Man ser i hvert fald klart forskellen på ham og Fossum (Ja og Magnus for den sags skyld). Meget selvsikker på bolden og i sine defensive indgrebR Rosenberg skrev: ↑19. maj 2021, 19:39Det er altså et indlæg af voldsomt høj klasse, Pallesen smider på det mål. En skam, at det sker så sjældent.
I øvrigt fik jeg straks Ståle-billeder i seneste kamp, hvor Hilje kom på banen. Han løber jo også på samme måde, ser jeg nu!
Kamptråd: AaB-Vejle
Re: Kamptråd: AaB-Vejle
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Just excatly! Det hele skal altid være utroligt hårdt sat på spidsen. En Vejle-scoring fører til lange analoger om katastrofesæson og Cifuentes start i klubben osv. Helt utroligt sensationssøgende.Ibiza Polar skrev: ↑19. maj 2021, 19:36For mig er det, når han braldrer løs om Cifuentes og Inge uden at holde sig til fakta.Funky skrev: ↑19. maj 2021, 19:33I dag er han i hvert fald spot-on. Endda hældende til den lidt AaB-lyserøde side. “Godt med chancer” til AaB i 2. halvleg. Aarh.
Og så er han generelt voldsomt sensationssøgende. Hvis man kigger lidt på Twitter er det ret tydeligt, at det ikke er en AaB-ting. De fleste synes, han er en dør.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Fed energi i 2 halvleg.
Meget sigende at hvis Ciffuentes havde syntes Magnus var så ringe som man gør ham til herind havde han nok ikke skiftet truppens eftersigende dyreste spiller ud og ladet Magnus blive.
Fossum skal videre og hans løn skal frigøres til noget mere kamp afgørende i flere kampe.
Meget sigende at hvis Ciffuentes havde syntes Magnus var så ringe som man gør ham til herind havde han nok ikke skiftet truppens eftersigende dyreste spiller ud og ladet Magnus blive.
Fossum skal videre og hans løn skal frigøres til noget mere kamp afgørende i flere kampe.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
hvorfor fik van wert gult for den, han rammer ham jo ikke og trækker sig i tacklingen
-
R Rosenberg
- Allstar

Børstings teknik har virkelig været udstillet i dag. For satan, hvor er han dog elendig.
Ædruelighedens stemme
- doukas
- Allstar

Ork satme. Tyndt frispark.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Puuuha hvordan blev den annulleret? Pisse ringe at vi er ved at smide det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Wow vi var heldige der!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- doukas
- Allstar

Hahaha. Ortved er godt nok skuffet over der blev dømt frispark.
Sikke en foræring nu skal AaB tage sig sammen
Okay, nu er Ortved tåbelig at høre på. To hænder i ryggen er altså ikke en bagatel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Ibiza Polar
Det er godt nok tyndt. I hvert fald fra den her vinkel.
Men shit, den gode Ortved vræler.
Men shit, den gode Ortved vræler.
apropos oprydning, få ham nu væk altså. han bliver aldrig andet end trupspiller.R Rosenberg skrev: ↑19. maj 2021, 19:45Børstings teknik har virkelig været udstillet i dag. For satan, hvor er han dog elendig.
bare få ryddet op i al elendigheden og få købt det ind der er brug for. nu skal det ske. og så skal cifu have de bedst mulige arbejdsbetingelser så vi kan se hvad han kan med de rette folk. det fortjener han
Hvorfor går han sådan amok, alle de overdrivelse først AaB elendigt så er AaB forand og så snakker han AaB op. For helvede Dennis o er en tåbe
-
Ibiza Polar
Hahaha. “EN MAND DER LIGE HAR DØMT BRØNDBY - FC MIDTJYLLAND.”
Hold kæft nu kæft idioter på kommentator pladserne. To hænder i ryggen på en hoppende spiller der ingen mulighed for at stå imod og dermed mister timingen totalt. Selvfølgelig er der klart frispark.
AaB - BIF 13/4 2014
- doukas
- Allstar

HahahaIbiza Polar skrev: ↑19. maj 2021, 19:48Hahaha. “EN MAND DER LIGE HAR DØMT BRØNDBY - FC MIDTJYLLAND.”
Nu er Ortved VIRKELIG åndssvag at høre på. VAR-dommerne skulle simpelthen fravige protokollen for at give banedommeren en chance for at dømme om? Som en ‘kollegial hjælp’???
Jeg trækker alt foregående om Ortved tilbage. Sikke dog en idiot.
Jeg trækker alt foregående om Ortved tilbage. Sikke dog en idiot.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: