Jeg tror ikke der er tale om et tilbagefald. Det er vigtigt at bygge ham op og det kan sagtens være, at han bare havde brug for en hviledag.Trickster skrev: ↑19. maj 2021, 13:03Ja, ja. Det var bare irritation over, at han igen var sat udenfor til træningen i går. Han har været skadet nærmest uafbrudt siden ankomst.
Kamptråd: AaB-Vejle
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Jeg har som regel også brug for en hviledag efter en dag på kontoret.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg har som regel brug for en del hviledage på kontoret, efter jeg har spenderet tid med familien!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej. Hans træning doseres. Fornuftigt.Hovedet skrev: ↑19. maj 2021, 14:33Jeg kan ikke helt blive klog på det her. Er han skadet igen? I så fald kan han vel ikke være i truppen.
Ædruelighedens stemme
Ja, det er vel bare udtryk for almindelig sund fornuft, men det lød jo bare, som om han var røget ind i en skade igen.R Rosenberg skrev: ↑19. maj 2021, 14:41Nej. Hans træning doseres. Fornuftigt.Hovedet skrev: ↑19. maj 2021, 14:33Jeg kan ikke helt blive klog på det her. Er han skadet igen? I så fald kan han vel ikke være i truppen.
Han vil til næste sæson være en helt central figur på AaBs hold sammen med Lucas Andersen. Så jeg kan da godt forstå, at nerverne hænger lidt uden på trøjen, når man hører om de to.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Startopstillingen:
.
Rinne
Pallesen
Thelander.
Ross
Granli
Ahlmann
MC
Fossum
Kusk
van Weert
Andersen
Reserver:
.
Hansen
Ferreira
Børsting
Hiljemark
Rufo
Hannesbo
Samuelsen

.
Rinne
Pallesen
Thelander.
Ross
Granli
Ahlmann
MC
Fossum
Kusk
van Weert
Andersen
Reserver:
.
Hansen
Ferreira
Børsting
Hiljemark
Rufo
Hannesbo
Samuelsen
Prica ude med maveonde. Øv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ingen Prica i start-11eren eller på bænken. Nu skal han ikke til at være skadet..
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han har mistet pladsen til MC - det er vel rimeligt oplagt?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det kan jeg ikke tro. Ferreiras bundniveau er stadigvæk 100.000.0000 gange bedre end MCs topniveau. Der må være en anden forklaring.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvilken kanal sendes den på?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Træneren er dåååli. Indkøbschefen er dååålidoukas skrev: ↑19. maj 2021, 17:14Det kan jeg ikke tro. Ferreiras bundniveau er stadigvæk 100.000.0000 gange bedre end MCs topniveau. Der må være en anden forklaring.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Cifuentes fortæller om fravalget af Pedro i dagens Nordjyske. Han har døjet med en skade de seneste uger, men er på vej tilbage i fysisk topform. Pedro er ikke selv tilfreds med sit forår, men han får ros for at have løftet sit træningsniveau.
Øv, med Prica - og træls at Hannesbos energi ikke fastholdes. 4-mandsforsvaret fungerede jo upåklageligt i 2. halvleg mod Horsens, da holdet så ud til at finde sig til rette.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews