Nej. Selv hvis Cifuentes skulle blive fyret, hvilken han ikke bliver, så er Thomasberg ikke et godt bud. Hverken under Inge eller nogen anden sportschef i AaB. Han påstår jo ikke engang at spille det fodbold, som AaB ønsker.
Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
-
Ibiza Polar
Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00
Vi skal huske på at træneren IKKE famler - han har helt styr på det og er en del af en større plan. Alt andet Viasats anti AaB kampagne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
2 nederlag til Horsens på 8 uger, burde i sig selv være fyringsgrund.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
For helvede en gang lort.... få nu fortalt de spillere at de skal gå efter noget offensivt, pinligt at stille op med 2 angribere, også giver man dem ikke noget at arbejde med
Helt utroligt at vi de seneste år har været så horrible offensivt
Helt utroligt at vi de seneste år har været så horrible offensivt
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
For Ferreira?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
At stille op i en "pøleformation" mod et nedrykket Horsens i solskin på en fin græsplæne..
Ja beklager, men jeg er efterhånden ikke så afvisende overfor et trænerskifte, som jeg har været indtil nu..
Vanvittigt at have den tanke efter så få kampe til en ny træner!!! Decideret gale hus agtigt.. Men det er skræmmende at starte med alt kreativ kraft på bænken..
Ja beklager, men jeg er efterhånden ikke så afvisende overfor et trænerskifte, som jeg har været indtil nu..
Vanvittigt at have den tanke efter så få kampe til en ny træner!!! Decideret gale hus agtigt.. Men det er skræmmende at starte med alt kreativ kraft på bænken..
Enig. Fatter ikke at, man ikke stiller med samme hold..Hanga skrev: ↑25. apr 2021, 15:41Enig, i det hele taget en stor fejl at lave så mange udskiftninger på holdet. OB kampen var den første gode præstation fra os i måneder og så ændrer laver vi 3 ændringer til startopstillingen. At Pedro kom ind er forventeligt og forståeligt, men han har så slet ikke vist hvorfor. Men ellers skulle vi være gået efter at få lidt kontinuitet.Funky skrev: ↑25. apr 2021, 15:35Ferreira har været en komplet nulbon indtil videre. Så kunne vi lige så godt have kørt videre med MC. Men det lader jo til at være hævet over den ene eller anden AaB-spillers formkurve. Vi er som hold simpelthen ikke i stand til at spille mere sammenhængende fodbold end håbløse Horsens. Måske deres hemmelige ingrediens er Jens Bertel Aschou, som jo også gjorde os komplet til grin da han stod i spidsen for Vendsyssel.
Og så er jeg enig i, at Cifuentes burde have indset med sit første, fejlslagne forsøg, at Børsting overhovedet ikke er højre back.
Pinligt at vi ender med at tabe helt fortjent til det her bovlamme Horsens hold to gange på få måneder.
Står Thomasberg for nogen defineret spillestil - der synes jeg ikke jeg har set nogen steder.Ibiza Polar skrev: ↑25. apr 2021, 15:41Nej. Selv hvis Cifuentes skulle blive fyret, hvilken han ikke bliver, så er Thomasberg ikke et godt bud. Hverken under Inge eller nogen anden sportschef i AaB. Han påstår jo ikke engang at spille det fodbold, som AaB ønsker.
AaB - BIF 13/4 2014
Hvor er det bare røv nedern at tabe en kamp, hvor man i den grad sidder med en følelse af, at med nogle andre taktiske dispositioner, havde vi vundet kampen stort.
Og hvorfor skal vi være bagud før vi skifter Kusk ind? Det er jo helt sort
Og hvorfor skal vi være bagud før vi skifter Kusk ind? Det er jo helt sort
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Det må i øvrigt være fedt for Lucas. Han får masser af berøringer, for de andre søger ham nærmest hele tiden og håber så på lidt magi.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Det er godt at alle kritikerne kommer frem fra hulen igen. Det var vel også for meget at forvente, at der skulle mere end ét nederlag efter en flot resultatrække til at udløse det.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Som jeg har skrevet mange gange før så tror jeg ikke at vores største problem er træneren, det er derimod en middelmådig trup hvilket de seneste 7 sæsoners ørkenvandring også vidner om.
Skal vi lykkes med top 4 så skal Andersen og Hiljemark være fitte samt truppen skal suppleres med kvalitet udefra
Skal vi lykkes med top 4 så skal Andersen og Hiljemark være fitte samt truppen skal suppleres med kvalitet udefra
Hvis ikke nederlagene så måden, de er kommet i hus på. Nu afstedkom det seneste nederlag til dem et sent aftenmøde på Hornevej. Jeg tvivler egentlig på, at Cifuentes kommer i fyringsfare til sommer, uanset næsten hvad der sker, men denne kamp kan godt få betydning for, hvor lang snoren er efter sommerferien.Brodernumsi skrev: ↑25. apr 2021, 15:412 nederlag til Horsens på 8 uger, burde i sig selv være fyringsgrund.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
En fin pointhøst men kun én reel god spillemæssig præstation. Den gav til gengæld forhåbninger om at vi endelig var på rette vej... Desværre ikke.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mipodanmark
- 2. div

Når profilerne ikke spiller eller ikke slår til så kommer de marginal spillere, som vi har så mange af, til at se enormt dårlige ud, tænker det kan være årsagen at vi uge efter uge kan se et endnu lavere bundniveau. Få nu fisket nogle af de bedste Fra de andre hold i ligaen så vi igen kan få et hold som vi løbende kan supplerer med lokale talenter
Uenig. Vi har en fremragende trup der slet ikke bliver forløst.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. apr 2021, 15:45Som jeg har skrevet mange gange før så tror jeg ikke at vores største problem er træneren, det er derimod en middelmådig trup hvilket de seneste 7 sæsoners ørkenvandring også vidner om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Der er virkelig et uforløst potentiale i denne trup.Forza skrev: ↑25. apr 2021, 15:47Uenig. Vi har en fremragende trup der slet ikke bliver forløst.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. apr 2021, 15:45Som jeg har skrevet mange gange før så tror jeg ikke at vores største problem er træneren, det er derimod en middelmådig trup hvilket de seneste 7 sæsoners ørkenvandring også vidner om.
??????
Kusk og Lucas skaber jo ikke en skid alligevel. Skuffende!Dalbjerg skrev: ↑25. apr 2021, 15:42At stille op i en "pøleformation" mod et nedrykket Horsens i solskin på en fin græsplæne..
-
Ibiza Polar
Jeg er helt med på, at præstationen er elendig, og at Cifuentes selvfølgelig skal have sin del af tæskene. Jeg fatter ikke, hvor Kusk skulle bænkes eller Pallesen for den sags skyld.
Når det så er sagt, så synes jeg jo det ligner 100 andre kampe, vi har spillet mod Horsens/Randers/OB/SønderjyskE. Ofte når vi møder et hold, der er duelpræget og dygtige til det, så bliver vi kyst og ender med at spille på deres vilkår, hvor vi ingen forcer har.
Og så er vi skræmmende nemme at skabe chancer imod på dødbolde. Den skal bare forlænges og så giver det en chance.
Når det så er sagt, så synes jeg jo det ligner 100 andre kampe, vi har spillet mod Horsens/Randers/OB/SønderjyskE. Ofte når vi møder et hold, der er duelpræget og dygtige til det, så bliver vi kyst og ender med at spille på deres vilkår, hvor vi ingen forcer har.
Og så er vi skræmmende nemme at skabe chancer imod på dødbolde. Den skal bare forlænges og så giver det en chance.
Og vi så det samme billede mod den slags hold i mange tilfælde under Friis. Det ændrer dog ikke på at hvor skuffende og uacceptabelt det er.Ibiza Polar skrev: ↑25. apr 2021, 15:51Jeg er helt med på, at præstationen er elendig, og at Cifuentes selvfølgelig skal have sin del af tæskene. Jeg fatter ikke, hvor Kusk skulle bænkes eller Pallesen for den sags skyld.
Når det så er sagt, så synes jeg jo det ligner 100 andre kampe, vi har spillet mod Horsens/Randers/OB. Ofte når vi mødet et hold, der er duelpræget og dygtige til det, så bliver vi kyst og ender med at spille på deres vilkår, hvor vi ingen forcer har.
------------------------------------------------