Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
Og der er forskellen på en god og middelmådig keeper.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
TVW har virkelig blomstret op siden han fik chancen under Cifu. Det er godt nok ærgeligt vi nok ikke beholder ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Man må sige at han leverer en stærk afslutning i AaB i hvert fald, og ja man bliver i tvivl, om det er en fejl at lade ham gå.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lettere skandaløs disposition. DBU-skolen med endnu en nitte-disposition.
Ahlmann gør det grimme ved SJ nu. Jatak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- doukas
- Allstar

Magnus Christensen effekten
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
... med mindre man har lavet det om.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Klasse forskel
Fuck dig Ridderholm
Fuck dig Ridderholm
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Hvor er det godt drenge
Vi har da snart ikke spillere til fredag
-
Ibiza Polar
Magnus har spillet så fin en kamp i dag. Det er der mange, der har, men ikke desto mindre.
- Buzz Killington
- Allstar

Så kan vi vist godt begynde på de strategiske udskiftninger.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Drengene fortjener sq alt den ros man kan give dem for at møde op til en afgørende kamp og levere på den måde !
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
- doukas
- Allstar

Ind med Hiljemark. Stræb efter tenniscifre
Fornøjelse at vi bare er hamrende effektive, og lidt sjovt at se sønderjyske spillerne brokke sig over, at Palle skal over og kaste langt, det er da vist noget de praktiserer en del
- doukas
- Allstar

Seriøst? Hvilken placering får AGF så?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 15:31Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
Kunne være ekstra sjovt at vinde over GF, med tanke på, at Olsen så kan snakke med Ortved og co. om, hvad det lige var for et tog, han skulle med på.doukas skrev: ↑24. maj 2021, 15:34Seriøst? Hvilken placering får AGF så?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 15:31Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- Buzz Killington
- Allstar

5 osv. mindes jeg. Ser om jeg kan støve regelsættet op.doukas skrev: ↑24. maj 2021, 15:34Seriøst? Hvilken placering får AGF så?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 15:31Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus