var det ikke dig der kommentere mit indlægJulgranen skrev: ↑25. maj 2021, 09:31Du har så utroligt travlt med mig - kan du ikke finde nogle andre at bruge din tid på? Der er ikke noget som helst der er irriterende for mig - i det lange løb er det de bedste der spiller, og ligesom andre spillere har haft brug for et wakeup-call på bænken, så har Pedro det også. Når alt kommer til alt så er både kapacitet og potentiale langt større end hos Magnus - det viser sig forhåbentlig snart igen.
Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
Re: Kamptråd: SønderjyskE - AaB, 24.05.2021
AaB AaB AaB AaB
Du er nødt til at sætte nogle punktummer, før jeg kan komme igennem den smøre.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 09:36du har lige forsvaret Rufo og han er en midelmådig spiller var det så ikke bedre at man hentet et talent end en 28 årig spanier så er det rigtigt at et talent tager tid men rufo hade og så en del rust der skulle bankes af så gier det samme og der var måske også lidt penge at hente på et talent og var der ikke noget med at vi skulle ha gennemsnitsalderen ned
Der er da intet i vejen med Rufo, til pengene har han præsteret fint.
Vi har rigeligt med talenter i hver kæde - vi har også brug for nogle spillere i udkanten af truppen der accepterer deres plads uden at kny og alligevel leverer. Rufo har jo fyldt pladsen fint ud for Børsting, der har set mere end skidt ud siden Friis trådte fra. Børsting er 26, så det kan fint blive ham der bliver sorteper nu. Rufo leverer langt bedre output.
-
R Rosenberg
- Allstar

Du skal ikke være på debatsiden i skoletiden.
Ædruelighedens stemme
på arbejde spiller ikke pik som dig
AaB AaB AaB AaB
AaB AaB AaB AaB
Forkert tråd.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 10:14nej nej nej
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... teressant/
det skulle komme fra dig Gamen/Julegranen/og hvad du ellers hedder og så kan han jo bare lade være med at skrive sådan noget pis
AaB AaB AaB AaB
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kunne være, du skulle prøve - kan løsne op for megen frustration.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 09:59på arbejde spiller ikke pik som dig
Det kunne dog være rart, hvis du bruge lidt af din tildelte skærmtid på at bringe noget relevant til torvs fremfor de der konstante angreb på en anden bruger.
Der er jo intet AaB-relateret eller debatskabende i dine rantende one liners. Blot en opfordring.
Ædruelighedens stemme
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Fortæller stadigt intet om hvordan de definerer en chance. Hvis Sisto har skabt 5 såkaldte 100%-chancer, men Kusk har skabt 16 30%-chancer, så ved jeg da godt hvad jeg ville fortrække.Julgranen skrev: ↑25. maj 2021, 09:27https://twitter.com/C_Roensholt/status/ ... spiller%2FBrodernumsi skrev: ↑24. maj 2021, 23:02Gider ikke diskutere om Kusk har gjort det godt eller ej.
Men statistikken betyder ikke en skid, hvis vi ikke kender baggrunden for det. 'Chancer' kan betyde mange ting - hvis du skaber en, hvor din medspiller er helt fri foran mål, har det en del mere værdi, end hvis du skaber en, hvor din medspiller afslutter fra 30 meter i en spids vinkel.
Taler sit tydelige sprog.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Kunne du ikke koncentrere dig om noget andet end hvad én bruger skriver - eller i det mindste tage den i PB med ham, hvis han da gider.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 09:36du har lige forsvaret Rufo og han er en midelmådig spiller var det så ikke bedre at man hentet et talent end en 28 årig spanier så er det rigtigt at et talent tager tid men rufo hade og så en del rust der skulle bankes af så gier det samme og der var måske også lidt penge at hente på et talent og var der ikke noget med at vi skulle ha gennemsnitsalderen ned
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Har ikke så meget fritid som dig og for 27 gang så var det Gamen eller vad han nu hedder der kommenterende midt indlægR Rosenberg skrev: ↑25. maj 2021, 10:30Det kunne være, du skulle prøve - kan løsne op for megen frustration.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 09:59på arbejde spiller ikke pik som dig
Det kunne dog være rart, hvis du bruge lidt af din tildelte skærmtid på at bringe noget relevant til torvs fremfor de der konstante angreb på en anden bruger.
Der er jo intet AaB-relateret eller debatskabende i dine rantende one liners. Blot en opfordring.
AaB AaB AaB AaB
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Ved ikke hvor meget jeg ønsker juntaen "Rest in Peace"
Kan vi ikke blot erklære juntaen død.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, det kræver megen fritid at skrive noget, der har med AaB at gøre, modsat at skrive noget der har med en anden bruger at gøre. Den logik kan jeg godt følge.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 10:49Har ikke så meget fritid som dig og for 27 gang så var det Gamen eller vad han nu hedder der kommenterende midt indlægR Rosenberg skrev: ↑25. maj 2021, 10:30Det kunne være, du skulle prøve - kan løsne op for megen frustration.hit666 skrev: ↑25. maj 2021, 09:59på arbejde spiller ikke pik som dig
Ædruelighedens stemme
Der er sgu gået børnehave i den igen herinde

-
Debatjuntaen
- Administrator

Tråden låses. Konsekvenser følger. Stram op!
/Juntaen
/Juntaen