Det er noget lort at have spillere gående man ikke tror på. Det er også noget lort at spillere forsvinder som man oprigtigt vil beholde.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ek/8533718
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Synes den her tendens, med AaB-talenter, som Inge “tror meget på”, hellere vil spille et andet sted, er ret ærgelig.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg tror ikke Lukas bliver vores startende venstreback lige foreløbigt. Og han fylder snart 21, så det er ved at være tid.Buzz Killington skrev: ↑15. apr 2021, 12:31Det er noget lort at have spillere gående man ikke tror på. Det er også noget lort at spillere forsvinder som man oprigtigt vil beholde.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Det er squ trist læsning.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Men han har jo heller ikke rigtigt vist noget? MOn ikke det handler om den løn AaB vil give, er for lille i forhold til hvad han selv mener?doukas skrev: ↑15. apr 2021, 12:31Synes den her tendens, med AaB-talenter, som Inge “tror meget på”, hellere vil spille et andet sted, er ret ærgelig.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Jeg syntes ikke selv han for alvor har vist han er fremtiden ud fra det man har set, så det har undre mig meget at Inge og AaB har udtalt de tror meget på ham osv....
Enig, og så er det en del af en skidt tendens hvor at vi mister vores egne drenge, som vi gerne vil forlænge med. I bakspejlet var det måske heldigt nok med Tengstedt, for han er røget helt ud i glemslen igen. Skader er dog en del af den forklaring, og ikke til at sige hvor han havde været, hvis han var blevet.Salle17 skrev: ↑15. apr 2021, 12:35Det er squ trist læsning.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Hvor jeg var uforstående overfor Tengstedts valg, så forstår jeg det bedre med Lukas Klitten. Som jeg har skrevet en del gange, så har jeg savnet at vi har givet ham chancen konsekvent når Ahlmann er ude. I stedet har vi benyttet andre spillere ude af position. PK, Børsting, Pallesen mfl. har vikarieret mens Klitten har set på. Så skulle vi have lejet ham ud, hvis ikke vi følte han kunne stå som kampklar reserve.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ibiza Polar
Lukas Klitten har intet vist ud over et par stepovers og medfølgende ‘neller. Han startede som lyn og torden, blev skadet, og har efterfølgende været endnu et AaB-talent i rækken, der startede godt og forsvandt i middelmådigheden.
Enten udvikler vi ikke gode nok talenter, eller også får vi dem ikke ordentlig ind på førsteholdet. Det er vi forhåbentlig ved at adressere, for det er problematisk.
Uanset hvad, så græder jeg tørre tårer over, hvis han skifter væk. Han er markant ringere end Ahlmann, og han ville på ingen måde være fast i startopstillingen før om 1-2 sæsoner.
Enten udvikler vi ikke gode nok talenter, eller også får vi dem ikke ordentlig ind på førsteholdet. Det er vi forhåbentlig ved at adressere, for det er problematisk.
Uanset hvad, så græder jeg tørre tårer over, hvis han skifter væk. Han er markant ringere end Ahlmann, og han ville på ingen måde være fast i startopstillingen før om 1-2 sæsoner.
Ja, det er lidt absurd at forsøge at angribe ledelsen på den her. Klitten har jo absolut intet bevist - han er 21, og særligt defensivt har han vist utroligt store mangler.Ibiza Polar skrev: ↑15. apr 2021, 12:48Uanset hvad, så græder jeg tørre tårer over, hvis han skifter væk. Han er markant ringere end Ahlmann, og han ville på ingen måde være fast i startopstillingen før om 1-2 sæsoner.
Og så har Ahlmann udviklet sig til at være en af holdets vigtigste spillere.
AaB har ingen mulighed for at give ham fast spilletid, og hvis der skulle være nogen ræson i at beholde ham så skulle han være indstillet på at være back-up. Det er han ikke.
Forstår ikke harmen.
Det er lidt en automatreaktion hver gang denne Thomas N. Andersen skriver en artikel om AaB. Sidst var den spækket med fejl, og selvopfundne ting.
Når AaB gerne vil beholde ham, så forestiller jeg mig at det er fordi man mener man kan tjene lidt penge på ham. Men han har overhovedet ikke niveau til at spille som fast mand på VB på et top 6-hold.
Man kan godt tro på en spiller der ikke er god nok. Hvis han søger spilletid, er det ikke nok "at blive troet på".doukas skrev: ↑15. apr 2021, 12:31Synes den her tendens, med AaB-talenter, som Inge “tror meget på”, hellere vil spille et andet sted, er ret ærgelig.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Synes også der er en ret klar agenda i artiklen; Inges nye AaB satser ikke på talenter.Julgranen skrev: ↑15. apr 2021, 13:00Ja, det er lidt absurd at forsøge at angribe ledelsen på den her. Klitten har jo absolut intet bevist - han er 21, og særligt defensivt har han vist utroligt store mangler.Ibiza Polar skrev: ↑15. apr 2021, 12:48Uanset hvad, så græder jeg tørre tårer over, hvis han skifter væk. Han er markant ringere end Ahlmann, og han ville på ingen måde være fast i startopstillingen før om 1-2 sæsoner.
AaB har ingen mulighed for at give ham fast spilletid, og hvis der skulle være nogen ræson i at beholde ham så skulle han være indstillet på at være back-up. Det er han ikke.
Forstår ikke harmen.
Det er lidt en automatreaktion hver gang denne Thomas N. Andersen skriver en artikel om AaB. Sidst var den spækket med fejl, og selvopfundne ting.
Når AaB gerne vil beholde ham, så forestiller jeg mig at det er fordi man mener man kan tjene lidt penge på ham. Men han har overhovedet ikke niveau til at spille som fast mand på VB på et top 6-hold.
Hvad har han ellers skrevet om klubben?
Tror han bliver slemt overasket, hvis han tror vejen til spilletid er kortere i AGF eller FCM
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
??R Rosenberg skrev: ↑14. apr 2021, 16:12Wtf???mich1596 skrev: ↑14. apr 2021, 15:49I betragtning af at han er en Brøndby dreng der måske bor og har kæreste i KBH kan den simple forklaring jo være at Aalborg simpelthen ikke er attraktivt for ham.FIDEL skrev: ↑14. apr 2021, 11:03Det vil jeg normalt heller ikke, men med tanke på, at han angiveligt ikke ville prøvetræne i AaB, finder jeg besynderligt - særligt i betragtning af, at han spiller i 2. division.Prica22 skrev: ↑14. apr 2021, 10:54Nu har jeg hverken set ham eller Nykøbing spille, men de hamrer igennem 2. division og er vel reelt på niveau med de dårligste i 1.div som minimum. Vil ikke dømme en spiller på hvor han spiller.FIDEL skrev: ↑14. apr 2021, 10:50Ang. Mathias Gehrt, intet nyt omkring det? Eller var det en and?
Kan det virkelig passe, at en spiller fra en dansk 2. divisionsklub ikke ønsker at få kontrakt i en Superligaklub fordi han først skal prøvetræne!?
Det lugter da enten af en person, som ingen ambitioner har, eller har nykker.
Jeg har i øvrigt også svært ved at se hvad vi skal med en 28 årig spiller fra 2. divison. Det er sgu også lidt uambitiøst af Inge og AaB, hvis rygtet passer.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Men Klitten har jo ret i at der pt er en divergens mellem det sagte, og så det der realiseres.
You pay for this?
At tro på en spiller, betyder ikke uanede mængder af spilletid. Han har fået chancen, når en af holdets bedste spiller, har siddet ude.Fromthecradle skrev: ↑15. apr 2021, 13:19Men Klitten har jo ret i at der pt er en divergens mellem det sagte, og så det der realiseres.
Nej - Inge tror på Klitten på lang sigt, har han sagt. Klitten mener han skal spille mere nu. Det skal han sådan set også, hvis han skal være relevant, men det er han ikke god nok til. Her i foråret har Hannesbo gjort det bedre på samme plads, og han har nu nok kun fået den chance fordi Klitten ikke fortsætter og han ikke har grebet sine.Fromthecradle skrev: ↑15. apr 2021, 13:19Men Klitten har jo ret i at der pt er en divergens mellem det sagte, og så det der realiseres.
Han er selvfølgelig skuffet over at have misset u21-holdet, og det har helt sikkert været begrundet i at han ikke spiller nok.
Jeg er enig i at det er trist, men det triste består ikke i at han ikke har fået chancen, men at han ikke har været i stand til at gribe den.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej, han har ret i at der er en divergens mellem Gaardes AaB, og det nye AaB. Nu giver vi ikke længere alt for lang snor til spillere, der er uden kvalitet og uden videresalgspotentiale.Fromthecradle skrev: ↑15. apr 2021, 13:19Men Klitten har jo ret i at der pt er en divergens mellem det sagte, og så det der realiseres.
Det er slut med fribilletter til spillere der ikke har niveau.
I artiklen argumenterer journalisten så for at spillere som Højholt, Hannesbo og Ross ikke får nok spilletid.
Det er jo helt sort. Højholt og Ross har fået masser af spilletid under Cifuentes, og Hannesbo er først kommet med i truppen under Cifuentes.
Enigog jeg tror faktisk det er en kombination af begge ting. Måske skyldes det også at vi ikke spiller ens hele vejen op igennem fødekæden. Jeg tror også det er fordi vi ikk ehar nok special trænere omkring talenterne, til at guide og støtte dem i deres udvikling. FCN har jo et hav af trænere der tager sig af talenterne.Ibiza Polar skrev: ↑15. apr 2021, 12:48Lukas Klitten har intet vist ud over et par stepovers og medfølgende ‘neller. Han startede som lyn og torden, blev skadet, og har efterfølgende været endnu et AaB-talent i rækken, der startede godt og forsvandt i middelmådigheden.
- Buzz Killington
- Allstar

Øh, er det ligefrem absurd at holde ledelsen ansvarlig for ikke at kunne holde på spillere de efter eget udsagn meget gerne vil forlænge med og ret beset ikke har en erstatning for? Mærkeligt udsagn.Julgranen skrev: ↑15. apr 2021, 13:00Ja, det er lidt absurd at forsøge at angribe ledelsen på den her. Klitten har jo absolut intet bevist - han er 21, og særligt defensivt har han vist utroligt store mangler.Ibiza Polar skrev: ↑15. apr 2021, 12:48Uanset hvad, så græder jeg tørre tårer over, hvis han skifter væk. Han er markant ringere end Ahlmann, og han ville på ingen måde være fast i startopstillingen før om 1-2 sæsoner.
Forstår ikke harmen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvad er din holdning til at Lukas Klitten skifter til en ny klub?Buzz Killington skrev: ↑15. apr 2021, 12:31Det er noget lort at have spillere gående man ikke tror på. Det er også noget lort at spillere forsvinder som man oprigtigt vil beholde.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Personligt er jeg ligeglad og nej, han skifter sgu da ikke til AGF, FCM eller Serie A. Så får han i hvert fald slet ingen spilletid, og det er vel det han siger han mangler i AaB.
- Buzz Killington
- Allstar

I lyset af Inges manglende evner til at forstærke fødekæden til førsteholdet (bl.a.på begge backs) så vil jeg beholde ham.Patmand skrev: ↑15. apr 2021, 14:11Hvad er din holdning til at Lukas Klitten skifter til en ny klub?Buzz Killington skrev: ↑15. apr 2021, 12:31Det er noget lort at have spillere gående man ikke tror på. Det er også noget lort at spillere forsvinder som man oprigtigt vil beholde.Prica22 skrev: ↑15. apr 2021, 12:28Lukas Klitten ligner en færdig mand. AGF og FCM har udvist interesse.
Personligt er jeg ligeglad og nej, han skifter sgu da ikke til AGF, FCM eller Serie A. Så får han i hvert fald slet ingen spilletid, og det er vel det han siger han mangler i AaB.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus