Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Hvad skal han ellers sige?jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
Jeg tror også AaB leder efter en ny keeper.
At man leder efter en ny målmand hvis Rinne bliver solgt? Hvis det er det han mener, selvfølgelig. Det jeg læste Inge sige var, at der ikke hentes en erstatning og man prioriterer andre pladser, specifikt forsvar og angrebJulgranen skrev: ↑14. maj 2021, 20:03Hvad skal han ellers sige?jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
Jeg tror også AaB leder efter en ny keeper.
Marlon Mustapha fra Mainz..
Fysisk stærk angriber med virkelig god teknik. Lynhurtig og kreativ..
Ved ikke hvor realistisk han er, da han er ung og har relativ lang kontrakt tilbage.. hvem er ekspert i tyske bundklubber?
Fysisk stærk angriber med virkelig god teknik. Lynhurtig og kreativ..
Ved ikke hvor realistisk han er, da han er ung og har relativ lang kontrakt tilbage.. hvem er ekspert i tyske bundklubber?
Okay. Ud fra den tese bliver du nok også Inge-skeptiker den dag Lucas ryger. Sådan er det når man sælger en stor profil. Det er gamet for en klub som AaB.R Rosenberg skrev: ↑14. maj 2021, 19:59Det glade vanvid.Forza skrev: ↑14. maj 2021, 18:24Jeg tror ikke du skal forvente en ny målmand. Med forlængelsen af Hansen er det ret oplagt de giver ham chancen. Theo Sander er en stor prioritering for klubben. Man vil helt sikkert gerne have ham op som 2. målmand. Jeg synes faktisk også det er en fin prioritering.baresi skrev: ↑14. maj 2021, 17:16Nu antager vi at vi spiller 3-4-2-1 med den forudsætning at Rinne sælges og Van Weert ikke får forlænget.
Hvis vi skal toppe holdet så vi står med en skarp start 11er til top 4.
Så synes jeg følgende har prioritet:
Ny målmand
Ross - Thelander - NY
Ny H. Wingback - Hilje - Pedro - Ahlmann
Kusk - Lucas
Ny angriber (med Prica tæt på)
Men jeg er satme spændt på hvad der sker. Både ind og ud. Håber der bliver ryddet op i UD bakken.
Jeg bliver Inge-skeptiker, hvis de ikke henter en ny klasse-keeper. Man kan ikke fortsætte med erstatte afsatte spillere med ringere spillere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er det da ikke, når man på samme tid snakker top 4.Forza skrev: ↑14. maj 2021, 20:49Okay. Ud fra den tese bliver du nok også Inge-skeptiker den dag Lucas ryger. Sådan er det når man sælger en stor profil. Det er gamet for en klub som AaB.R Rosenberg skrev: ↑14. maj 2021, 19:59Det glade vanvid.Forza skrev: ↑14. maj 2021, 18:24Jeg tror ikke du skal forvente en ny målmand. Med forlængelsen af Hansen er det ret oplagt de giver ham chancen. Theo Sander er en stor prioritering for klubben. Man vil helt sikkert gerne have ham op som 2. målmand. Jeg synes faktisk også det er en fin prioritering.baresi skrev: ↑14. maj 2021, 17:16Nu antager vi at vi spiller 3-4-2-1 med den forudsætning at Rinne sælges og Van Weert ikke får forlænget.
Ny målmand
Ross - Thelander - NY
Kusk - Lucas
Men jeg er satme spændt på hvad der sker. Både ind og ud. Håber der bliver ryddet op i UD bakken.
Jeg bliver Inge-skeptiker, hvis de ikke henter en ny klasse-keeper. Man kan ikke fortsætte med erstatte afsatte spillere med ringere spillere.
Og jeg synes ikke rigtigt, at din parallel holder: AaB har tradition for gode keepere. Lucas var en helt unik mulighed.
Men jo, hvis man sælger Lucas og henter en eller anden 1. divisionsspiller som direkte erstatning, så ja.
Ædruelighedens stemme
hvis vi skal være top 4 eller bare top 6 så er der nødt til at være en akse på holdet. Og sælges RInne så hentes der en ny det er jeg 95% sikker på. Jeg ser slet ikke A Hansen som sidste skanse. Han holder bare ikke niveau, og det er jo fair nok.R Rosenberg skrev: ↑14. maj 2021, 21:39Det er det da ikke, når man på samme tid snakker top 4.Forza skrev: ↑14. maj 2021, 20:49Okay. Ud fra den tese bliver du nok også Inge-skeptiker den dag Lucas ryger. Sådan er det når man sælger en stor profil. Det er gamet for en klub som AaB.R Rosenberg skrev: ↑14. maj 2021, 19:59Det glade vanvid.Forza skrev: ↑14. maj 2021, 18:24Jeg tror ikke du skal forvente en ny målmand. Med forlængelsen af Hansen er det ret oplagt de giver ham chancen. Theo Sander er en stor prioritering for klubben. Man vil helt sikkert gerne have ham op som 2. målmand. Jeg synes faktisk også det er en fin prioritering.baresi skrev: ↑14. maj 2021, 17:16Nu antager vi at vi spiller 3-4-2-1 med den forudsætning at Rinne sælges og Van Weert ikke får forlænget.
Ny målmand
Ross - Thelander - NY
Kusk - Lucas
Og jeg synes ikke rigtigt, at din parallel holder: AaB har tradition for gode keepere. Lucas var en helt unik mulighed.
Men jo, hvis man sælger Lucas og henter en eller anden 1. divisionsspiller som direkte erstatning, så ja.
HELE AaBs nuværende trup og hvad jeg tror der sker :-)
Rinne sælges (og ny købes)
Palle bliver (men ny købes)
Ross bliver endnu en sæson
ahlman bliver
Pedro bliver
Hilje bliver
Fossum sælges måske (er der stadig rygter om - ny midtbane talent hentes måske)
van weert forlænges ikke (ny angriber hentes 100% - det ved jeg er målet)
Lucas A bliver
tim bliver (men bliver ikke fast starter - der kommer ny frontangriber)
malte bliver
L. Klitten sælges (ingen erstatning)
MC sælges (ingen erstatning)
Kusk bliver
Samuelsen retur uden køb (men der ledes ikke kun efter en angriber, også generelt en offensiv forstærkning)
O.Klitten sælges/gives væk
A. Hansen sælges måske (hvis ikke han bliver 1. målmand)
kakeeto bliver
vladimir bliver
børsting bliver (men måske lurer et salg til en superligakonkurrent har jeg hørt lidt om)
Thelander bliver
Rufo bliver
Granli bliver
hannesbo bliver
Jeg har ikke taget stilling til AaB talenter der ikke er i superliga truppen, men der sker også en oprydning.
Få ryddet op og gjort start 11eren sværere at blive en del af. Større konkurrence og hvis Cifuentes skal lykkes skal han have spillere der passer til det han nu vil. OG så lad os se.
jeg er mega spændt på det her vindue. MEGA.
Rinne sælges (og ny købes)
Palle bliver (men ny købes)
Ross bliver endnu en sæson
ahlman bliver
Pedro bliver
Hilje bliver
Fossum sælges måske (er der stadig rygter om - ny midtbane talent hentes måske)
van weert forlænges ikke (ny angriber hentes 100% - det ved jeg er målet)
Lucas A bliver
tim bliver (men bliver ikke fast starter - der kommer ny frontangriber)
malte bliver
L. Klitten sælges (ingen erstatning)
MC sælges (ingen erstatning)
Kusk bliver
Samuelsen retur uden køb (men der ledes ikke kun efter en angriber, også generelt en offensiv forstærkning)
O.Klitten sælges/gives væk
A. Hansen sælges måske (hvis ikke han bliver 1. målmand)
kakeeto bliver
vladimir bliver
børsting bliver (men måske lurer et salg til en superligakonkurrent har jeg hørt lidt om)
Thelander bliver
Rufo bliver
Granli bliver
hannesbo bliver
Jeg har ikke taget stilling til AaB talenter der ikke er i superliga truppen, men der sker også en oprydning.
Få ryddet op og gjort start 11eren sværere at blive en del af. Større konkurrence og hvis Cifuentes skal lykkes skal han have spillere der passer til det han nu vil. OG så lad os se.
jeg er mega spændt på det her vindue. MEGA.
Fin analyse. En angriber, en stopper og måske en offensivspiller mere. Det lyder jo som en gentagelse af januarvinduet må man sige - plus måske en målmandsrokade.
Lad os håbe at Inge dropper alle de ligegyldige lejespillere og finder nogle spillere som man tror og satser 100% på.
Helt enig, ikke flere lejeaftaler med mindre det er en ekstraordinær mulighed. Samuelsen kan skrives på den efterhånden lange liste over lejespillere vi lige så godt kunne have undladt at hente.Yankee skrev: ↑15. maj 2021, 09:42Fin analyse. En angriber, en stopper og måske en offensivspiller mere. Det lyder jo som en gentagelse af januarvinduet må man sige - plus måske en målmandsrokade.
Lad os håbe at Inge dropper alle de ligegyldige lejespillere og finder nogle spillere som man tror og satser 100% på.
Jeg tror vinduets primære mål er en angriber, dernæst højreback og måske en centerforsvarer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
AaB har ALTID haft gode første keepere og vi henter selvfølgelig en ny, hvis Rinne bliver solgt.
Hansen er ok, men ikke AaB niveau som første keeper.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg er efterhånden nået dertil, at en centerforsvarer bør være førsteprioritet. Vi har sejlet defensivt i mange kampe, siden Okore blev solgt.Hanga skrev: ↑15. maj 2021, 10:07Helt enig, ikke flere lejeaftaler med mindre det er en ekstraordinær mulighed. Samuelsen kan skrives på den efterhånden lange liste over lejespillere vi lige så godt kunne have undladt at hente.Yankee skrev: ↑15. maj 2021, 09:42Fin analyse. En angriber, en stopper og måske en offensivspiller mere. Det lyder jo som en gentagelse af januarvinduet må man sige - plus måske en målmandsrokade.
Jeg tror vinduets primære mål er en angriber, dernæst højreback og måske en centerforsvarer.
Vi har Thelander som eneste på acceptabelt niveau. Dertil et særdeles svingende talent med meget store mangler i Ross (som nu er på 3. sæson uden helt at steppe up på et stabilt niveau og shine igennem).
Så har vi Granli, som er ganske forfærdelig og Pallesen, som ikke er meget bedre. Og får tilført Hagelskær, som kommer fra bænken i 1. division.
Vi bør se, om der kan scores en CB på min. Thelanders niveau og gerne én, der har prøvet lidt. Det vil også skabe væsentligt bedre betingelser hos Ross. Han udviklede sig bedst, da makkerne var Okore og Thelander.
Ædruelighedens stemme
og da helt specielt hvis vi skal spille med 3 i midterforsvaret så skal der en ny til. ENIGR Rosenberg skrev: ↑15. maj 2021, 10:58Jeg er efterhånden nået dertil, at en centerforsvarer bør være førsteprioritet. Vi har sejlet defensivt i mange kampe, siden Okore blev solgt.Hanga skrev: ↑15. maj 2021, 10:07Helt enig, ikke flere lejeaftaler med mindre det er en ekstraordinær mulighed. Samuelsen kan skrives på den efterhånden lange liste over lejespillere vi lige så godt kunne have undladt at hente.Yankee skrev: ↑15. maj 2021, 09:42Fin analyse. En angriber, en stopper og måske en offensivspiller mere. Det lyder jo som en gentagelse af januarvinduet må man sige - plus måske en målmandsrokade.
Vi har Thelander som eneste på acceptabelt niveau. Dertil et særdeles svingende talent med meget store mangler i Ross (som nu er på 3. sæson uden helt at steppe up på et stabilt niveau og shine igennem).
Så har vi Granli, som er ganske forfærdelig og Pallesen, som ikke er meget bedre. Og får tilført Hagelskær, som kommer fra bænken i 1. division.
Vi bør se, om der kan scores en CB på min. Thelanders niveau og gerne én, der har prøvet lidt. Det vil også skabe væsentligt bedre betingelser hos Ross. Han udviklede sig bedst, da makkerne var Okore og Thelander.
Hvorfor skal han det? Hvis målet oprigtigt er at skyde Theo Sander afsted for mange millioner, så giver det vel fin mening at man prøver at køre ham i stilling allerede nu.Kristian skrev: ↑15. maj 2021, 10:38Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
AaB har ALTID haft gode første keepere og vi henter selvfølgelig en ny, hvis Rinne bliver solgt.
Jeg tror også der hentydes til Andreas Hansen. Hvis han ikke skal være førstekeeper, vil han nok gerne væk.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 11:34Hvorfor skal han det? Hvis målet oprigtigt er at skyde Theo Sander afsted for mange millioner, så giver det vel fin mening at man prøver at køre ham i stilling allerede nu.Kristian skrev: ↑15. maj 2021, 10:38Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
Ja det tror jeg du har ret i. Men vejen for Theo Sander er vel kortere hvis man ser Hansen som en midlertidig løsning i et års tid eller to, eller mener at Sander kan overtage pladsen relativt snart.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 15:36Jeg tror også der hentydes til Andreas Hansen. Hvis han ikke skal være førstekeeper, vil han nok gerne væk.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 11:34Hvorfor skal han det? Hvis målet oprigtigt er at skyde Theo Sander afsted for mange millioner, så giver det vel fin mening at man prøver at køre ham i stilling allerede nu.Kristian skrev: ↑15. maj 2021, 10:38Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
Jeg har svært ved at vurdere, hvornår man mener, Theo er klar. Det er også en ret uvant situation, ikke bare i AaB, men i hele Danmark, at man har så ung en målmand, så tæt på førsteholdet.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 17:04Ja det tror jeg du har ret i. Men vejen for Theo Sander er vel kortere hvis man ser Hansen som en midlertidig løsning i et års tid eller to, eller mener at Sander kan overtage pladsen relativt snart.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 15:36Jeg tror også der hentydes til Andreas Hansen. Hvis han ikke skal være førstekeeper, vil han nok gerne væk.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 11:34Hvorfor skal han det? Hvis målet oprigtigt er at skyde Theo Sander afsted for mange millioner, så giver det vel fin mening at man prøver at køre ham i stilling allerede nu.Kristian skrev: ↑15. maj 2021, 10:38Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
-
R Rosenberg
- Allstar

Render der ikke nogen rutinerede skandinaviske forsvarsspillere rundt i europæiske klubber og ikke rigtig får spilletid? Sådan nogle klassiske Lynge-cases som Ståle, Strandli, Greven, Wæhler, Bård etc?
Vi kunne godt bruge en klassisk forsvarsgeneral med et dundrende overblik.
Vi kunne godt bruge en klassisk forsvarsgeneral med et dundrende overblik.
Ædruelighedens stemme
Hvis han skal blive ved med at udvikle sig, så skal han have masser af spilletid. Det kan godt være at det skal være for divisionsreserverne til at starte med.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 17:38Jeg har svært ved at vurdere, hvornår man mener, Theo er klar. Det er også en ret uvant situation, ikke bare i AaB, men i hele Danmark, at man har så ung en målmand, så tæt på førsteholdet.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 17:04Ja det tror jeg du har ret i. Men vejen for Theo Sander er vel kortere hvis man ser Hansen som en midlertidig løsning i et års tid eller to, eller mener at Sander kan overtage pladsen relativt snart.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 15:36Jeg tror også der hentydes til Andreas Hansen. Hvis han ikke skal være førstekeeper, vil han nok gerne væk.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 11:34Hvorfor skal han det? Hvis målet oprigtigt er at skyde Theo Sander afsted for mange millioner, så giver det vel fin mening at man prøver at køre ham i stilling allerede nu.Kristian skrev: ↑15. maj 2021, 10:38Self skal Inge sige det på nuværende tidspunkt.jonas386 skrev: ↑14. maj 2021, 20:02Inge har sagt at det bliver Andreas H og Theo Sander der skal kæmpe om pladsen hvis Rinne bliver solgt. Jeg er ikke umiddelbart helt lun på den idé, men hvis vi får gedigne forstærkninger til midterforsvaret og højre backen samt en dygtig spiller til den centrale midt, så kunne jeg godt leve med det
Jeg tror ikke på Inge bluffer når han siger at det er AH og Theo der skal deles om tjansen fremover, hvis Rinne bliver solgt. Det er en logisk konsekvens af at vi skal have store transferindtægter. Det har en sportslig pris, så man kan håbe på at der ikke er nogen der lige sporet sig ind på hvor god Rinne er, så han bliver her kontrakttiden ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Men så bør man jo afslutte ævlen om top 4-klub og lægge kortene på bordet.Pastorius skrev: ↑17. maj 2021, 18:47Hvis han skal blive ved med at udvikle sig, så skal han have masser af spilletid. Det kan godt være at det skal være for divisionsreserverne til at starte med.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 17:38Jeg har svært ved at vurdere, hvornår man mener, Theo er klar. Det er også en ret uvant situation, ikke bare i AaB, men i hele Danmark, at man har så ung en målmand, så tæt på førsteholdet.jonas386 skrev: ↑15. maj 2021, 17:04Ja det tror jeg du har ret i. Men vejen for Theo Sander er vel kortere hvis man ser Hansen som en midlertidig løsning i et års tid eller to, eller mener at Sander kan overtage pladsen relativt snart.Prica22 skrev: ↑15. maj 2021, 15:36Jeg tror også der hentydes til Andreas Hansen. Hvis han ikke skal være førstekeeper, vil han nok gerne væk.
Jeg tror ikke på Inge bluffer når han siger at det er AH og Theo der skal deles om tjansen fremover, hvis Rinne bliver solgt. Det er en logisk konsekvens af at vi skal have store transferindtægter. Det har en sportslig pris, så man kan håbe på at der ikke er nogen der lige sporet sig ind på hvor god Rinne er, så han bliver her kontrakttiden ud.
Ædruelighedens stemme