Kamptråd: AaB-Vejle
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
Set på budget og spillermateriale burde vi have været i top 6. Når det ikke lykkes, må man gøre rent bord i kvalifikationsspillet og få den 7. plads hjem. Hvis det ikke lykkes er sæsonen en komplet fiasko.
Selvmål var vel også det eneste der kunne redde os her. Kom så for fanden op og tag de 3 point!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Min favorit-målscorer. Hr. Selvmål
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Stærkt af Ross nu skal man gå efter et mål mere men forventer mere AaB bare stiller sig tilfreds
Selvmål. Vi hænger godt nok kun i med det alleryderste af neglene. Og Lucas er fortsat et kæmpe skuffelse at se på.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
De på alle de penge gaarde brændte af på elendige spillere. Men ja AaB er godt på vej til at blive sat af i penge kap løbet
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Nå ja, når Vejle ligefrem vil score målene for AaB, skal man da ikke klage.
Selvfølgelig men hvis man kan se det ikke virker allerede nu er der jo ingen grund til at ventegravballe skrev: ↑19. maj 2021, 19:23Begge havde væsentlig længere tid til at sætte deres aftryk på holdetMaglau skrev: ↑19. maj 2021, 19:21Wieghorst blev fyret og Friis sagde op - ingen af dem var en succes så tåbeligt at sammenligne med dem - mm det er for at kræve Ciffuentes fyretgravballe skrev: ↑19. maj 2021, 19:17Det kunne man sku heller ikke under Friis eller hesten det første år. Friis var også en masse lige ved og næsten og så pissede man det hele væk. Med et held der består af Pallesen, MC og Børsting så er det sku også svært at forvente for meget. De høre ikke til på et top 6 hold
Jeg argumenterer ikke for at Ciffuentes skal fyres - er faktisk tilhænger af processen skal virke
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Enig det er simpelthen ikke godt nok det Lucas præsterer. Ligesom resten af holdet var han fremragende mod Lyngby, men siden helt uden den endelige kvalitet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Der er godt nok mål instinkt i ham det store skur nr 13 for vejle, han er ligeglad hvad ende han er i nærheden af så skal den bare ind i.

Jeg forstår ikke vreden over Ortved. Han hænger helt korrekt Kusk og co. til tørre. Det er fandme for slapt, det, de såkaldt bærende spillere leverer.
Han er heller ikke så slem Idag. Det der pisser mig af er når han åbenlyst lyver og overfortolker. Der er masser at kritiserer men man behøver ikke opfinde ting
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Man må konkludere at Hiljemark åbenbart har fået et dyk igen siden han ikke skiftes ind..
Hey AaB!
Pallesen med 2 assist og 2 mål af Onugkha
Magnus fucking Sidelæns, spil nu bolden fremad i stedet for at vende den hjem!
I dag er han i hvert fald spot-on. Endda hældende til den lidt AaB-lyserøde side. “Godt med chancer” til AaB i 2. halvleg. Aarh.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Sådan MC. Fantastisk at trække et rødt kort.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"