Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
Og så var næste sæson også slut..
Vi må nok til at indse, at det aldrig rigtig blev til noget..
Kraftedme synd for ham..
(Og synd for os..)
Hvad fanden er planen så næste sæson?
Vi må nok til at indse, at det aldrig rigtig blev til noget..
Kraftedme synd for ham..
(Og synd for os..)
Hvad fanden er planen så næste sæson?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Magter ikke alt det skadesuheld til vores største profiler.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Synd for Lucas men vi kan ikke satse på at bygge noget op omkring ham.
Det hører altså også med til historien om denne sæsons resultat. Måske vi alle lige skal minde os selv om det, når dagens kamp er ovre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Nå, så er det igen Kasper Kusk vi må hænge vores hat på.
Puha den er svær at sluge. Ingen tvivl om at det der er alvorligt, det var tydeligt. Kæmpe bét for os og vores håb på den korte og lange bane. Og hvor er det dog synd for Lucas 
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Man er helt grædefærdig når man ser Lucas helt knust
God Bedring !
God Bedring !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Igen en stor chance imod os på høje bolde. For helvede vi er sårbare på så simple midler.
Hvor havde jeg dog gerne set Hannesbo på banen....
Det er sgu lige før tårerne trænger sig på hjemme på sofaen. Godt nok næsten ikke til at bære, hvad den mand har været i gennem af skader. Hjerteskærende for Lucas og altødelæggende for AaB’s chancer - både i denne kamp og næste sæson.
Men så synes jeg det er værd at tage en overordnet debat i vores klub om det overhovedet er sundt eller smart for en langsigtet udvikling at binde store andele af vores lønbudget op på få stjerner, uagtet hvor meget vi elsker dem og de bringer når de spiller. Måske vi skal begynde at kigge på at skabe en en trup hvor vi har en stærkere bredde af spillere der har et godt niveau, fremfor enkelte på et markant højere niveau, og så en større gruppe under middel.
Jeg har så uendelig ondt af Lucas, det er helt vildt. Men samtidig bløder vores klub også pt grundet den sårbarhed vi har hvis 2 spillere bliver skadet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
-
JacobKoustrup
- 1. div

- Favoritspiller: Rasmus Würtz
Er det ca. en 9-10 måneder det typisk varer før man kommer sig over en korsbåndsskade?
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Fedt modsvar drenge !!
Sådan Tom !
Sådan Tom !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
dejligt at komme foran og så se hvad der sker med sønderjyske. flot opspil
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Sådan! Det starter med MCs fantastiske bolderobring.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
SÅDAN TOM!!!!!
Tom beviser, hvorfor Inge skal trække ham om bag spillerbussen efter kampen og give ham et tilbud, han ikke kan sige nej til!
Sådan, Van Weeet! Din dejlige mand
Flot mål. Fint ramt af Tom
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.