Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Er det Børsting der misser?
Kan vi ikke godt placere Pallesen på en stolpe på hjørnespark?
Han sejler rundt igen og igen.. (Ikke hans skyld her, men han er stadigvæk helt væk..)
Han sejler rundt igen og igen.. (Ikke hans skyld her, men han er stadigvæk helt væk..)
kusk's første glidende tackling i AaB-trøjen, og så er det dommeren han fælder!
Uheldigt. Men problemet er jo, at Okusun gør som det passer ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
SÅDAN!!!!!
Elendig defensiv vi har.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Ja. I dag var vi bare FOR sårbare overfor det, han kan. Det skal gøres bedre.
Fantastisk kamp, fantastisk stemning! 
Men Hannesbo skal vist ikke dække Okusun op i fremtiden
Men Hannesbo skal vist ikke dække Okusun op i fremtiden
Men han er satme god til den ting. Synes altid vi har svært ved hans primitive stil.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Okay, så er det heller ikke vildere.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 19:59Han må være skadet! Hvis ikke, er vores træner ved at koster os den her sejer med den udskiftning.
------------------------------------------------
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Utroligt at den kamp skulle blive spændende. Dejligt med 3 point og dejligt med Lucas i topform - videre mod Europa
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Kan du snart finde noget andet frem end tilsvining af træneren?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 19:59Han må være skadet! Hvis ikke, er vores træner ved at koster os den her sejer med den udskiftning.
Sådan mand!
Vildt at det skulle være spændende, men vi kunne jo slet ikke styre Okosun på de hjørnespark. Måske en fejl at tage Ross ud, og lidt sjovt vi skulle til at formationsskifte midt i kampen, hvor vi havde godt styr på det.
Men ellers er det nok den mest opløftende indsats under Cifuentes, hvor jeg for første gang synes vores angrebsspil hang sammen. Kusk en af de bedste i dag selvom han ender med at skylde stort på målkontoen. Og sikke et indhop af Lucas, for fanden det er lækkert at have ham tilbage. Defensivt stadig shaky.
Og så var det i øvrigt fantastisk at have rigtig stemning på lægterne igen

Vildt at det skulle være spændende, men vi kunne jo slet ikke styre Okosun på de hjørnespark. Måske en fejl at tage Ross ud, og lidt sjovt vi skulle til at formationsskifte midt i kampen, hvor vi havde godt styr på det.
Men ellers er det nok den mest opløftende indsats under Cifuentes, hvor jeg for første gang synes vores angrebsspil hang sammen. Kusk en af de bedste i dag selvom han ender med at skylde stort på målkontoen. Og sikke et indhop af Lucas, for fanden det er lækkert at have ham tilbage. Defensivt stadig shaky.
Og så var det i øvrigt fantastisk at have rigtig stemning på lægterne igen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig. Det er bare lidt for nemt.
Nå, hold KÆFT jeg er glad for, at vi ikke sidder nu og ser på tabte point efter TO brændte straffe!
Var det ikke bare kommentatoren, der troede, vi ville skifte formation? Han har da tit sluttet med Pallesen i treback kædenHanga skrev: ↑21. apr 2021, 20:01Sådan mand!
Og så var det i øvrigt fantastisk at have rigtig stemning på lægterne igen![]()
![]()
du må da indrømme at det er en dårlig udskiftning eller hvad ??????Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 20:01Kan du snart finde noget andet frem end tilsvining af træneren?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 19:59Han må være skadet! Hvis ikke, er vores træner ved at koster os den her sejer med den udskiftning.
AaB AaB AaB AaB
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Men giver den udskiftning nogle steder mening?! Jeg synes vi spiller en god kamp. Jeg er ikke fan af 5-3-2 opstillingen fordi vi overlever meget initiativ til modstanderen. MEN vi burde jo vinde den her kamp 4-0, hvis ikke han skifter Ross ud, det giver da ikke mening. Med mindre han er skadet...Julgranen skrev: ↑21. apr 2021, 20:01Kan du snart finde noget andet frem end tilsvining af træneren?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 19:59Han må være skadet! Hvis ikke, er vores træner ved at koster os den her sejer med den udskiftning.