej, jeg synes det er en ringe funderet artikel, fyldt med en masse der ikke giver nogen mening, f.eks. at betegne Prijovic (som lige var fyldt 18 da vi hentede ham, og først fylder år til juni) som et flop.
Skrive, at det er kendetegnende at spillere som Kusk, Ahlmann og Børsting ikke har fået mere spilletid (Ahlmann pga. skade, og Kusk har vel fået ligeså meget spilletid som under Friis.)

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 13. apr 2021, 23:42

Kunne man forestille sig at Cifuentes tidligere assistent, Jordi Gonzales, mon være et emne til en omrokering af trænerstaben til sommer? Der er vel en stilling ledig hvis Feher lader kontrakten løbe, og hvis vi tror på Cifuentes virker det som et oplagt valg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 13. apr 2021, 23:52

jonas386 skrev:
13. apr 2021, 23:42
Kunne man forestille sig at Cifuentes tidligere assistent, Jordi Gonzales, mon være et emne til en omrokering af trænerstaben til sommer? Der er vel en stilling ledig hvis Feher lader kontrakten løbe, og hvis vi tror på Cifuentes virker det som et oplagt valg.
Både Würtz og Feher's kontrakter udløber til sommer svjh. Det er da absolut en mulighed, selvom Cifuentes i et interview lød afklaret med at AaB ikke ønskede at tilknytte hele hans stab.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 14. apr 2021, 06:25

jonas386 skrev:
Det har Inge da vist afvist én eller to gange. Tror ikke på det. Så skulle det være sket allerede. Feher tror jeg dog ryger ud.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 14. apr 2021, 09:46

Julgranen skrev:
14. apr 2021, 06:25
jonas386 skrev:
Det har Inge da vist afvist én eller to gange. Tror ikke på det. Så skulle det være sket allerede. Feher tror jeg dog ryger ud.
Han understregede det med at det var vigtigt for kulturen i klubben at asistenterne ikke fulgte med træneren, så man ved et træner skifte også skulle skifte asistenter. Så nok tvivlsomt om det kommer til at ske.

Håber på at Kuhhn savner at være træner igen, og har indset at han er bedst som asistent træner. Det vil vær skønt med ham i klubben igen til sommer.

Klawn
1. div
1. div

Indlæg af Klawn » 29. apr 2021, 16:04

nu ligner det at Jens Gustafsson bliver OBs nye træner:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/tra ... inderklub/

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 29. apr 2021, 16:07

Klawn skrev:
29. apr 2021, 16:04

Sku da ikke med den udmelding :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 29. apr 2021, 17:32

Hanga skrev:
29. apr 2021, 16:07
Klawn skrev:
29. apr 2021, 16:04

Sku da ikke med den udmelding :P
Hahaha.

Lyfe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Eric Cantona

Indlæg af Lyfe » 6. maj 2021, 20:55

Kan ikke hevet mig selv i fjederen over Marti men må tilstå jeg mere og mere ønsker ham succes.
Den sidste uge har budt på et Lucas interview der roser ham. Magnus baglæns artikel med at det var for og presse ham osv.

Vi hørte fra starten at det han netop var god til var at gøre den enkelte spiller bedre.
Er stadig ikke helt sikker men tror mere og mere på at han med noget tid kan blive en succes.

https://fb.watch/5jZjSQw29O/

Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 6. maj 2021, 21:55

Lyfe skrev:
6. maj 2021, 20:55
Kan ikke hevet mig selv i fjederen over Marti men må tilstå jeg mere og mere ønsker ham succes.
Den sidste uge har budt på et Lucas interview der roser ham. Magnus baglæns artikel med at det var for og presse ham osv.

Vi hørte fra starten at det han netop var god til var at gøre den enkelte spiller bedre.
Er stadig ikke helt sikker men tror mere og mere på at han med noget tid kan blive en succes.

Jeg tror han bliver god men så igen det troede jeg også Persson gjorde :cheers:

Men jeg syntes han har væsentlig bedre udstråling end Persson havde

Lyfe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Eric Cantona

Indlæg af Lyfe » 6. maj 2021, 22:01

gravballe skrev:
6. maj 2021, 21:55
Lyfe skrev:

Min største anke er nok hans udstråling... Har fandme har mælk der virkede mere ophidsende end ham i de første mange interview. Men nu virker han da endelig lidt likeable... Han virkede sq kedelig i starten, eller nok endda stadig men nu kan man se det er en facade mod pressen.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 6. maj 2021, 22:42

Lyfe skrev:
6. maj 2021, 22:01
gravballe skrev:
Lyfe skrev:

Min største anke er nok hans udstråling... Har fandme har mælk der virkede mere ophidsende end ham i de første mange interview. Men nu virker han da endelig lidt likeable... Han virkede sq kedelig i starten, eller nok endda stadig men nu kan man se det er en facade mod pressen.
Se hvordan han integrere med spillerne efter kampene. Han er alt andet end kold

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. maj 2021, 00:43

gravballe skrev:
Lyfe skrev:
6. maj 2021, 22:01
gravballe skrev:
Lyfe skrev:

Se hvordan han integrere med spillerne efter kampene. Han er alt andet end kold
https://youtu.be/ZX0wr7jpZBg

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. maj 2021, 16:13

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob- ... oeje-krav/

Her står også nogle mindre flatterende ting om Jens Gustafsson. Hva' så, jonas?

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 7. maj 2021, 16:29

Julgranen skrev:
7. maj 2021, 16:13
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob- ... oeje-krav/

Her står også nogle mindre flatterende ting om Jens Gustafsson. Hva' så, jonas?
Hva så hvad? Er det ikke det samme som virker til at være knasten i AaB, og at både Göteborg og AaB ikke vil betale hvad han kræver
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. maj 2021, 16:37

jonas386 skrev:
7. maj 2021, 16:29
Hva så hvad? Er det ikke det samme som virker til at være knasten i AaB, og at både Göteborg og AaB ikke vil betale hvad han kræver
Der står nu også meget andet end det. At han lækkede ting fra forhandlingerne osv.

Besvar