Du ved vel ret beset ikke, om Ross kunne det. Der er en del, der har dæmmet op for ham før, han scorer jo ret få mål.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 20:55Du virker godt nok bitter. Er det en norsk direktør, spansk træner og Gaardes kuldsejlede bondesønprojekt, der - trist nok - har fået dig tilbage med et nyt, bittert jeg? Eller al det hjemmeskole?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:26Skulle jeg komme tilbage med et nyt navn - måske "påskeæg", højtider plejer at være god inspiration til retur navne...
Shit, det virker kognitivt inferiørt.
Konge kamp at se på. Burde være vundet større.
Lucas bliver som en ny signing, og Thelander er bare en chef.
Og jeg begynder langsomt at æde mine ord om Rufo; han har noget energi og cojones, der klæder et - til tider - noget trægt, nordjysk hold.![]()
PS. Og især tilskuerne....FUCK hvor er det fedt!!
Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Kamptråd: AaB - OB, 21.04.2021
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Jeg var også ved at sidde og hidse mig op over det tilskuertal, der er det tredjelaveste i 30 års Superliga kun marginalt overgået af to snestormskampe mod Horsens og Brøndby tilbage i 1992. Men som du beskriver proceduren der, er jeg lige ved at sige, at det faktisk er et ganske pænt tilskuertal...Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Men, altså tilskuertallet. Kæmpe, kæmpe LOL! Flere måneder uden mulighed for at se fodbold på stadion, og så skulle man jo tro, at nordjyderne ville flokkes, men det lykkedes end ikke at samle 3.000 sjæle. Langt fra endda. Det er helt til grin, og Thomas Bælums ævl om, at vi var tæt på 10.000 i snit inden corona fremstår som total virkelighedsfjern nonsens.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Når vi snakker offensiv skal viliige have in mente at OB stillede med et reserveforsvar.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Men, altså tilskuertallet. Kæmpe, kæmpe LOL! Flere måneder uden mulighed for at se fodbold på stadion, og så skulle man jo tro, at nordjyderne ville flokkes, men det lykkedes end ikke at samle 3.000 sjæle. Langt fra endda. Det er helt til grin, og Thomas Bælums ævl om, at vi var tæt på 10.000 i snit inden corona fremstår som total virkelighedsfjern nonsens.
AaB var i øvrigt heller ikke forberedt på tilskuere. Plastikpuder på beton, halv times kø for lunkne dåseøl og kolde pølser samt nogle bøvede vagter. Det er bare en ommer.
Kampen bar vel præg af at der ikke var det store på spil for nogen af holdene. Fint at AaB for en gang skyld ikke blot ville forsvare føringen.
MoM: Holdet (og dermed træneren).
Glædeligt med Lucas tilbage og Magnus tilbage på niveau.
You pay for this?
-
Stegosaurus
- Allstar

Og så glemte jeg at du skal være på stadion senest 45 min før kampstart, hvilket bevirkede at jeg måtte opfinde løgne på arbejdet omkring “børnehavens lukketider pga sygdom”Hovedet skrev: ↑21. apr 2021, 21:35Jeg var også ved at sidde og hidse mig op over det tilskuertal, der er det tredjelaveste i 30 års Superliga kun marginalt overgået af to snestormskampe mod Horsens og Brøndby tilbage i 1992. Men som du beskriver proceduren der, er jeg lige ved at sige, at det faktisk er et ganske pænt tilskuertal...Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
-
Stegosaurus
- Allstar

Var du på stadion? 5 minutters kø til kold øl og alle mine tre pølser var brandvarme. Der var vel fem vagter på Complea og de virkede ret normale? Der var i øvrigt meget på spil hvis du kigger på stillingen. Men når du nu hader AaB er det jo din pligt at negligere sejrene. Og fuck nu af med dig, Allan...Fromthecradle skrev: ↑21. apr 2021, 21:38Når vi snakker offensiv skal viliige have in mente at OB stillede med et reserveforsvar.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
AaB var i øvrigt heller ikke forberedt på tilskuere. Plastikpuder på beton, halv times kø for lunkne dåseøl og kolde pølser samt nogle bøvede vagter. Det er bare en ommer.
Kampen bar vel præg af at der ikke var det store på spil for nogen af holdene. Fint at AaB for en gang skyld ikke blot ville forsvare føringen.
MoM: Holdet (og dermed træneren).
Glædeligt med Lucas tilbage og Magnus tilbage på niveau.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Vi kan godt blive ved med at komme med undskyldninger kamp efter kamp, sæson efter sæson, men AaB har altså et massivt tilskuerproblem. Det kan der ikke være to meninger om medmindre man lever i komplet fornægtelse.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Stegosaurus
- Allstar

Jamen okay, hvor mange tilskuere burde AaB så have, og hvorfor?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Vi kan godt blive ved med at komme med undskyldninger kamp efter kamp, sæson efter sæson, men AaB har altså et massivt tilskuerproblem. Det kan der ikke være to meninger om medmindre man lever i komplet fornægtelse.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
2600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Vi har ikke et lille tilskuer problem vi har et massivt problem
eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Vi har ikke et lille tilskuer problem vi har et massivt problem![]()
-
Stegosaurus
- Allstar

Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Jeg kan bekræfte, at det på vesttribunen/syd var minimum 20 minutters ventetid på lunkne dåseøl og kolde pølser igennem hele kampen. Måske var vi bare mere tørstige og sultne end de øvrige tilskuere. Apropos tilskuere er jeg totalt imponeret over dagens stemning. Det kan sgu godt være vi kun var 2600. Men dem der var der gav den godt nok gas. Hvis det her er billedet på opbakningen i den kommende tid, vil vi gå en stemningsfuld tid i møde. Og lur mig om det ikke vil lokke mange andre med. Jeg vil i hvert fald hellere glæde mig over engagementet blandt alle os der kom, end brokke mig over dem, der blev hjemme... Hvad angår spillet på banen var det vel den bedste kamp under Cifuentes. Vores angrebsspil var godt, mens vi var mere shaky i forsvaret, man kunne godt mærke vimanglede Pedro.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Der var differentierede mødetider afhængig af hvilket tribune afsnit der var indløst billet til, for mit vedkommende med billet til nordtribunen var mødetiden 17.15 - 18.gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
-
Stegosaurus
- Allstar

Og på den største tribune var det fra 16.30 til 17.15!!!! Men så er der da god tid til øl og fransk hotdogs... men hele pointen m sæsonkort er jo at du kan vælte 3 minutter før start, og nu er du nødsaget til at agere som billet-daglejer. Selvfølgelig holder det da mange hjemmeAalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 22:19Der var differentierede mødetider afhængig af hvilket tribune afsnit der var indlæst billet til, for mit vedkommende med billet til nordtribunen var mødetiden 17.15 - 18.gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Fed kamp på stadion men nøj hvor ødelægger VAR bare meget, det er latterligt med alle de hands straffespark som der dømmes.
2 brændte straffespark er flot i sig selv men hvorfor er det også at de så ofte sparkes i kagehøjde? Jeg har aldrig forstået hvorfor der ikke er flere der sparker højt i målet da målmænd sjældent tager højt placerede spark.
2 brændte straffespark er flot i sig selv men hvorfor er det også at de så ofte sparkes i kagehøjde? Jeg har aldrig forstået hvorfor der ikke er flere der sparker højt i målet da målmænd sjældent tager højt placerede spark.
-
Gnu
- Allstar

Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:24Mest opløftende indsats hidtil, i hvert fald offensivt. Dejligt at se Lucas tilbage i hopla, det har vi savnet. Der er selvfølgelig ingen grund til at det bliver spændende med to brændte straffespark, men det her AaB er stadig skrøbeligt, og der er rigtig meget arbejde at gøre for Cifuentes.
Når direktøren for det hele snakker om 10.000 i gennemsnit, og man i øvrigt ser på problemerne med at skrue en rentabel drift sammen, så er det vel dér, vi skal ligge. Hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Jamen okay, hvor mange tilskuere burde AaB så have, og hvorfor?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
-
Stegosaurus
- Allstar

Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 21:31
Du er vist ikke for kvik? Eller er du bare ikke seriøs? Elendigt spil de sidste mange år, kedelig modstander, dårligt tidspunkt, du kan ikke sidde ved siden af dem du plejer, du skal have været covid19 tjekket inden for 72 timer, du skal, trods sæsonkort, bestille billet manuelt, folk er bange for at blive smittet..... Mon ikke liiiiige det holder et par folk hjemme?
Når direktøren for det hele snakker om 10.000 i gennemsnit, og man i øvrigt ser på problemerne med at skrue en rentabel drift sammen, så er det vel dér, vi skal ligge. Hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Jamen okay, hvor mange tilskuere burde AaB så have, og hvorfor?
-
Stegosaurus
- Allstar

Okay, jeg synes du skal skrive en e-mail til AaB og redegøre for dine analyser, så vi ikke brænder alle de straffespark hele tiden. Ps var det dig der stod foran mig i ølkøen og blev ved med at tage dit mundbind af for at anråbe kontrollørerne?!Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 22:31Fed kamp på stadion men nøj hvor ødelægger VAR bare meget, det er latterligt med alle de hands straffespark som der dømmes.
-
R Rosenberg
- Allstar

Har jeg nogensinde sagt, at han ville have brændt ligaen af? Har jeg sagt, at han er en god fodboldspiller? Har jeg sagt, at han er hyppig målscorer? Nej, vel.Hovedet skrev: ↑21. apr 2021, 21:27Så vil jeg prøve at gøre det lidt dummere end rakaettre; skulle den mand ligefrem have brændt ligaen af bigtime i år? Hvornår har han sidst scoret? Han har da ikke scoret i de forudgående opgør mod AaB, hvor vi også har sluppet to mål ind og spillet aldeles rædderligt-R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:06Kan du gøre det dummere? Please try (det er engelsk).raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 21:05Så er det da vildt den mand ikke er topscore og spiller hver gang i OB, når INGEN kan stoppe ham...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 20:55
Du virker godt nok bitter. Er det en norsk direktør, spansk træner og Gaardes kuldsejlede bondesønprojekt, der - trist nok - har fået dig tilbage med et nyt, bittert jeg? Eller al det hjemmeskole?
Og jeg begynder langsomt at æde mine ord om Rufo; han har noget energi og cojones, der klæder et - til tider - noget trægt, nordjysk hold.![]()
Jeg opponerer mod idiotisk, tendentiøst rant rettet mod Cifuentes, fordi Okosun scorer på hovedet - noget han er er på allerhøjeste niveau i ligaen med, hovedspil.
Fint med kritik af træneren, men at beskylde ham for, at OB scorer, fordi Ross er pillet ud, er simpelthen for søgt. Og for dumt. Også selvom den ikke står på Gaarde, Friis og bondesønner længere.
Ædruelighedens stemme
-
Gnu
- Allstar

Men hvad synes du selv er et fornuftigt snit?Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:36Folk synes vel ikke kampe om 7. pladsen er spændende når de kan huske fire mesterskaber og og to gange champions league. Det er da klart at folk i Randers og Århus og Haderslev er mere begejstrede disse år.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 22:33Jamen, så lad os da kigge på tilskuertallet de seneste 15-20 år. Du synes ikke, at der er noget problem? https://www.superstats.dk/stadion-alltime?id=12Stegosaurus skrev: ↑21. apr 2021, 22:01Hov hov do, nu ikke nuancere tingene med problemstillinger taget fra det virkelige liv. Vi har et massivt problem, må du virkelig forstå!gravballe skrev: ↑21. apr 2021, 21:57eller så er ting som arbejde osv der gør folk ikke kunne nå på stadion når man skulle være der kl 16.30 elle rsådan noget? (hvis jeg da altså har hørt rigtigt?)Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. apr 2021, 21:482600 tilskuere siger alt om hvor stort et tilskuer problem vi har. Det viser med al tydelighed at sulten ikke er der i Aalborg da folk altid finder en undskyldning for ikke at komme på stadion.Gnu skrev: ↑21. apr 2021, 21:43
Lad os bare føje det til rækken af undskyldninger for, at holde sig væk, for de er der jo altid. Så er det for varmt, så er det for koldt, så er der for mange hjemmefødninge på holdet, så mangler der eksotiske udlændinge, så er der håndbold i fjerneren, så spiller Liverpool, så er det for dyrt, så er der kø i boderne, så er det besværligt at parkere, så er der et godt tilbud i Bilka. Det er åbenbart bare aldrig helt godt for AaB, for der kommer altid noget i vejen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, og barnet ved vel ret beset ikke det modsatte. Jeg opponerer derfor blot over at benytte enhver given lejlighed til at klandre Cifuentes. Noget, der forekommer på mere og mere latterligt og dumt niveau.Brodernumsi skrev: ↑21. apr 2021, 21:31Du ved vel ret beset ikke, om Ross kunne det. Der er en del, der har dæmmet op for ham før, han scorer jo ret få mål.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 21:02Men kan du fortælle, hvordan den kommer til at se dum ud? For jeg siger lige igen: Ej heller Ross ville kunne dæmme op for Okosun - det kan ingen i ligaen.raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:59Bitter?? Overhoved ikke. Vi spiller en fin kamp, synes bare det er okay at pointere en udskiftning som efterfølgende kommer til at se vild dum ud! Ellers super glad, så du behøver ikke bekymre dig...R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2021, 20:55Du virker godt nok bitter. Er det en norsk direktør, spansk træner og Gaardes kuldsejlede bondesønprojekt, der - trist nok - har fået dig tilbage med et nyt, bittert jeg? Eller al det hjemmeskole?raekkeettre skrev: ↑21. apr 2021, 20:26Skulle jeg komme tilbage med et nyt navn - måske "påskeæg", højtider plejer at være god inspiration til retur navne...
Ædruelighedens stemme