Er frederikshavneren der, og har han mundbind på? white splash er der vist ogsåStegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:50Fed stemning på stadion! Fantastisk at være tilbage! Alle er glade! Kom så for h......!![]()
Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Jeg kunne godt tænke mig at se Børsting prøvet på den centrale position på midtbanen, som han vist også var blevet lovet af den tidligere cheftræner, at han ville få chancen på. Og hvis man mener, MC og Kakeeto er ca. samme niveau, så er forventningen vel, at den ene er i klubben efter sommerferien, og den anden er væk. Så ville jeg vælge ham, som bliver.Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 17:44Nej, man SKAL ikke spille med et alternativ der er dårligere, når Van Weert stadig er i klubben. Træneren skal vælge dem han tror på kan vinde kampen, af de spillere der er mulige.
Hiljemark ude og Pedro ude. Så har vi 2 ret fesne spillere i MC og Kakeeto - og så Højholt som man hælder mere til længere fremme på banen.
Hvem skal han ellers spille med? Så skal vi til at omskole spillere.
Men igen: Jeg synes også, det er flot af MC at have kæmpet sig ind i varmen igen i et eller andet omfang.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Overhovedet ikke. Hvis du bliver afvist af de to lækre piger i baren, og klokken bliver 4.30, så søger du mod den småfede, sørgelige trunte bagerst i lokalet. Et eller andet skal der jo ske.Brodernumsi skrev: ↑21. apr 2021, 17:50Klart det er svært at argumentere imod MC på banen, og så samtidigt forherlige Cifuentes, når han nu spiller med ham. Du må sidde med en masse modstridende følelser.
Sådan er det også her - der er ikke andre muligheder end Kakeeto og MC og der er ikke andet at gøre end at vælge den der er mindst ringe på dagen.
-
Stegosaurus
- Allstar

Jeg holder udkig!Hovedet skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Er frederikshavneren der, og har han mundbind på? white splash er der vist ogsåStegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:50Fed stemning på stadion! Fantastisk at være tilbage! Alle er glade! Kom så for h......!![]()
![]()
Hvem i alverden havde stillet ham det i udsigt? Friis?Funky skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Jeg kunne godt tænke mig at se Børsting prøvet på den centrale position på midtbanen, som han vist også var blevet lovet af den tidligere cheftræner, at han ville få chancen på. Og hvis man mener, MC og Kakeeto er ca. samme niveau, så er forventningen vel, at den ene er i klubben efter sommerferien, og den anden er væk. Så ville jeg vælge ham, som bliver.
Men igen: Jeg synes også, det er flot af MC at have kæmpet sig ind i varmen igen i et eller andet omfang.
Frederik Børsting har ikke på noget tidspunkt i sin karriere haft det tekniske niveau til at spille centralt på midtbanen. Han er en god fighter. Desuden kan Cifuentes vel ikke holdes til ansvar for hvad end Friis måtte have givet af løfter.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er mig der holder 1 meters afstand til dig - med mundbind på..Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:54Jeg holder udkig!Hovedet skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Er frederikshavneren der, og har han mundbind på? white splash er der vist ogsåStegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:50Fed stemning på stadion! Fantastisk at være tilbage! Alle er glade! Kom så for h......!![]()
![]()
1 2 3 Jimmy er en mur!
God kamp til dig på stadion - sgu da helt underligt med tilskuere :-)Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:54Jeg holder udkig!Hovedet skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Er frederikshavneren der, og har han mundbind på? white splash er der vist ogsåStegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 17:50Fed stemning på stadion! Fantastisk at være tilbage! Alle er glade! Kom så for h......!![]()
![]()
Spørg oppe i kiosken om nogen har spillet på en 4-1 sejr - det er helt sikkert ham!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Børsting er ikke god nok i 1-mod-1 duellerne defensivt, eller skarp nok i de offensive afleveringer til at være god på den centrale midtbane. Jeg har selv tænkt tanken at prøve Børsting i højre siden af en 4-3-3, men jeg tror det er for sent nu, og han mangler nogle kvaliteter før det skulle være et bedre alternativ til Kakeeto/MC.Funky skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Jeg kunne godt tænke mig at se Børsting prøvet på den centrale position på midtbanen, som han vist også var blevet lovet af den tidligere cheftræner, at han ville få chancen på. Og hvis man mener, MC og Kakeeto er ca. samme niveau, så er forventningen vel, at den ene er i klubben efter sommerferien, og den anden er væk. Så ville jeg vælge ham, som bliver.Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 17:44Nej, man SKAL ikke spille med et alternativ der er dårligere, når Van Weert stadig er i klubben. Træneren skal vælge dem han tror på kan vinde kampen, af de spillere der er mulige.
Hiljemark ude og Pedro ude. Så har vi 2 ret fesne spillere i MC og Kakeeto - og så Højholt som man hælder mere til længere fremme på banen.
Hvem skal han ellers spille med? Så skal vi til at omskole spillere.
Her synes jeg vi skal være bedre til at se positionerne til vores unge spillere. Jeg har aldrig forstået hvorfor Børsting blev rykket op som kant, når han har nogle kvaliteter der nok havde været mere værd andre steder. Navnlig højre back eller midtbanen
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ja, Friis, jvnf Børsting selv i Ripodsten. Nej, det kan Cifuentes selvfølgelig ikke. Jeg nævner det bare, fordi det er blevet sagt, at det var en mulighed. Altså, at Børsting kunne fungere derinde. Han ser det vist også selv som sin favoritplads. Og jeg kan da ikke se, at han teknisk er ringere end eks. MC. Han går desuden for at være taktisk rigtig stærk, så jeg kunne da godt forestille mig ham fungere godt på en midtbane, hvor en MC har haft svært ved at finde positionerne, og hvor Ferreira har det med at oversatse.Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 17:56Hvem i alverden havde stillet ham det i udsigt? Friis?Funky skrev: ↑21. apr 2021, 17:52Jeg kunne godt tænke mig at se Børsting prøvet på den centrale position på midtbanen, som han vist også var blevet lovet af den tidligere cheftræner, at han ville få chancen på. Og hvis man mener, MC og Kakeeto er ca. samme niveau, så er forventningen vel, at den ene er i klubben efter sommerferien, og den anden er væk. Så ville jeg vælge ham, som bliver.
Frederik Børsting har ikke på noget tidspunkt i sin karriere haft det tekniske niveau til at spille centralt på midtbanen. Han er en god fighter. Desuden kan Cifuentes vel ikke holdes til ansvar for hvad end Friis måtte have givet af løfter.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Sådan, Weert!

Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Nå, ham den 30-årige over the hill som skal ud har lige scoret et rigtig angribermål.
Sådan Tom! Vigtigt!!!
Sådan Tom! Den skal selvfølgelig bare ind, men dejligt med et rigtigt angribermål
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Jeg synes vi trænger til en tocifret sejr. Tag jer sammen!
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Fantastisk at høre og mærke stemningen igen...Spillerne virker helt klar og vi rammer sq hinanden i afleveringerne.
God fodbold indtil videre!
God fodbold indtil videre!
Ser ud til, vi har overtaget når bolden holdes nede på græstæppet. Så drop dog de høje ping-pong bolde. Og lad venligst være med at give Kadrii skudchancer.