I hvert flad ikke InterrailFunky skrev: ↑24. maj 2021, 15:36Kunne være ekstra sjovt at vinde over GF, med tanke på, at Olsen så kan snakke med Ortved og co. om, hvad det lige var for et tog, han skulle med på.doukas skrev: ↑24. maj 2021, 15:34Seriøst? Hvilken placering får AGF så?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 15:31Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
... med mindre man har lavet det om.
Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
så skal vi med David Nielsen til Dublin
-
Stegosaurus
- Allstar

Børsting med sin version af elastico...
wow børsting, tackler sig selv udover sidelinjen
Ikke desto mindre kan der sagtens blive behov for hans power mod Gjæf.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kvaliteten er absolut ikke steget efter at Prica Rufo pedro og Børsting er kommet ind. Det er sørgelig boldomgang.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Fossum har gjort det rigtig fint i dagbaresi skrev: ↑23. maj 2021, 22:32Rinne
ross - thelander - granli
palle - hilje - pedro - ahlmann
kusk - lucas
prica
Jeg mener pedro og hilje skal starte og så må vi se hvor langt de kan holde
MC skal på bænken igen.
Fossum skal også på bænken - han er lidt "for sikker" starter og viser ikke hvorfor han er/har været inden omkring det norske landshold.
Enig. Der er ingen tvivl om at startopstillingen er den rigtige, når der skal spilles fodbold. Pedro har tidligere vist sig meget bedre, men det er bare ikke hvad vi har set i foråret, og når MC samtidig er steppet gevaldigt op, er det helt rigtigt at Pedro er henvist til bænken.
Skuffende indhop af Tim. Dårlige afslutninger og mange boldtab. Tom er væsentligt bedre til at indgå i spilet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Wow, fed sejr. Dårligst: Ubetinget kommentatorerne. Hvor mange seere til AaBs kamp tænker de mon er helt pjattede med at slå over for at se hele Danmarks gudehold og deres fantastiske tilhængere, der går ud til stadion. Vores kamp er rent faktisk den eneste i dag, hvor begge hold har noget at spille for.
Jeg forstår heller ikke helt hvorfor folk er så meget efter Rufo. Han kom til klubben helt ude af form og har leveret 3 mål og et par assists. Absolut godkendt i min bog. Godt set af Matti og Inge at få ham til klubben
God kamp af Van Weert, Fossum, Ahlmann, Rinne og bagkæden. Også hæderligt indhop af Rufo.
Stærk sejr, hvor vi får muligheden for at få en ekstra pokalfinale. Den kamp skal vi vinde. Som jeg forstår det kan der være en rimelig mulighed for conference fodbold hvis vi kommer så vidt.
Stærk sejr, hvor vi får muligheden for at få en ekstra pokalfinale. Den kamp skal vi vinde. Som jeg forstår det kan der være en rimelig mulighed for conference fodbold hvis vi kommer så vidt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Cifuentes nu på 1,42 point i snit i sin AaB-tid, og overhaler dermed 2 trænere på alltime-listen. Væsentligt bedre debutsæson end f.eks. Friis (1,18) og Kent Nielsen (1,18).
Endnu en god kamp i dag, og dem skal vi så til at have endnu flere af næste sæson.
Endnu en god kamp i dag, og dem skal vi så til at have endnu flere af næste sæson.
Rufo er altså også en joke han havde EN vellykket aktion men ligner en der slet slet ikke har tanke og handling til superligaen.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 15:53Enig. Der er ingen tvivl om at startopstillingen er den rigtige, når der skal spilles fodbold. Pedro har tidligere vist sig meget bedre, men det er bare ikke hvad vi har set i foråret, og når MC samtidig er steppet gevaldigt op, er det helt rigtigt at Pedro er henvist til bænken.
Skuffende indhop af Tim. Dårlige afslutninger og mange boldtab. Tom er væsentligt bedre til at indgå i spilet.
Prica virkede mærkelig uengageret meget ulig det han plejer.
Pedro jamen Jesus Christ hvad er der sket med ham i vinterpausen. Lige så fantastisk han var i efteråret lige så ringe har han været i foråret. Heldigt at Magnus ikke røg videre.
Er sgu nervøs for på fredag uden Lucas hvis heller ikke kusk eller Hiljemark er klar.
Fossum dog med en af hans bedste kampe i den her sæson.
AaB - BIF 13/4 2014
Han kan sgu finde målet ham rufo! Der udover er jeg vild med Granli, længder bedre med fødderne end T og Ross. Godt køb af Inge!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg havde fået det galt i halsen. Jeg blandede det sammen med nogle andre regler om hvad der sker når et tophold kvalificerer sig både gennem cup'en og ligaen. My bad.doukas skrev: ↑24. maj 2021, 15:34Seriøst? Hvilken placering får AGF så?Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 15:31Den er hjemme, og fin måde at tage første udesejr i nedrykningsspillet. Lidt en sjov detalje forresten, at vinder vi over AGF så overtager vi reelt set fjerdepladsen i ligaen grundet nogle uefa-regler om at det kun er de sekventielt øverste + pokalen der kvalificerer sig til europa. Så, det vil i så fald være vores bedste placering siden '14
... med mindre man har lavet det om.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Inden kampen skrev jeg, at det var nu vi skulle vise, at vi har rykket os mentalt. Og det er præcis hvad vi viste!
Vi kommer ud til kampen med den helt rigtige tænding, og lader os ikke slå ud af modgang (Lucas). Tilmeld var vi helt rigtigt sat op af Cifuentes i dag, og vi var klasser bedre end Nordtyske gennem det meste af kampen.
Især ros herfra til vores ellers udskælte centrale midtbane med Fossum og MC. Begge leverer en stærk kamp, især Fossum naturligvis.
Til gengæld er det et kæmpe skår i glæden at Lucas må udgå med hvad der ligner en karrieretruende skade. Det er slet ikke til at bære, hverken for ham selv eller for vores chancer næste sæson
Vi kommer ud til kampen med den helt rigtige tænding, og lader os ikke slå ud af modgang (Lucas). Tilmeld var vi helt rigtigt sat op af Cifuentes i dag, og vi var klasser bedre end Nordtyske gennem det meste af kampen.
Især ros herfra til vores ellers udskælte centrale midtbane med Fossum og MC. Begge leverer en stærk kamp, især Fossum naturligvis.
Til gengæld er det et kæmpe skår i glæden at Lucas må udgå med hvad der ligner en karrieretruende skade. Det er slet ikke til at bære, hverken for ham selv eller for vores chancer næste sæson
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er helt rystet - manden er piv hamrende ringe, taber stort set samtlige nærkampe, ingen fart og gennemsnitlig teknik.
Havde han været nordjyde var folk gået amok over at han kunne være i truppen.
AaB - BIF 13/4 2014