Arh, Cifuentes har nu vist at han er mere end (alt for) tilpas med at blande kortene i tide og utide. Så jeg syntes han fortjener at tvivlen kommer ham til gode her, og at han simpelthen bare er overbevist om at det er den stærkeste opstilling.
Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Er ferreira små skadet siden han ikke starter i stedet for MC 
AaB AaB AaB AaB
Tænker at det er ved at være tid til at Lucas stempler ind i den her sæson? To kasser fra ham.
vi spiller for 7. pladsen og der skal vindes. Alt andet er TRODS 3 trænere med AaBs ambitioner og budget en kæmpe fallit erklæring. nr 8-9-10 er jo håbløst.....Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 13:10Arh, Cifuentes har nu vist at han er mere end (alt for) tilpas med at blande kortene i tide og utide. Så jeg syntes han fortjener at tvivlen kommer ham til gode her, og at han simpelthen bare er overbevist om at det er den stærkeste opstilling.
at vi så stiller med MC og fossum som har været helt væk. Og ja jeg ved godt MC har haft 1 god kamp. men det gør det altså ikke. Pedro, ja han har fandme haft dårlige kampe. MEN nu er der altså 7. pladser på spil. og er Hilje klar og er Pedro klar så skal som min. 1 af dem starte. Jeg frygter satme den kamp her
Hvor er jeg ærgelig over at Hiljemark stadig ikke er klar til at starte.
Jeg tænker vi får udfordringer omkring MC. Lad os håbe han rammer en god dag.
Jeg tænker vi får udfordringer omkring MC. Lad os håbe han rammer en god dag.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Stegosaurus
- Allstar

Cifuentes bliver jo bare ved og ved med random opstillinger uden hensyntagen til seneste kamp eller den aktuelle modstander....
men at sætte liden til MC er ikke den fedeste at stå overfor. VI står overfor et sønderjyske er har vundet 5 ud af 6. Og et AaB der har spillet af helvede til på udebane. Hvis hilje mfl. er på bænken må de kunne spille.
jeg vil 100% hellere have ham fra start til at kværne modstanderen ned og så skifte ham ud når han er færdig. Pedro tror jeg også nok på til at han er langt bedre til at stoppe modstanderen.
men ja - også let nok bare at være negativ fra start men ja.
MC kommer til at koste Idag, vent og se.
Nu står Lucas også og snakker om de er helt klar, skal vi væde med når kampen starter så er holdet helt væk som altid når det gælder
Nu står Lucas også og snakker om de er helt klar, skal vi væde med når kampen starter så er holdet helt væk som altid når det gælder
Jeg tænker nu at han til denne kamp satser på kontinuitet. Det er fint nok - så kan man kalde all guns blazing til 2. halvleg.Stegosaurus skrev: ↑24. maj 2021, 13:36Cifuentes bliver jo bare ved og ved med random opstillinger uden hensyntagen til seneste kamp eller den aktuelle modstander....
vi har tabt 10 af 11 seneste udekampe og kæmper om 7. pladsen - vind eller forsvind. Nu kan de mest hardcore Cifuentes tilhængere ikke længere bare sidde og juble over at MC starter og en Fossum der har spillet som en skildpadde. og 3 trænere eller ej så er en 8. plads eller mindre ren og skær elendigt.
-
Ibiza Polar
Tro det eller lad være. Mere eller mindre hysteriske debattører på debatside.dk ændrer ikke på det udgangspunkt, at jeg til hver en tid vil give en ny træner mere end 5 måneder til at implementere sine idéer, medmindre vi er i akut nedrykningsfare. Uanset hvad træneren hedder.baresi skrev: ↑24. maj 2021, 13:42vi har tabt 10 af 11 seneste udekampe og kæmper om 7. pladsen - vind eller forsvind. Nu kan de mest hardcore Cifuentes tilhængere ikke længere bare sidde og juble over at MC starter og en Fossum der har spillet som en skildpadde. og 3 trænere eller ej så er en 8. plads eller mindre ren og skær elendigt.
Vi plejer at være lort i de her "knald eller fald" situationer, hvor det virkelig gælder. Så det er nu vi skal vise, at vi har rykket os på mentalitet. Vi skal ud med brystkassen skudt frem og en klar intention om at sætte os på kampen og spille vores spil.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Så vender jeg den lige om. Vi har tabt sølle 3 af de seneste 12 kampe. Hvad piver du over?baresi skrev: ↑24. maj 2021, 13:42vi har tabt 10 af 11 seneste udekampe og kæmper om 7. pladsen - vind eller forsvind. Nu kan de mest hardcore Cifuentes tilhængere ikke længere bare sidde og juble over at MC starter og en Fossum der har spillet som en skildpadde. og 3 trænere eller ej så er en 8. plads eller mindre ren og skær elendigt.
- Buzz Killington
- Allstar

Ja, jeg er sikker på et par brugere alllerede sidder klar ved tasterne til at placerer alt ansvar på ham, uanset om det så er Rinne der famler den i mål

"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Alt taler jo for at vi ikke vinder! Jeg plejer ellers at være mega optimistisk,.men jeg har ladet op til at blive skuffet. Derfor!!! Please overrask mig drenge!!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Glemmer aldrig sidste gang vi havde en sidsterundekamp på udebane imod nORdTySke. 5-0 endte den og mener vi røg 2-3 pladser ned bl.a. pga. dårligere målscorer. Håber ikke det gentager sig.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Så har Ortved Thygesen med igen. Så kommer der et eller andet med halstørklædet fra det fede svin.
Foragter ham på lige linie med folk der siger "the dobbelt".
Foragter ham på lige linie med folk der siger "the dobbelt".
- Buzz Killington
- Allstar

Det ser sgu da også åndsvagt ud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
jeg piber ikke, jeg synes bare ikke man får det optimale ud af truppen, og når man står overfor finaler så fejler man. jeg ved godt du er kæmpe fan og derfor må man ikke være irriteret.Julgranen skrev: ↑24. maj 2021, 13:52Så vender jeg den lige om. Vi har tabt sølle 3 af de seneste 12 kampe. Hvad piver du over?baresi skrev: ↑24. maj 2021, 13:42vi har tabt 10 af 11 seneste udekampe og kæmper om 7. pladsen - vind eller forsvind. Nu kan de mest hardcore Cifuentes tilhængere ikke længere bare sidde og juble over at MC starter og en Fossum der har spillet som en skildpadde. og 3 trænere eller ej så er en 8. plads eller mindre ren og skær elendigt.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det sker i det øjeblik, at MC slår en aflevering, som ikke er fremad i banen.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 13:56Ja, jeg er sikker på et par brugere alllerede sidder klar ved tasterne til at placerer alt ansvar på ham, uanset om det så er Rinne der famler den i mål
![]()
Utroligt, at vores nye træner kan finde på at starte med ham!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"