AaB Reklamer og Merchandise
Re: AaB Reklamer og Merchandise
Jeg klager absolut ikke, hvis AaB får lavet en af samme beskaffenhed som Real Sociedads pokalturneringstrøje: https://www.footballshirtculture.com/20 ... shirt.html
This Heaven Gives Me Migraine
-
R Rosenberg
- Allstar

Altså en OB-trøje?Bohemka skrev: ↑24. maj 2021, 11:41Jeg klager absolut ikke, hvis AaB får lavet en af samme beskaffenhed som Real Sociedads pokalturneringstrøje: https://www.footballshirtculture.com/20 ... shirt.html
Ædruelighedens stemme
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Se striwerne som røde.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2021, 12:56Altså en OB-trøje?Bohemka skrev: ↑24. maj 2021, 11:41Jeg klager absolut ikke, hvis AaB får lavet en af samme beskaffenhed som Real Sociedads pokalturneringstrøje: https://www.footballshirtculture.com/20 ... shirt.html
Kan det passe jeg kom for sent til at købe stolene fra stadion eller kan de stadig købes?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Har sendt dem en mail nu, så må vi se om det stadig er muligt og købe
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg har lige fået svar at der stadig er nogle tilbage, så skynd dig og skriv til dem
https://www.footballshirtculture.com/21 ... e-kit.html
Den her model kan jeg også sagtens leve med, Macron.
Den her model kan jeg også sagtens leve med, Macron.
This Heaven Gives Me Migraine
No wonder at AaB er de eneste der taber fans på SoMe.
Som den eneste klub af de store i DK, så skriver man intet nogen steder i forhold til Christian Eriksen. Alle de andre har ønsket ham god bedring eller lignende. AaB er som sædvanlig ikke til stede.
Som den eneste klub af de store i DK, så skriver man intet nogen steder i forhold til Christian Eriksen. Alle de andre har ønsket ham god bedring eller lignende. AaB er som sædvanlig ikke til stede.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Really? Ja, det er ret aparte, når snart sagt hele fodboldverden har gjort det.
Ædruelighedens stemme
Men du kan måske snart få flere far-jokes fra Kusk og Ahlmann, eller måske få svar på om Lucas foretrækker ketchup eller remulade.
AaBs kommercielle afdeling er generelt bare mega pinlig. Jeg ville nogle gange næsten foretrække at de holdt sig til at uploade højdepunkter og ellers bare lukke for resten.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
De lagde et billede op af Pedro, samt et billede af AaB-spillerne i en klynge i forbindelse med udekampen mod FCK. Derudover lagde de en video op af mesterskabet i 1999 - Alt sammen er blevet slettet, men hold kæft hvor var det uprofessionelt af de medieansvarlige i AaB.jonas386 skrev: ↑13. jun 2021, 11:22Men du kan måske snart få flere far-jokes fra Kusk og Ahlmann, eller måske få svar på om Lucas foretrækker ketchup eller remulade.
AaBs kommercielle afdeling er generelt bare mega pinlig. Jeg ville nogle gange næsten foretrække at de holdt sig til at uploade højdepunkter og ellers bare lukke for resten.
no wonder man taber til Håndbold i gigantium... og dem der ikke gider håndbold tager så nok ishockey der ude...
Og så endte man med lægge en tekst op om CE - et døgn efter alle andre klubber/spillere/kongehuse i verdenen skrev. Det er simpelthen pinligt.Salle17 skrev: ↑13. jun 2021, 21:53De lagde et billede op af Pedro, samt et billede af AaB-spillerne i en klynge i forbindelse med udekampen mod FCK. Derudover lagde de en video op af mesterskabet i 1999 - Alt sammen er blevet slettet, men hold kæft hvor var det uprofessionelt af de medieansvarlige i AaB.jonas386 skrev: ↑13. jun 2021, 11:22Men du kan måske snart få flere far-jokes fra Kusk og Ahlmann, eller måske få svar på om Lucas foretrækker ketchup eller remulade.
Generelt fungerer den der "tidligere AaB'ere"-ting ikke så godt, når det er i sådan en situation...
https://twitter.com/aabsportdk/status/1 ... 92450?s=20
AaB A/S har nu ikke nogen fast tilknyttet fysioterapeut. Man har tilknyttet et firma af fysioterapeuter, som man trækker på. Desuden er der ferie på Hornevej.
Stop nu. Alle andre klubber i verdenen skrev med det samme det skete. Der er ikke noget der hedder ferie i en klub af AaB’s størrelse.Freddie skrev: ↑14. jun 2021, 12:57AaB A/S har nu ikke nogen fast tilknyttet fysioterapeut. Man har tilknyttet et firma af fysioterapeuter, som man trækker på. Desuden er der ferie på Hornevej.
-
Stegosaurus
- Allstar

Præcis. Det er sgu da latterligt med alle de automatiske tiltag fra folk der udelukkende gør det fordi de ikke tør andet. AaB har ikke fejlet. Kom videre….Freddie skrev: ↑14. jun 2021, 12:57AaB A/S har nu ikke nogen fast tilknyttet fysioterapeut. Man har tilknyttet et firma af fysioterapeuter, som man trækker på. Desuden er der ferie på Hornevej.