Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Bekymrende på ny, at to af vores aller-dyreste spillere igen underpræsterer. Lucas selvfølgelig undskyldt med skade, men Kusk elendig igen. Han koster ca 3.5 mio om året og bidrager hverken med mål eller assists.![]()
Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg har også været kritisk over Kusk tidligere, men lige i den her sæson synes jeg simpelthen ikke det kan diskuteres, at han med afstand har været vores bedste offensive spiller. Han har skabt så mange chancer for os, at det behøvede jeg ikke kigge i statikkerne for at vide. At der ikke er kommet væsentligt flere assist med hans navn på, skyldes ene og alene et hav af brændte chancer fra hans medspillere. Vi kan klandre ham for manglende mål fra egen fod, for han hans egne afslutninger kan han ikke være tilfreds med, og det bør han virkelig arbejde med.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Bekymrende på ny, at to af vores aller-dyreste spillere igen underpræsterer. Lucas selvfølgelig undskyldt med skade, men Kusk elendig igen. Han koster ca 3.5 mio om året og bidrager hverken med mål eller assists.![]()
Antal mål og assist er jo også statistik haha.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:39Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Selvfølgelig er det relevant at han skaber et hav af chancer når du kritiserer hans antal assist. Og som sagt, det behøver man ikke at kigge i statistikkerne for at vide, at han har gjort for os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vrøvl. Kusk har fuckey den ene mulighed efter den anden op. Senest i Horsens-kampen, hvor han bliver noteret for en stor chance, men i virkeligheden laver en elendig aflevering, som Hannesbo døjer med. Lad nu være med at stole på den åndssvage statistik.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:38Jeg har også været kritisk over Kusk tidligere, men lige i den her sæson synes jeg simpelthen ikke det kan diskuteres, at han med afstand har været vores bedste offensive spiller. Han har skabt så mange chancer for os, at det behøvede jeg ikke kigge i statikkerne for at vide. At der ikke er kommet væsentligt flere assist med hans navn på, skyldes ene og alene et hav af brændte chancer fra hans medspillere. Vi kan klandre ham for manglende mål fra egen fod, for han hans egne afslutninger kan han ikke være tilfreds med, og det bør han virkelig arbejde med.
Se mit seneste indlæg. Statistikken lyver.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:40Antal mål og assist er jo også statistik haha.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:39Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Selvfølgelig er det relevant at han skaber et hav af chancer når du kritiserer hans antal assist. Og som sagt, det behøver man ikke at kigge i statistikkerne for at vide, at han har gjort for os.
-
R Rosenberg
- Allstar

Statistik kan ikke bruges til noget!Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Ædruelighedens stemme
Du har omsider forstået det. Utroligt.R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2021, 20:45Statistik kan ikke bruges til noget!Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Hvis du læser hvad jeg skriver, så siger jeg at jeg ikke behøver tjekke statistikkerne for at vide, at Kusk med afstand er den spiller der har skabt flest chancer for os. At statistikken så bakker det op, skader naturligvis ikke argumentet. Jeg ved ikke hvorfor du er så bitter her til aften, men det er malplaceret.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:43Se mit seneste indlæg. Statistikken lyver.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:40Antal mål og assist er jo også statistik haha.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:39Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej, min pointe var blot, at Pallesen trods offensive mangler er en bedre løsning på højre back end Børsting. Efter min mening i hvert fald.Stegosaurus skrev: ↑24. maj 2021, 19:49Okay. Og nu er du ked af det og har brug for trøst, eller hvad er det du gerne vil “debattere”?Hovedet skrev: ↑24. maj 2021, 19:19Ok, jeg troede, at det allerede var konstateret, at der var tale om en alvorlig skade? Men under alle omstændigheder synes jeg mildest talt, at det er vanskeligt at holde liv i en illusion om en Lucas Andersen i fuldt vigør i AaB-trøjen...R Rosenberg skrev: ↑24. maj 2021, 19:09Hva' er der kommet en offentlig tilgængelig diagnose på Lucas eller er debatsiden overbefolket af pludseligt opståede ortopædkirurger, der kan tv-spotte en korsbåndsskade siden de mange farvel-serenader?
Det så slemt ud, medgivet. Og vridet I knæet KAN være et korsbånd. Men det KAN også være et ledbånd eller noget minisk. Det KAN også være en forstrækning eller en forstuvning.
Lad os nu se, hvad scanningen siger i morgen eller onsdag, før vi iværksætter konkurrencen om første jordpåkastning af en fodboldkarriere.
Chancen for at AaB taber til Agf er ret stor.
1: hver eneste gang der er noget på spil for AaB har de en tendens til at fumle i det. Især når det handler om Europa cup pladser
2: fordi AaB har kun vundet 3 kampe i træk 2 gange de sidste 5 sæsoner.
Men jeg håber da virkelig at AaB endelig mod beviser dette. Fordi de der Europa cup kampe kan bare et eller andet.
1: hver eneste gang der er noget på spil for AaB har de en tendens til at fumle i det. Især når det handler om Europa cup pladser
Men jeg håber da virkelig at AaB endelig mod beviser dette. Fordi de der Europa cup kampe kan bare et eller andet.
Kasper Kusk har vel reelt ikke skabt noget som helst her i foråret? Ingen mål. Ingen assists.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:48Hvis du læser hvad jeg skriver, så siger jeg at jeg ikke behøver tjekke statistikkerne for at vide, at Kusk med afstand er den spiller der har skabt flest chancer for os. At statistikken så bakker det op, skader naturligvis ikke argumentet. Jeg ved ikke hvorfor du er så bitter her til aften, men det er malplaceret.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:43Se mit seneste indlæg. Statistikken lyver.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:40Antal mål og assist er jo også statistik haha.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:39Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?
Hvorfor forsvarer du ham? Han er en af truppens dyreste spillere, og han leverer utroligt lidt?
Så er AGF bare et helt andet niveau end vores - derfor er chancen for vi taber stor.Silver77 skrev: ↑24. maj 2021, 20:51Chancen for at AaB taber til Agf er ret stor.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Så der var ikke noget på spil i dag? Vi skulle have 3 point og fik dem på overlegen vis.Silver77 skrev: ↑24. maj 2021, 20:51Chancen for at AaB taber til Agf er ret stor.
Han har nu spillet under middel den seneste tid desværre.
Jeg savner Winsnes
Pro et contra Kusk. Tvivler på, det er så relevant en snak i forhold til næste kamp. Jeg tror ikke, der er store chancer for, han starter mod AGF. Og vi så i øvrigt helt forfærdelige ud, sidst vi var i Århus. Gjæfferne så nærmest damp-agtige ud i deres forrige kamp, masser af skabagtig, overstyret adfærd. Det skal nok blive en stor udfordring for vores spillere.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det bliver en kamp fuld af ostemadder, hvor vi skal holde hovedet koldt.Funky skrev: ↑24. maj 2021, 21:07Pro et contra Kusk. Tvivler på, det er så relevant en snak i forhold til næste kamp. Jeg tror ikke, der er store chancer for, han starter mod AGF. Og vi så i øvrigt helt forfærdelige ud, sidst vi var i Århus. Gjæfferne så nærmest damp-agtige ud i deres forrige kamp, masser af skabagtig, overstyret adfærd. Det skal nok blive en stor udfordring for vores spillere.
Tror vi skal anstrenge os ekstremt meget for at få noget med - men vi skal da spille chancen!
-
R Rosenberg
- Allstar

Er det ikke dig, der abonnerer på 'hvad nu hvis', som ikke kan aflæses i statistikker?BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:59Kasper Kusk har vel reelt ikke skabt noget som helst her i foråret? Ingen mål. Ingen assists.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:48Hvis du læser hvad jeg skriver, så siger jeg at jeg ikke behøver tjekke statistikkerne for at vide, at Kusk med afstand er den spiller der har skabt flest chancer for os. At statistikken så bakker det op, skader naturligvis ikke argumentet. Jeg ved ikke hvorfor du er så bitter her til aften, men det er malplaceret.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:43Se mit seneste indlæg. Statistikken lyver.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:40Antal mål og assist er jo også statistik haha.BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:39Statistik er lige til at lukke op og skide i. Ubrugeligt. Kusk har underpræsteret i dén grad og må være primær kandidat til udskiftning for Inge.Buzz Killington skrev: ↑24. maj 2021, 20:35
Noget lidt andet og så alligevel ikke. Nogen der ved om "chancer skabt" også inkluderer chancer man skaber for sig selv og selv afslutter på (og evt. misser)?
Hvorfor forsvarer du ham? Han er en af truppens dyreste spillere, og han leverer utroligt lidt?
Hvad nu hvis, der så var nogen, der havde sparket de 16 åbne chancer ind, Kusk har skabt? Ville han så have 16 assists?
Ædruelighedens stemme
-
Ibiza Polar
Den kan du godt glemme. BoT har ikke tiltro til stats fra den side.Hanga skrev: ↑24. maj 2021, 20:20BoT skrev: ↑24. maj 2021, 20:03Fremragende kamp af Fossum, der har været vores klart vigtigste spiller i år...
EDIT: Nå, det er simpelthen statistik generelt, han har det svært med.