Kamptråd: AaB-Vejle
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
Ufatteligt at der kan samles så mange tilskuere til en serie 3 kamp..
Hold op hvor er det pinligt..
Hold op hvor er det pinligt..
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Here we go again...
-
Ibiza Polar
Jeg synes sgu egentlig, det har været okay, så længe vi spiller fodbold. Vi er klart ringere på det fysiske.
Og så er det mål bare historien om det her hold. Det er for nemt.
Og så er det mål bare historien om det her hold. Det er for nemt.
Nå, det var så den sæson.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Slet ikke. Jeg synes dog han er en okay trupspiller, da han kan dække en del forskellige pladser. Dog ingen på et særlig højt niveau, men han kommer med fight og energi. Det har vi også brug for i visse kampe.Martino skrev: ↑19. maj 2021, 18:46Præcis - har intet som sådan imod Børsting; men han passer bare ikke rigtig ind, for back bliver han altså aldrig
Men backen skal kun være til absolut nød. Hans kvaliteter passer elendigt til den plads.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
jeg fatter ikke en skid af hvad der foregår med det hold. Fint cifu skal have en chance efter sommeren, og der skal sek indkøb. men man kan fandme ikke sige at AaB er dårligere end alle de hold vi møder ift. spillere.
jeg har stadig kun set 11,5 god kamp og nogle få gode momenter siden træner overtagelsen.
bliver træt i hovedet af det pis her. Og hvordan fanden kan palle overhovedet tænke i at røre den bold.
ORK for helvede . satan edeme op af bakke.
jeg har stadig kun set 11,5 god kamp og nogle få gode momenter siden træner overtagelsen.
bliver træt i hovedet af det pis her. Og hvordan fanden kan palle overhovedet tænke i at røre den bold.
Godt vores nuværende sportsdirektør har afhændet okore, bærthelsen og kasper P, så vi må smide en back ind i midterforsvaret, håbløst
AaB - the Nordic gateway to Europe
Var der ikke nogen der sagde at Cifuentes hade et støre point gennemsnit end Fris det bliver han nok ikke ved med hvis vi spille så pisse ringe

AaB AaB AaB AaB
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Og endnu mere lækkert, at Cifuentes mener han kan spille CB.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvem skulle ellers spille der?
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Svag 1. halvleg hvor der ikke er meget der er lykkedes. Andersen mangler det sidste og Kusk er usynlig, det kan ses på spillet hvor vi har svært ved at skabe chancer.
Tror det vil være fornuftigt at få friske kræfter på banen i form af Rufo og Samuelsen
Tror det vil være fornuftigt at få friske kræfter på banen i form af Rufo og Samuelsen
Enig, enig og enig. Det gør ondt i øjnene at se så mange elendige AaB kampe.baresi skrev: ↑19. maj 2021, 18:50jeg fatter ikke en skid af hvad der foregår med det hold. Fint cifu skal have en chance efter sommeren, og der skal sek indkøb. men man kan fandme ikke sige at AaB er dårligere end alle de hold vi møder ift. spillere.
Absolut en af Gaardes værste transfers.
At han har rundet 100 kampe i AaB trøjen siger alt om hvorfor vi har været så ringe de sidste mange sæsoner. Det skal være slut nu, og der er forhåbentligt ikke mange der mener, at en højreback ikke skal stå højt på indkøbslisten her til sommer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er jo svært som træner at gardere sig imod så store dumheder.
Men Pallesen, Børsting og Magnus er alle spillere der ikke høre til på et top 6 hold.
Træneren skal have tid men ryger han så kan jeg godt li Vejles træner..
Men Pallesen, Børsting og Magnus er alle spillere der ikke høre til på et top 6 hold.
Træneren skal have tid men ryger han så kan jeg godt li Vejles træner..
Det er deprimerende at være AaB fan for tiden. Det eneste positive er at vi ikke kan rykke ned. Middelmådighed længe leve
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Ahlmann. Alternativ kunne man går over til en 4-mands bagkæde.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"